Troglodyci są extra, ale z Shatkim jeszcze lepsze.
Jeśli chodzi o nimfy to jest dziwne to, że w różnych wersjach gier Heroes III są poprzekręcane nazwy i nie do końca wiem o jakie gadamy, bo ja mam, że nimfy to te niebieskie. Choc to nie ma dużej różnicy jestem ciekawa kto ma inaczej .
Offline
Rusałka to wersja bez up'a. Nimfa to wersja up(ta niebieska). I właśnie o tej nimfie rozmawiamy .
Offline
To dobrze kiedyś miałam porąbaną wersje i było wszystko odwrotnie (z chochlikami było tak samo).
Offline
Obywatel
Fajna jednostka koncepcyjnie i na poczatku ulepszona duzo daje . Niestety mimo przyrostu 50 i tak jej za malo . Od jednego ciosu potrafi pasc 700 ... Przydalo by sie wiecej obrony lub zdrowia bo samo powstrzymywanie kontry to malo ...
Offline
Rekrut
Według mnie są słabe, ale ulepszone mają taki plus że powstrzymują kontre i duży przyrost. Mięso armatnie, ale jak się je dobrze wykorzysta to mogą nawet zajmować strzelających. A jak się ma miejsce to można je porozdzielać po jednej. I wtedy możemy się obronić przed baaardzo silnym atakiem tracąc jedną jednostkę. Ale jestem chytry...
Xeno język mi się zaplątał
Ostatnio edytowany przez Wuwu (2013-08-06 14:05:55)
Offline
Obywatel
Ja powiem tak . Na sam początek , gdy zaczynamy grać i je ulepszymy to można z nimi zrobić naprawdę dużo I pokonać większość 1 -poziomowych jednostek , gdyż powstrzymują one kontratak . Co prawda padają jak muchy , ale z poczekaniem , można ograniczyć "straty"
Nigdy nie grałem tym zamkiem i nie lubię go , ale z doświadczenia wiem , że ni są aż tak złe ;p
Offline
One są świetne na start, trudno wymarzyć lepsze jednostki na początek rozgrywki, jeszcze wspomagane przez dwa kolejne strzeleckie poziomy (po ulepszeniu ofc). Później ich rola słabnie, ale tak jest z każdym 1. poziomem. To nie jest wada jednostki.
Offline
Generał
Offline