Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#51 2009-06-14 14:28:09

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Nimfy heh

Centaur by dał radę

Te pojedyncze warto też mieć właśnie by zajmować nimi pozostałe sloty, i bić sobie golemy pojedynczo, gdyby były np sloty po 20 miałoby już to znaczenie.

Ostatnio edytowany przez Rozbójnik (2009-06-14 14:29:52)


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#52 2009-06-15 00:19:40

OldSkull

Obywatel

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 33
Miasto: Conflux, Dungeon, Necropolis
Jednostka: Lich, Firebird, Vampire Lord
Bohater: Grindan, Nagash

Re: Nimfy heh

Na początku są dobre, ale w praktyce trzeba by chodzić z 2ma bohaterami obok siebie - jeden po to aby na walki przeciwko strzelcom albo szybkim oddziałom oddać je, a przeciwko słabym zabrać je z powrotem. konieczność ciągłego uciekania powoduje, że w normalnej walce atakują w co drugiej turze, w przeciwnym razie szybko padają. Gdyby były wytrzymalsze, z lepszymi statsami, ale odpowiednio droższe (i byloby ich mniej w tym momencie) byłyby niezłe. Tak są słabe.
A testy z behemotami? Imponujące, ale mając wóz amunicji, jednego dowolnego strzelca, jedną jednostkę latajacą oraz na polu bitwy z przeszkodą na całą szerokość na środku można zniszczyć nawet legion golemów/drzewców/itp. Trzeba oceniać w normalnym zastosowaniu, a w tym są słabe.

Offline

 

#53 2009-06-15 00:40:08

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Nimfy heh

OldSkull napisał:

Imponujące, ale mając wóz amunicji, jednego dowolnego strzelca, jedną jednostkę latajacą oraz na polu bitwy z przeszkodą na całą szerokość na środku można zniszczyć nawet legion golemów/drzewców/itp. Trzeba oceniać w normalnym zastosowaniu, a w tym są słabe.

Niestety,ale niewykonalne...Ten legion rozłoży się na 7 slotów i pokaż mi jak to zrobisz,bo chciałbym to zobaczyć...Będę hojny daję ci jednego tytana i jednego oślizga,przeszkodę o jaką prosiłeś i wóz.w tej sytuacji cześć neutrali pójdzie górą cześć dołem.Jak zaczniesz uciekać tytanem,wykorzystując to że jest 2x szybszy + 1 hex i strzelać,neutrale dorwą wóz.Jeden oślizg za dużo nie pomoże.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#54 2009-06-15 17:55:26

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Nimfy heh

OldSkull napisał:

Trzeba oceniać w normalnym zastosowaniu, a w tym są słabe.

Wyobraź sobie, że zabijanie behemotów lub golemów to jest normalne zastosowanie i rusałki radzą w tym sobie zdecydowanie najlepiej na 1. poziomie.

OldSkull napisał:

Na początku są dobre, ale w praktyce trzeba by chodzić z 2ma bohaterami obok siebie - jeden po to aby na walki przeciwko strzelcom albo szybkim oddziałom oddać je, a przeciwko słabym zabrać je z powrotem.

Jak się atakuje na początku np. hordy ważek/hordy elfów, to można mieć pretensje do samego siebie, nie do rusałek... Później takie sprawy załatwiają burze, obstawione w rogu energią i magmą, poza tym komp usiłuje najpierw zdjąć nam strzelców, co z naszymi burzą i lodem mu się niezbyt często udaje. Więcej praktyki, mniej bełkotu, a przekonasz się, że rusałki to świetna jednostka, bez względu na etap gry.

OldSkull napisał:

konieczność ciągłego uciekania powoduje, że w normalnej walce atakują w co drugiej turze, w przeciwnym razie szybko padają

Dobra, dobra, skończ, bo to już jest wybitne czepianie się zwyczajnych bzdur. Mnie nie obchodzi jak często atakują, ważne, że wygrywają walki. Mogą sobie atakować nawet raz na 10 tur, a jeśli wygrają całą walkę - są dobrą jednostką.

Offline

 

#55 2009-06-15 18:35:24

OldSkull

Obywatel

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 33
Miasto: Conflux, Dungeon, Necropolis
Jednostka: Lich, Firebird, Vampire Lord
Bohater: Grindan, Nagash

Re: Nimfy heh

Nie gadaj, że zabijanie behemotów to normalne zastosowanie - gdzie masz te behemoty zaraz na początku gry? Pilnują każdej kopalni? Nie. Do oczyszczania kopalni na poczatku idealnie się nadają burze/lodowe + spowolnienie, szybko i wygodnie. A kiedy dochodzi do starcia ze strzelcami, nimf ginie proporcjonalnie (w stosunku do przyrostu)  o wiele więcej niż żywiołaków. Na początku rozgrywki - owszem są najlepsze na pierwszym poziomie zaraz po ul. gremlinach, potem ich znaczenie jest mniejsze niż takich pikinierów, centaurów czy gremlinów. Chociaż i tak większe niż impów czy gnoli.

Offline

 

#56 2009-06-15 18:44:03

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Nimfy heh

Od kiedy na start masz slow,burze i lód?
Nie wiem czy znasz taki skill jak taktyka,daje ona możliwość blokniecia wiekszości strzelców z heroes(rusałkami).
Burze sie ulepsza dopiero w 2 tygodniu podobnie jak lód.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#57 2009-06-15 19:03:01

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Nimfy heh

OldSkull napisał:

Nie gadaj, że zabijanie behemotów to normalne zastosowanie - gdzie masz te behemoty zaraz na początku gry? Pilnują każdej kopalni? Nie.

A gdyby pilnowały kopalni złota? Masz możliwość pokonania takiego wroga jednostką 1. poziomu! Poza tym może nie behe, ale halabardnicy, zombie, krasnale, golemy, miecznicy, ogry, bazyliszki, magmy, gorgony, enty i tym podobne kloce już często blokują nam drogę, albo stoją przed kopalnią. Wszystko to rusałka rozjeżdża praktycznie bez problemu. I to jest normalne zastosowanie, wyobraź sobie. Dodam, że to, co mówił Alt się potwierdza - ja samymi rusałkami (+ kilka ż. powietrza, ale te nic nie zrobiły) utłukłem dość niedawno sporą liczbę magogów, gdzie wg Twojej teorii, rusałki powinny paść. Weź Lacusa, bądź innego z taktyką, rusałki i idź przekonać się, że upierasz się w wielkim błędzie.

Offline

 

#58 2009-07-09 17:39:11

Demigorgona

Obywatel

9799161
Skąd: Gd.
Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 84
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny smok
Bohater: Gelu

Re: Nimfy heh

Słabe, słabe, słabe.
Strasznie szybko giną, jedyne co jest w tej jednostce pozytywne to powstrzymanie kontrataku.


Just sign right here, child.

Offline

 

#59 2009-07-11 22:13:45

Soran

Przestępca

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2009-07-11
Posty: 63
Miasto: Loch, nekro,twierdza i bastion

Re: Nimfy heh

Najlepsze jednostki na 1 poziomie, pozwalają na nieprawdopodobne sprawy i możemy nimi nawet gigantów rozłożyć. Kilka rusałek jest warte więcej niż jeden gigant.

Offline

 

#60 2009-07-12 10:10:10

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Nimfy heh

Soran napisał:

Kilka rusałek jest warte więcej niż jeden gigant.

Lol,lol,lol
To taktyka gracza decyduje,że rusałki są świetne.Może ty klepiesz gigantów bo używasz slowa.Tylko to samo można zrobić np. z gremlinami i wozem z amunicją.Przydały by się pojedyncze gargulce i można klepać kilku gigantów.I to oznacza,że jednostka jest super?Nie,to wynika tylko i wyłacznie z taktyki gracza,który potrafi wykorzystać jej umiejętności...


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ferienwohnung Oststraße 37