Generał
No właśnie przez wysokie koszta i konieczność poświęcania innych stworków, ofiary się bardzo rzadko używa, częściej tańsze i też skuteczne wskrzeszenie.
Offline
Obywatel
Ochrona przed... , Promień Osłabienia, Ofiara, Magiczne Zwierciadło (przynajmniej wg. mnie)
Offline
Mnie ofiara odpowiada. Miałem taką sytuację gdzie walczyłem lochami. Miałem królewskie meduzy. Były kompletnie do bani. Wziąłem ofiarę wskrzesiłem sporo minotaurów. Ale panowie zapomnieli o czarach podróżnych. Wg. mnie wszystkie są do bani oprócz lot chodzenie po wodzie i ukrycie. A najgłupszy czar jaki kiedykolwiek stworzono w heroesach III jest wizja.
A z bitewnych to wszystkie przyzwanie żywiołaków i ochrony przed żywiołami.
Offline
Generał
Odświeżenie:
Nie warto używać zaklęć w stylu fortuna i pech. Bezsensowne osłonki też można sobie odpuścić, barierki (poza polem siłowym) też zostawiam w spokoju.
Offline
Jedyną barierą wartą użycia są ruchome piaski. Można fajnie wroga uwięzić i wykańczać oddziały po kolei.
Z takich bezużytecznych to na pewno te co wymienił i jeszcze takim czarem jest hipnoza, która działa tylko na małą liczbę jednostek.
Offline
Obywatel
Ruchome Piaski , małe prawdopodobieństwo że wróg się na to nadzieje.
''Establishing battlefield control stand by''
Offline
Moje typy to będą
Wizja, czar od zasobów- nie widzę dla nich po prostu zastosowania jak gram
Ochrona przed...- to jest po prostu syf
radość,przygnębienie, pech,szczęście- te czary są równie "przydatne" co ochrony przed żywiołami.
Ściana ognia- o ile pola siłowego opłaca się używać, to tego syfu już wcale
Hipnoza- na cały czas od kiedy gram w tę grę tylko 3 razy udało mi się tego syfu użyć.
Ofiara- raz kiedyś mi dupę uratowało to zaklęcie, więc mam sentyment, ale generalnie ma zbyt wąski zakres sytuacji, w których może się przydać
Pole minowe jak i ruchome piaski przydają się jak ma się ich magie na mistrzu, potrafią namieszać.
Offline
Ale od pola minowego i piaskow jest magia wody mistrz+rozproszenie magii to dziwne ale dziala to takze na "fose" Fortecy a bezurzyteczne czary to:
-ochrony przed... wielki syf
-Hipnoza dobra tylko na poczatku gry
-usuniecie przeszkody... no comment
- przyzwanie okretu bylo by przydatne, gdyby za prawie karzdym razem nie pisalo, ze "nie udalo sie przyzwac okretu"
- Radosc i czary dodajace lub odejmujace szczescie. Totalna nedza.
Do olorina:
Ofiara jest swietna np. jak jestes mistrzem magii ognia za 7 pik mozesz dostac 1 archaniola:P
ściana ognia nie raz uratowala mi zycie wiec ja lubie
Offline
Grając z kompem ściana ognia jest dość przydatna, bo choćby nie wiem jak słabo atakowała, to durny komp w nią nie wejdzie. Grając z graczem to ona go raczej nie zatrzyma, dlatego napisałem, że jest słaba., wole pole siłowe.
Że jest aż takie przebicie na ofierze to nie wiedziałem. Przyda mi się to To samo się tyczy tego, rozproszeniem min w fortecy, tylko prosiłbym o potwierdzenie tego faktu. Nigdy nie próbowałem, a na testy i grę średnio stoję z czasem
Offline