Według mnie Orrin podpakuje strzelców lepiej niż Valeska, która brana jest chyba tylko ze względu na paru łuczników, z którymi zaczyna grę.
Offline
Dane z JB- Valeska dodaje łucznikom 1 speeda na zawsze oraz po punkcie ataku i obrony co kilka poziomów. Zwykle 4-5 poziomów, spec jest więc kompletnie nieprzydatny. Ogólnie dla mnie bohaterowie ze specem " jednostki" to syf, poza paroma chlubnymi wyjątkami. Jedynie Shakti,Marius, Dace,Wystan i jeszcze kilku trzymają poziom.
Offline
Valeska lepsza od Orrina. Z tym się nie zgodzę. Spec Valeski działa tylko i wyłącznie na łuczników i kuszników i choć pkt do speeda przy podwójnym strzale się przydaje to jednak osobiście wolę mieć spec, którym wszystkich strzelców z mojego miasta + ewentualnych innych jacy się trafią (w multi może nie ma na to szans, ale grając na mapie z kompem spec bywa bardzo pomocny).
Jak dla mnie Orrin lepszy i w sumię zawszę wolę brać jego niż Valeskę
Offline
Jak lubisz mieszać jednostki i dostać ileś tam % do DMG, który i tak się mało zwiększy twoja wola, ja wolę konkretne statystyki dla konkretnych jednostek.
Na pewno Valeską gra się przyjemniej niż Orinem.
Offline
Właściwie Orrin lepiej zwiększa obrażenia, Valeska obronę. Teoretycznie jest to więc indywidualny wybór. Haczyk tkwi w tym, że istnieją jeszcze mnisi, o których nikt nie pamięta. A przecież to właśnie z Orrciem stają się... ekhem... no, całkiem przeciętni.
Offline
Eh prawda jest taka, że spec Orina jest użyteczny tak jak Tazara, Mephali, Craga czy Neli od 15 poziomu, niestety w tym wypadku najlepszą opcją jest szukanie bohatera dla zamku w karczmie niż branie Orina.
Dodatkowo Valeska zwiększa skuteczność kusz, a to jest ważne w pierwszym i drugim tygodniu.
Ostatnio edytowany przez Xeno (2012-08-10 12:16:51)
Offline
Obywatel
Na poczatku Valeska jest lepsza ale pod koniec gdy kusznikow duzo padnie bardziej przydaje sie Orrin bo co by nie mowic podbicie mnichow jwst wazniejsze !
Offline