Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2010-07-16 20:42:40

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: Zamek

Ludzie są silne dranie . Jak to ludzie...


Praktyker - da rade!

Offline

 

#42 2010-07-18 14:56:05

Redalion

Obywatel

Zarejestrowany: 2010-06-16
Posty: 12

Re: Zamek

Niezły start jak ulepszymy łuki, jeśli nie to najgorszy po inferno, mocne wojsko jeśli mamy anioły, jeśli biedna mapa i nie ma na nie kasy i styka tylko na konie, to w 2 tyg. nie ma za bardzo czego postawić (stąd dla wielu to najgorsze miasto na pc2M). Ciency bohaterowie, lepsi tylko od tych z Fortecy. Można brać Valeskę (ewentualnie Tyris, ale Valeska lepsza), jak trafi się ktoś lepszy to wymienić lub Caitlin (350 ca$h) i szukać maina w karczmie. Na mapach, gdzie mamy anioły + zamek w 1 tyg. mimo tych wad czołówka. Na biedniejszych lub bardzo szybkich raczej szary koniec.

Offline

 

#43 2010-08-07 14:19:26

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: Zamek

Halabardzierzy - bardzo dobzi
Kusznicy - nie so wytrzymali ale walnoc porzodnie potrafio
gryfy - zarobiste
krzyzowce - zarobiste
kapłani- ciency
championy - bardzo dobre
archanioły - zarombiste

sredniawa glidia magow
stajnie

Wniosek; miasto jest przydotowane na wsystko, nie lubie nim grac, zbyt latwo idzie, to jest zbyt standardzowe; archanioły i czempioni i gryfy z przodu wyzynaja krzyzowcy i halabardierzy dochodza; ci tam kusznicy i kapłani papieprzaja z tyłu, i co to za gra?

Offline

 

#44 2010-08-08 12:22:03

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Zamek

Zbyt często nim nie gram, ale chyba zacznę, bo zaczyna mnie kręcić.
Denerwuje mnie tylko w nim to, że siedlisko Krzyżowców trzeba kupić, żeby kupić siedlisko Gryfów. To takie... nielogiczne.
Poza tym ma silne jednostki, bardzo mi się podobają. Jedynie koszta są wysokie, ale na mapie z źródłami surowców i zasobów (Wiatrak, Młyn) nie ma zbyt dużych problemów ;-)

Offline

 

#45 2010-08-08 14:16:22

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek

Miasto takie w sumie nie wiadomo do czego (to się uniwersalność nazywa ). Archy to najlepsza jednostka na poziomie (minimalnie lepsza od czarnego smoka). Czempiony wymiatają, gryfy to samo, gdyż mają ciekawy skill, szczególnie to widać, gdy zdobywa się miasta. Krzyżowcy ustępują tylko alpą, a ich atak na bless jest śmiertelny dla wroga. Kapłani są po prostu słabi i tylko magmy ustępują im pola. Halabarda to dla mnie 3 miejsce na poziomie. Kusznicy  są mocni, ale dość łatwo ich rozwalić jeśli nie będzie się ich pilnować.
Grall dupny, bohaterowie średnii, a gildia jak na to miasto jest wystarczająca. Ogólnie siły zamkowi odmówić nie można, ale jak dla mnie brakuje mu tego "czegoś" podczas gry.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#46 2010-08-08 14:21:44

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek

Siła zamku jest wyśrubowana przez twórców gry i dobry gracz nie może z niego nic szczególnego wycisnąć jak to jest w przypadku cytki lub inferno. Co za tym idzie zamek niczym szczególnym nie może nas zaskoczyć i to jest jego słaby punkt. Co do archa i czarnucha polemizowałbym.

Offline

 

#47 2011-07-21 22:31:32

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Zamek

Ale anioły można bardzo szybko i dużo mieć mieć wystarczy rozwalić taras gryfów i już .


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#48 2011-07-21 23:18:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek

W tym problem, że taras gryfów nie jest tak łatwo obrobić bez strat, a czas goni w grze multi. No i nie można ich ulepszać w grając do ligi, tzn. tych aniołków z tarasu nie można.

Offline

 

#49 2011-07-22 11:07:20

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Zamek

Jak już kiedyś mówiłeś że gra w ligach kończy się w 3/4 tyg. to na rozwalenie tarasu może być już za późno chyba że chcemy mieć trochę strat na rzecz aniołów.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#50 2011-07-22 12:49:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek

Taras obrabia się w 2/3 tygodniu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Suwałki