Obywatel
Niezły start jak ulepszymy łuki, jeśli nie to najgorszy po inferno, mocne wojsko jeśli mamy anioły, jeśli biedna mapa i nie ma na nie kasy i styka tylko na konie, to w 2 tyg. nie ma za bardzo czego postawić (stąd dla wielu to najgorsze miasto na pc2M). Ciency bohaterowie, lepsi tylko od tych z Fortecy. Można brać Valeskę (ewentualnie Tyris, ale Valeska lepsza), jak trafi się ktoś lepszy to wymienić lub Caitlin (350 ca$h) i szukać maina w karczmie. Na mapach, gdzie mamy anioły + zamek w 1 tyg. mimo tych wad czołówka. Na biedniejszych lub bardzo szybkich raczej szary koniec.
Offline
Obywatel
Halabardzierzy - bardzo dobzi
Kusznicy - nie so wytrzymali ale walnoc porzodnie potrafio
gryfy - zarobiste
krzyzowce - zarobiste
kapłani- ciency
championy - bardzo dobre
archanioły - zarombiste
sredniawa glidia magow
stajnie
Wniosek; miasto jest przydotowane na wsystko, nie lubie nim grac, zbyt latwo idzie, to jest zbyt standardzowe; archanioły i czempioni i gryfy z przodu wyzynaja krzyzowcy i halabardierzy dochodza; ci tam kusznicy i kapłani papieprzaja z tyłu, i co to za gra?
Offline
Zbyt często nim nie gram, ale chyba zacznę, bo zaczyna mnie kręcić.
Denerwuje mnie tylko w nim to, że siedlisko Krzyżowców trzeba kupić, żeby kupić siedlisko Gryfów. To takie... nielogiczne.
Poza tym ma silne jednostki, bardzo mi się podobają. Jedynie koszta są wysokie, ale na mapie z źródłami surowców i zasobów (Wiatrak, Młyn) nie ma zbyt dużych problemów ;-)
Offline
Miasto takie w sumie nie wiadomo do czego (to się uniwersalność nazywa ). Archy to najlepsza jednostka na poziomie (minimalnie lepsza od czarnego smoka). Czempiony wymiatają, gryfy to samo, gdyż mają ciekawy skill, szczególnie to widać, gdy zdobywa się miasta. Krzyżowcy ustępują tylko alpą, a ich atak na bless jest śmiertelny dla wroga. Kapłani są po prostu słabi i tylko magmy ustępują im pola. Halabarda to dla mnie 3 miejsce na poziomie. Kusznicy są mocni, ale dość łatwo ich rozwalić jeśli nie będzie się ich pilnować.
Grall dupny, bohaterowie średnii, a gildia jak na to miasto jest wystarczająca. Ogólnie siły zamkowi odmówić nie można, ale jak dla mnie brakuje mu tego "czegoś" podczas gry.
Offline
Siła zamku jest wyśrubowana przez twórców gry i dobry gracz nie może z niego nic szczególnego wycisnąć jak to jest w przypadku cytki lub inferno. Co za tym idzie zamek niczym szczególnym nie może nas zaskoczyć i to jest jego słaby punkt. Co do archa i czarnucha polemizowałbym.
Offline
Obywatel
Ale anioły można bardzo szybko i dużo mieć mieć wystarczy rozwalić taras gryfów i już .
Offline
W tym problem, że taras gryfów nie jest tak łatwo obrobić bez strat, a czas goni w grze multi. No i nie można ich ulepszać w grając do ligi, tzn. tych aniołków z tarasu nie można.
Offline
Obywatel
Jak już kiedyś mówiłeś że gra w ligach kończy się w 3/4 tyg. to na rozwalenie tarasu może być już za późno chyba że chcemy mieć trochę strat na rzecz aniołów.
Offline