Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2010-06-10 22:08:15

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Fenixach

Z tym, że warunki w których się odrodzi są ciężkie do przewidzenia,  sam fenix do żywotnych nie należy, więc poleganie na jego skillu to głupota i służy bardziej do denerwowania, szczypania, bądź zajęcia wroga, niżeli jako as w rękawie...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#42 2010-06-10 22:36:00

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: O Fenixach

On służy jako jednostka zapewniająca inicjatywę, ale czasami ten skil może nam uratować tyłek, chyba nie zaprzeczysz.

Offline

 

#43 2010-06-11 17:00:28

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Fenixach

Owszem, może, ale nie polegał bym na nim. To bardziej jako taki dodatek do denerwowania. Na początku daje pierwszy ruch, później kolejność nie jest aż tak ważna, a większość jednostek WŻ jest albo szybka, albo strzela, jedynie magma jest wyjątkiem.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#44 2010-07-01 19:03:57

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: O Fenixach

Jednostka ta to swietny pomysl.Niestety niedopracowany.
Odradzanie zaledwie 25% jest nieoplacalne bo kto by chcial stracic 75% Feniksow?
No i ten przrost 4!Za duzo.
Wystarczy zrobic jedna zmiane.
Przyrost 2 ALE odradza sie 100 % :O))))
Wtedy Feniksy mozna pokonac ale trzeba to zrobic DWA razy.Wtedy juz by sie nie odradzaly.
Byla by to wtedy wspaniala jednostka szturmowa bioraca na siebie wszystkie ciosy a i tak sie odradzajaca na koncu bitwy!

Ostatnio edytowany przez Baron (2010-07-01 19:04:44)

Offline

 

#45 2010-07-02 10:57:38

 KaDecik93

Obywatel

7995120
Zarejestrowany: 2010-06-28
Posty: 13
Miasto: Bastion/Lochy
Jednostka: Czarny Smok/Szary Elf
Bohater: Sandro
Magia: Ziemii/Ognia
WWW

Re: O Fenixach

Baron napisał:

Przyrost 2 ALE odradza sie 100 % :O))))
Wtedy Feniksy mozna pokonac ale trzeba to zrobic DWA razy.Wtedy juz by sie nie odradzaly.
Byla by to wtedy wspaniala jednostka szturmowa bioraca na siebie wszystkie ciosy a i tak sie odradzajaca na koncu bitwy!

Świetny pomysł zgadzam się z Tobą w 100 % !

Offline

 

#46 2010-07-02 12:22:24

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: O Fenixach

Jeśli by odradzał się w 100% to byłby lepszy feniks niż błękitny. Mając 10 feniksów i resztę armii, feniksy padają w połowie bitwy, gdzie wojska obu stron są już przerzedzona no to 10 feniów daje 100% win WŻ. Więc jest dobrze jak jest, a plikiem pozbywamy się 2 feniksów z tygu.

Offline

 

#47 2010-07-02 15:26:02

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: O Fenixach

Mogło by być tak, że odradzały by się zawsze, ale ich liczba byłaby w pełni losowa i powiedzmy nie większa niż 50% liczebności oddziału na początku bitwy. Oczywiście przy przyroście 2 tyg , po 4 sztuki to przesada.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#48 2010-07-02 17:05:00

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O Fenixach

Przyrost 2 feniksy, odradza się 50%. (lub losowa wartość, ale nie większa od 50%)

Takie ustawienie byłoby najbardziej optymalne, więc mogę się zgodzić z Olórinem.
Gdyby było 100%- na koniec odradzałby się cały oddział i niszczył niedobitki armii wroga. Przydatne dla WŻ, ale dla reszty zwykła egzekucja, gdyż zamiast np. 15 feniksów, będziemy mieć 30.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#49 2010-07-02 17:23:40

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O Fenixach

To by bylo najlepsze, ale ja jeszcze dodatkowo bym zrobil nie 50%, bo to za duzo, a dal gdzies okolo 30%-35%.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#50 2010-07-02 17:52:07

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O Fenixach

Gdyby odradzało się 50 %, przy tych statach, wtedy powinny kosztować przynajmniej 3500 + 2 rtęci.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz BetonovĂŠ JĂ­mky NovĂ˝ Jičín