Obywatel
Czyli jednak dobrze myślałem. Ja uważam, że jakby był przyrost upiornego smoka większy od reszty, to wszyscy nagle znaleźliby dobre strony tej jednostki i chcieli obniżenia przyrostu. Ja ten większy przyrost feniksów traktuję jako utrudnienie, jeżeli gram przeciwko conflux. Gdy gram tym miastem, to prawie zawsze na 200%, a na super trudnych mapach 160% - 130%.
Offline
Ja tam gram przeważnie na 130%, kiedyś grałem niemal tylko na 200, ale to nie ma sensu, tylko grę wydłuża, a XL na 8 graczy i tak gra się kilka godzin. No, ale skoro zwiększyli Fenixowi, to smokowi uznawanemu za gorszego od rycerza też powinni albo przyrost, albo staty, przynajmniej do 22 i hp o 50...
Offline
Obywatel
Alez nie moze byc przyrost mniejszy niz 100% bo wtedy nie oplaca sie szturmowac Feniksami.Stracic 100% i odzyskac 50%?Bez Feniksow to Wrota nie maja sily.
Poza tym bledem jest twierdzic ze jak Wrota walczyly by z kims tam to w polowie bitwy gdy wrog jest oslabiony nagle by sie pojawialy Feniksy.Przyrost bylby tylko 2.
A wiec 10 Feniksow na 10 Behemotow.Wiadomo ze Feniksy szybko padna a Behemoty zostana.
I co?Bez odradzania czym z nimi walczyc?
2 Feniksy bez odradzania to za malo.Feniksy sa slabe bo maja tylko szybkosc.Jak one padna to co?Zywiolaki Umyslu?Ziemi i Energii sa beznadziejne.Rusalki sa na jedno uderzenie i padaja.
Burze i Woda strzelaja wiec latwo je zablokowac.Tam naprawde glowna sila sa 4 Feniksy.2 to zbyt malo.Chyba ze odradza sie 100%!
Offline
Nie prawda, większość jednostek ma zwiększony przyrost, nie walczysz poziomami, a WŻ ma dobrych strzelaków, więc wymęczysz większość armii wroga, a jak pod koniec walki powstało by np. 5 fenixów to dobijały by wrogów...
Offline
100% odradzanie sie?! Chyba B aron "troche" przesadziles. Np. masz 100 fenixow. Walk dobiega do konca, padaja ci fenixy. a tu Zonk, 100 fenixow wyrusza do boju. Nikt wtedy by nie mial szans w walce z WZ, roznosiloby ono nawet nekro z nekromancja, oraz inferno z farmieniem. A magma i energia to mieso armatnie. Magma ochrnia strzelooki, a energia z ruchalkami wpomaga fenixy.
Offline
Magma i energia to faktycznie mięso armatnie, ale umysł jest całkiem pożyteczny. Ma skille hydry (antykontra i atak do okoła), oraz czarnego smoka (odporność na czary), a to czyni z tego żywiołaka groźnego przeciwnika.
100% odradzania się byłoby bez sensu, a Lowca napisał dlaczego. Ogólne powinno być tak, że wskrzesi zawsze, ale nie więcej niż 50% startowej ilości jednostek na początku bitwy.
Offline
Obywatel
Jeszcze raz powtorze bo widze ze sie nie rozumiemy.
Przyrost Feniksow bylby 2 a wiec byla by to armia slaba:
Przypomne ze 1 Feniks jest tylko troche lepszy niz 1 Koscisty.
A 4 Feniksy to 1/3 sily calej armii Wrot Zywiolow.
Nigdy nie bedziesz mial 100 Feniksow bo przyrost bylby tylko DWA (2)
W walce Behemotami 10 na 10 ginie 10 feniksow a zostaje 5-6 behemotow.
Wiec nie ma co mowic ze wrog nic nie ma a tu nagle powstaje 10 feniksow.Bo wrog mialby bardzo duzo.
Same strzelajace nie wystarcza bo maja kare za odleglosc.A latwo je zablokowac.
Przyrost 50% sie nie oplaca bo trzeba by stracic 100% a odzyskac tylko 50% to kto by sie zdecydowal.
Offline
Odzyskać 50%, ale nie z ilości oddziału w momencie śmierci, lecz z ilości na początku bitwy. Wtedy walczymy feniksami jak zwykłą jednostką, ale gdy nam umrą to z tych 10 feniksów odrodzi nam się dodatkowe pięć sztuk, co mniej więcej by się balansowało.Nikt nie powiedział ,że trzeba za wszelką cenę doprowadzać do użycia skilla wskrzeszenie. To jest przydatny bonus, a nie konieczność.
Akurat behemotów mogło by być nawet sześć po odrodzeniu, bo trzeba wziąć pod uwagę fakt, że twierdza na 90% będzie bez cyklopów (ogólną myśl rozumiem, ale chyba złe miasto wybrałeś do porównania )
No już nie przesadzaj, że feniksy są aż tak istotne we wrotach, bo wg mnie nie są. Dają tylko pierwszy ruch i nic po za tym (jak wskrzesi to jest fajnie, ale to kwestia szczęścia)
Z blokowaniem strzelców w bitwie bywa różnie, po za tym kto będzie się pchał na blokowanie burzy, czy lodu, gdy oberwie od umysłu, czy energii, po za tym, to wrota przyjmą raczej postawę ofensywną przez wzgląd na speed jednostek.
Po za tym ilość behemotów podałeś raczej z pojedynku tych jednostek, a one same na polu bitwy nie są
Offline
Bez sensu. Przecież magmy masz tyle co jednostek 4. lvlu, energii tyle co pegazów, z tym, że energia ma 12 ataku i dobry speed. Armia, to armia, jest po prostu specyficzna i trzeba umieć wykorzystać jej atuty, a fenix jest dość słaby, ale nie najsłabszy i nie widzę powodu, dla którego miały by mieć jakieś nadzwyczajne bonusy...
Offline
Fenixow masz tyle ile jednostek 6lv, moze burza ma troche maly przyrost, ale nadrabia to skillami. A Baron nie opowiadaj herezji, zaraz Swieta Inkwizycja cie dopadnie. Nobody expects the Spanish Inqisition!
Offline