Rekrut
Mam pytanie do ludzi, ktorzy uwazaja, ze Zywiolak Burzy jest gorszy (lub rowny) od Harpii Wiedzmy. Jakim cudem Burza, moze byc gorsza od Harpii? Czary jakies? Watpie. Porownajmy:
Zywiolak Burzy:
Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 2-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 8
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 275
Harpia Wiedzma:
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 9
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 170
Jak sami widzicie - Zywiolak strzela, nie ma kary za walke wrecz, ma lepszy atak (az o 3pkt.) i obrone (rozniez o tyle samo), wiecej HP - az o 11pkt.(!) i zadaje dwokrotnie wieksze obrazenia niz Harpia Wiedzma.
Wiec jakim cudem dziadowa Harpia moze byc lepsza niz Zwyiolak Burzy? No comment...
Offline
Magyar napisał:
Zywiolak strzela, nie ma kary za walke wrecz
Ma karę w walce wręcz. Popatrz na cytat ze strony o Heroes (każdy, kto zna angielski zrozumie):
Age of Heroes napisał:
Special: same as air elementals + can cast protection from air,
no hand-to-hand penalty (that doesn't actually work).
Poza tym warto zauważyć, że harpia jest znacznie tańsza i ma lepsze skille, a burza z daleka zadaje identyczne obrażenia w stosunku do harpii.
Offline
Obywatel
Żywiołak napisał:
Jak dla mnie to głupio na to patrzycie
Drago napisał:
Mądrzej od niejakiego Żywiołaka, który przylazł tutaj i udaje nie wiadomo kogo...
Ja tu przyszedłem, nie nadymuj się rangersie
Żywiołak napisał:
WŻ ma lepsze strzelaki
Drago napisał:
Tak, tak, tyle że beholder jest lepszy od lodu, a meduza deklasuje wiatr. Jakoś nie widzę tych "lepszych strzelaków".
"Deklasuje"... Widze, że często używasz tego słowa, niestety przeważnie błędnie. Ma lepsze strzelaki? No way, udowodnij mi to.
Drago napisał:
A może po to, żeby Twoje głupie energie i inne bzdety poszły na parę hitów?
Zagraj, udowodnij. Właśnie Cie nazywam cieniasem-teoretykiem. Jeśli się odważysz i zagrasz i wygrasz, cofnę to.
Drago napisał:
Ruchałkę? O lol... Minotaur ją bierze na jeden cios (lub chimera, jak kto woli, a przypominam, że przed chimerą ruchałka nie zwieje). Psych? Minotaur też sobie poradzi...
Czekam na priv cieniasie.
Drago napisał:
Tylko się nie popłacz, że masz w swoim kolorowym kiczu same ruchałki i kury...
Priv... Tylko nie wymyślaj głupiej wymówki plix.
Zen-Aku edit: A do Ciebie można chyba mówić w nieskończoność... No cóż, ja nie zamierzam. Minus za obrażanie innych. Co do błędów Don Quixote'a, były one tak nieznaczące (literówki), że uznałem nie zmieniać ich na czerwono, tylko po prostu zedytować post.
Żywiołak: "Tylko się nie popłacz, że masz w swoim kolorowym kiczu same ruchałki i kury..." - a ten typek, który nie ma argumentów i musi wszystko wyzwać, by się pocieszyć? Ładne prawo Zenie. Co do postu Don'a - widziałem tam 5 błędów - czy mało? Wątpie... Oczywiście ilość kropek w wielokropku to już poważniejsza sprawa. :PWidze, że się dostaje plusy za docenianie tylko Lochu... No ładne prawo tu ustanawiacie. Pozdro 600 i zluzuj. Drago - czekam na grę, pokaż, co potrafisz.
Zen-Aku edit: A ładne prawo, bo tak się składa, że Ty także miałbyś sporo błędów na czerwono, gdyby tylko były poważniejsze... Widziałeś 5 błędów? I dobrze, ale za literówki nie ma kar, ilośc kropek w wielokropku to już błąd interpunkcyjny i jest inaczej traktowany. Plusa dostał za poprawę stylu pisania postów, co niewątpliwie nastąpiło, tyle że Ty nie pamiętasz jego postów sprzed paru miesięcy. Zluzować? Nie ma sprawy, o ile przestaniesz wyśmiewać i prowokować innych, bo tego tolerował nie będę.
Mathias: W ramach Amnestii minus usunięty (bezspornym jest fakt, iż został przyznany niesłusznie) // 12.02.2013.
Ostatnio edytowany przez Żywiołak (2009-04-14 18:11:22)
Offline
Generał
Burza nie ma kary. Jej nieulepszona wersja już ma. Harpia wraca na miejsce i powstrzymuje kontratak, ale bądźmy szczerzy: w statach ( atak itd.) wymięka. Co do meduzy i lodu: meduza nie ma kary wręcz, dlatego w walce bezpośredniej zadaje pełne obrażenia. Akurat w tym jest lepsza od lodu.
Drago, to dobrze, że WŻ ma tylu bohaterów z taktyką, ale bezsensowna druga umiejętność ich osłabia, z dobrych to bym wymienił Monere ( logistyka, atak) i Lacusa ( sama taktyka, ale na zaawansowanym, a badziewnego skilla nie ma), magowie mają mądrość i jakąś magię. Nauka jest badziewna, na mistrzowskim zwiększa zdobywanie o marne 15%, żeby o więcej było, to nawet mielibyśmy niezłego skilla ( szybko wyexpić bohatera na duży poziom).
Offline
Sauron napisał:
Burza nie ma kary.
Ma karę.
Sauron napisał:
Jej nieulepszona wersja już ma.
Jej nieulepszona wersja nie ma, bo i tak walczy wręcz, nie strzela.
Zapomniałem dodać, że burza z zamkiem ma przyrost 12, nie 24, jak napisał Magyar.
Offline
Obywatel
Kolejna lekcja, tym razem o bohaterach.
Głównego bohatera mamy jednego, w WŻ najczęściej Monere, ew. Lacus. Obaj bardzo dobrzy, czyli tu sprawa załatwiona. To czy mamy wybór większy czy mniejszy, nie ma wpływu na ocenę. Co tydzień dostajemy bohatera z rodzimego zamku. WŻ posiada najwięcej złotników, a także ich gorszą wersję (z finansami), czyli rośnie szansa na trafienie takiego bohatera. To jest bardzo duży plus. Do tego magowie zaczynają ze statami 0/0/3/3 co bywa bardzo ważne w tak zwanych scout warach. Bohaterowie WŻ są lepsi od tych z lochu, lecz nie ukrywam, że ta różnica nie ma praktycznie wpływu na przebieg rozgrywki.
Offline
A czy Gunnar nie jest wystarczającą jakością? Ok, wybiera się jednego, ale to samo tyczy się Lochu, gdzie trzech władców startuje z taktyką (czarnoksiężników i tak się nie bierze), w tym Gunnar ma w specjalności logistykę i startuje z tym właśnie skillem, oprócz taktyki. Moim zdaniem nie ustępuje Monere, ani Lacusowi, ma zapewnione dwa świetne skille.
Offline
Obywatel
Powiem więcej, Gunnar bije na łeb Monere czy Lacusa, stąd wcześniej pisałem "lepsi, nie licząc Gunnara". Nie biorę go pod uwagę, bo online jest zabroniony, mam prawo oceniać pod tym kątem. Z drugiej strony jeśli nie uznawać podstawowych zasad online, to w sumie bastion, zamek i forteca są o klasę lepszymi zamkami (bohaterowie z dyplo na start). Taktyka na pobocznych mi nie jest potrzebna, na pobocznych chcę mieć przede wszystkim 350szt. złota lub finanse, nauka czarów też mile widziana. Stąd jeśli chodzi o bohaterów: main wystarczający i tu i tu, zaś WŻ ma najlepszych pobocznych w grze.
Offline
Obywatel
Atak u obrona potwora dodaje sięz atakiem i obroną bohatera. Ponieważ bohaterowie lochów (władcy) mają większą szanse na to że zdobędą punkt do obrony lub ataku niż bohaterowie WŻ (wędrowiec) czyli jednoski lochów są lepsze.
I wszystkie żywiołaki mają słaby punkt. Są podatne na jakąć magie. Czyli nawet prosty czar może dużo zdziałać!
Ostatnio edytowany przez Mordoklejek (2009-04-14 18:48:41)
Offline
Obywatel
Od kiedy 80% > 80%? No chyba, że masz na myśli poziomu powyżej 10, tam już 60% i 60%... ale dla mnie to ciągle to samo Wrażliwość burzy na błyskawice czasem boli, reszta nie ma żadnego znaczenia.
Offline