Generał
Jak bym nie mógł w Cytce mieć maina Tazara czy Wystana to bym wziął Alkina. Spec od gorgon, skut. ataku i płatnerstwo na początek, to do słabych go nie zaliczam.
Jednak wiele zależy od mapy. Na małej jednak Wystan lepszy, nabrać szybko trochę reptillionów, coś tam do obrony i expimy, zajmujemy kopalnie ( z ulepszonymi z 2-5 i 15 HP jest jeszcze lepiej, ale normalni ze złotej też fajni) bez strat, a kto podejdzie to poszczujemy gnollami, ważkami, czy łatwymi do zdobycia wiwernami.
Gerwulfem mi się gra przyjemnie, trzeba podpakować, ale sprawuje się dobrze.
Offline
Obywatel
Bez patcha nie opłaca się grać Wystanem, w grę wchodzi tylko Tazar. Nie mamy szans na wygranie vs bastion, loch - nawet z poświęceniem ważek/części wiwern. Także nie zatrzymamy inferno - patch jest kluczowy i lokuje cytkę na równi z resztą zamków.
Gerwulf sprawuje się dobrze = lepszy bohater rywala będzie się sprawdzał znakomicie. Jest kiepski i tyle.
Co do bolka ze spec balistą - Rumcajs dobrze prawi. Taki Arlach jest świetny dla fortecy - można dojść do 120dmg pod koniec pierwszego tygodnia z balistą. Niech ktoś mi powie, że to nie daje znacznie większe możliwości szybszej eksploracji terenu. a Pyre (jeżeli uznajemy) jest genialna!! Artyleria, logistyka + duża szansa na magię ognia (klątwa).
Offline
Rekrut
Każdy, kto nie docenia Gerwulfa to chyba grać nie umie (wrócę do tego zdania w edicie...). Gerwulf i gnolle maruderzy są kozaccy - dla mnie do niedawna Gnolle Maruderzy byli dziadostwem, do czasu aż nie dostrzegłem ich prawdziwej siły. Dla mnie Gnolle Maruderzy są zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na równi z Większymi Gremlinami) trzecią najlepszą jednostką pierwszego poziomu. Gerwulfem można bardzo wiele zdziałać i bez obaw można go brać na swojego głównego bohatera.
Zen-Aku: Za takie odnoszenie się do innych, jak w pierwszym zdaniu tego posta - upomnienie.
Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-05-09 14:46:56)
Offline
Obywatel
Magyar napisał:
Kazdy, kto nie docenia Gerwulfa, to chyba grac nie umie. Gerwulf i Gnolle Maruderzy sa Koazaccy - dla mnie do niedawna Gnolle Maruderzy byli dziadostwem, do czasu, az nie dostrzeglem jego prawdziwej sily. Dla mnie Gnolle Maruderzy sa zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na rowni z Wiekszymi Gremlinami) - trzecia, najlepsza jednostka pierwszego poziomu. Gerwulfem, mozna baardzo wiele zdzialac i bez obaw mozna go obrac na swojego glownego bohatera.
Ale co Ci przyjdzie ze średniej jednostki pierwszego poziomu w dalszej części gry..? Balistyka i Artyleria zapewnią ładny start ale po półtora tygodnia już się nie przyda...
Offline
Magyar napisał:
Dla mnie Gnolle Maruderzy sa zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na rowni z Wiekszymi Gremlinami) - trzecia, najlepsza jednostka pierwszego poziomu.
Bo stać je dokładnie na tyle samo, co szkielety i troglodytów? Pohamuj wreszcie swoją stronniczość, bo te jednostki nie są wybitne (choć naturalnie nie są też słabe), poza tym Drakon nie startuje z wystarczającą ilością gnolli, żeby można było z nim cokolwiek rozsądnego zrobić. Cienki bohater.
Offline
Obywatel
A co myślicie o magii w Cytadeli? Ja uważam, że nie ma tragedii z powodu tylko 3 poziomów, choć lekki niedosyt pozostaje
Offline
Generał
Trzeci poziom na ogół wystarczy, na pozostałe potrzeba many, zasobów i takich tam, wojownikom takie coś raczej nie potrzebne, ale nie pogardzam wyższym poziomem ( tak przyjemnie kosić wroga łańcuchem czy implozją hehe).
Offline
Rekrut
Sauron napisał:
Trzeci poziom na ogół wystarczy, na pozostałe potrzeba many, zasobów i takich tam, wojownikom takie coś raczej nie potrzebne, ale nie pogardzam wyższym poziomem ( tak przyjemnie kosić wroga łańcuchem czy implozją hehe).
Hmmm... Ja powiem tak - w przypadku miast wojowniczych, takich jak Cytadela i Twierdza, wyższe poziomy nie są jakoś bardzo potrzebne. Najważniejsze są w ich przypadku czary wspomagające ich wojownicze armie, takie jak przyspieszenie, ręka śmierci, błogosławieństwo, czy kamienna skóra. Cytadela stawia nie na magię, lecz na armię. Wydaje mi się, że jednym z najważniejszych czarów dla Cytadeli jest zaklęcie 3 poziomu teleport. Twierdzy nie są potrzebne silne czary ofensywne wysokich poziomów, gdyż Twierdza stawia na atak swoich jednostek i jeszcze wspomaganie ich ataku przy pomocy na przykład ręki śmierci. To samo tyczy się Cytadeli, tylko że w tym przypadku nie chodzi o atak, a obronę. Ogólnie wcale nie uważam, ze te tylko trzy poziomy gildii magów jakoś okaleczają Cytadele (bądź Twierdzę), bo tak wcale nie jest.
Offline
Obywatel
Ech... Dla mnie miasto jest dobre, z mocną armią, lecz razi ten brak możliwości rozbudowy Gildii do 5 poziomu.
Offline
Generał
Na pewno potrzebny jest patch, żeby reptile miały dmg 2-5 i 15 HP, ale nawet bez niego, przy dobrym wykorzystaniu, Cytka bije każde miasto, ale bez uznawanego patcha, na pewno sobie tylko utrudniamy grę. Cytka nie musi mieć 4lvl gildii, ale by się przydał, bo szkoda marnować slota na mądrość, jak tylko będzie 3lvl, chyba, że zdobędziemy inne miasto i sobie dobudujemy.
Offline