Zdarza się często w WOG'U, bo tam jest opcja "niektóre siedliska sprzedają ulepszone jednostki".
Offline
Dobre to z okopem. I perfidne }:>
___________________
Powód edycji: Poprawa stylistyczna.
Ostatnio edytowany przez Eleazar (2009-12-23 20:54:55)
Offline
Obywatel
Pandrodor napisał:
zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje
Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja
Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja
Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja
Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać
w.g mnie to jedyna dobra opcja w heroesie III jest tworzenie hybrydy wara z magiem
ja mam troszke inne zdanie co do Maga-woja
Łucznictwo - nie przydatne (za malo jest DOBRYCH wysoko poziomowych lucznikow, a takimi sie pozniej gra)
Szczescie i Dowodzenie - jak najbardziej wykoksane talenty, ja bym zaliczyl je do tych bardzo potrzebnych
Taktyka - zupelnie nie potrzebna (jezeli tak jak ja masz taktyke defensywna[magia ziemi], to stoisz jak najdalej od przeciwnika a jak ofensywna[powietrza], to zdazysz podleciec
Balistyka - zaliczylbym ja do "potrzebnych" poniewaz 2 kontrolowane strzaly z kataputy to cos dobrego
i wogole mam troche inne zdanie ale nie chce mi sie juz pisac. No ale kazdy w koncu gra po swojemu ;D
Offline
Generał
Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.
Offline
Rekrut
Sauron napisał:
Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.
Zapewne kazdy z Was to wie, ale - jezeli mamy zdolnosc "Artyleria" i bronimy sie w swoim zamku (oblezenie), to przejmujemy kontrole nad naszymi zamkowymi wiezami strzelniczymi (w sumie sa 3 ).
Offline
Wracam z nowymi rzeczami Nie chce mi się przepisywać dlatego skopiuję mojego posta z AW.
Hydrą można robić z łatwością banki,bo komp wariuje nie chcąc żeby z kontry i ataku dostawało więcej niż jedna jednostka dlatego jak się mądrze ruszy,komp zaatakuje tylko jednym neutralem.Znalazłem kiedyś na necie sposób pozwalający zrobić utopię w 2 tyg,z 3 ulepszonymi hydrami i 6 jaszczurkami,ale trzeba było mieć 10 poziom Tazara,ponad 10 obrony,uleczenie.Sprawdziłem ten sposób na specjalnie zrobionej mapce z wieloma utopiami na 130%,ale mimo wielu prób sposób jest wg. mnie błędny.Smoki najpierw atakują lizaki,dzięki czemu można zaatakować 2 smoki,ale później jeden się odsuwa,reszta czeka i kolejny zdejmuje kontrę i po odczekaniu atakują bez kontrataku,a w następnej turze mają pierwsze ruch,wiec jest po hydrach.Jak sprawdzałem można tak robić ale z lepiej nabitym Tazaram i większą liczbą hydr. Z 5 idzie to zrobić,ale jak się coś źle zrobi,mogą być straty,a z 7hydrami bez problemu.
Obrabianie krypty w 1 tyg confem nawet w pierwszym dniu,gdy dostaniemy od szczura powietrze i mamy to siedlisko na start.1slot - rusałka 2slot - powietrze 3slot - rusałka 4slot - rusałka 5slot - x rusałek 6slot - rusałka 7slot - rusałka.Sposób opracowany przeze mnie,jak coś.
Obrabianie confem nagarnii w 2tygdniu,tak jak kryptę tylko potrzeba mass slow,zamiast powietrza burzyki i można wsiąść lód żeby szybciej poszło.Nie znam innego sposobu,który ograniczałby straty.
Meduziarnia w 2tygodniu jak w nagarnii ale nie jest potrzebny slow.
Cyklopiarnia nie próbowałem jeszcze atakować,głównie z powody że kiedyś wlazłem do środka nie sprawdzając prawym klawiszem mychy ile jest cyców w wewnątrz i trafiłem na gromadkę 50 cycków,dzięki przeciwnik miał gg.
W gryfiarni też potrzeba mass slow.
Jak sobie poprzypominam jakieś rzeczy to napiszę,bo na dużo rzeczy nie zwracam już uwagi uważając za normalne.
Offline
Obywatel
Fajny poradnik, jakiś kozak musiał go napisać
Offline
Wiele się zmieniło od naszej ostatniej gry,już nie trzymam entów na koniec dnia.
A i zapomniałem o drawsiarni,w 1 tygodniu da radę obrobić bez strat,ale nie możne być pełna i najlepiej jakby ulepszonych nie było,bo wtedy ciężko stosować taktykę czekaj-atak-ucieczka-czekaj-atak -itd Bo trzeba by przyjąć coś na klatę.No i najgorsze jest morale,dlatego wchodzi się na własną odpowiedzialność Ale z pojedynczym slowem można próbować.
Sposób jak zrobić aby nasz jednostka gdy dostanie berserka,nie wykonała ruchu.Ta wiedza jest zaczerpnięta ze zbiorów Grunthora,ale nie wszyscy łażą po necie i szukają takich rzeczy,wiec przedstawię wam to:
sposób z jednostką 2 hexową.
Wystarczy że jedna jednostka zajmująca 2 hexy przylega w taki sposób jak na powyższym zdjęciu do jednostki pod wpływem berserk która zajmuje 2 hexy aby jednostka pod wpływem berserk nikogo nie atakowała nawet gdy inne jednostki gdziekolwiek przylegają do niej.
teraz z jednostką 1hexową.
Dla ArchDevils(zajmują one 1 hex natomiast dla innych jednostek zajmujących 1 hex jak np. pikmeni-zawsze zaatakują-wiecej jednostek nie sprawdzałem) jest analogiczna sytuacja jak z jednostkami zajmującymi 2 hexy- Archdevils nie uderzą.
Offline
Ciekawe triki bardzo pomocne zwłaszcza ten z okopem(na huzi na wikinga okopałem się w Brytanii i na luzie podbijałem resztę).Ja zauważyłem że czasami w karczmie pojawiają się bohaterowie,którzy mają już arty(zdobyłem tak hełm tytana(jakoś tak)pancerz tytana i miecz sprawiedliwości),nie ma reguły w który dzień się pojawią,ale jeśli nie ma ich od razu w pierwszych dwóch to tego dnia się nie trafi.Wydaje mi się że to są bohaterowie,którymi komp uciekł po potyczce,ale nie wykupił ich od razu.
Ostatnio edytowany przez Olórin (2009-08-27 12:21:05)
Offline
Balistyka i zamykamy wroga w zamku
I już macie dobrą stronę balistyki, bo przeglądając posty czytałem, że jest niesamowicie badziewna.
Ostatnio edytowany przez altaeir (2009-09-16 19:23:22)
Offline