Obywatel
Zakllecia 1 poziomu
Haste
Koszt: 6
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: podnosi szybkość wybranej jednostki o 3 pola
Advanced: podnosi szybkość wybranej jednostki o 5 pól
Expert: podnosi szybkość wszystkich jednostek o 5 pól
Magic Arrow
Koszt: 5
Działanie: natychmiastowe
Basic: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran
View Air
Koszt: 2
Działanie: natychmiastowe
Basic: zaznacza na mapie: artefakty
Advanced: zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów
Expert: zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów, zamki
2 poziom
Disguise
Koszt: 4
Działanie: do końca dnia
Basic: gdy przeciwnik identyfikuje bohatera, wszystkie jednostki pokazywane są jako najsilniejsza jednostka w armii tego bohatera, ale ich liczba jest prawdziwa
Advanced: podobnie jak wyżej, ale pokazywana ilość poszczególnych jednostek wynosi zero
Expert: podobnie jak wyżej, ale jednostki są pokazywane jako najsilniejsze z najbardziej rozbudowanego miasta gracza
Disrupting Ray
Koszt: 10
Działanie: natychmiastowe
Basic: obniża obronę wybranej jednostki o 3
Advanced: obniża obronę wybranej jednostki o 4
Expert: obniża obronę wybranej jednostki o 5
Fortune
Koszt: 7
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: zwiększa szczęście wybranej jednostki o 1
Advanced: zwiększa szczęście wybranej jednostki o 2
Expert: zwiększa szczęście wszystkich jednostek o 2
Lightning Bolt
Koszt: 10
Działanie: natychmiastowe
Basic: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 10] ran
Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 20] ran
Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 50] ran
Precision
Koszt: 8
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 3
Advanced: zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 5
Expert: zwiększa atak na odległość wszystkich jednostek o 5
Protection from Air
Koszt: 12
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 30%
Advanced: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 50%
Expert: zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Air Magic o 50%
Visions
Koszt: 4
Działanie: do końca dnia
Basic: pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3
Advanced: jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power
Expert: jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power
3 poziom
Air Shield
Koszt: 12
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: wybrana jednostka otrzymuje o 25% mniej ran z ataków na odległość
Advanced: wybrana jednostka otrzymuje o 50% mniej ran z ataków na odległość
Expert: wszystkie jednostki otrzymują o 50% mniej ran z ataków na odległość
Destroy Undead
Koszt: 15
Działanie: natychmiastowe
Basic: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 50] ran
Hypnotize
Koszt: 18
Działanie: specjalne
Basic: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 10]
Advanced: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 20]
Expert: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 50]
4 poziom
Chain Lightning
Koszt: 24
Działanie: natychmiastowe
Basic: uderza w cztery jednostki pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 25] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Advanced: uderza w pięć jednostek pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 50] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Expert: jak wyżej, ale zadaje [(S.P. x 40) + 100] ran
Counterstrike
Koszt: 24
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: wybrana jednostka zyskuje jeden dodatkowy kontratak
Advanced: wybrana jednostka zyskuje dwa dodatkowe kontrataki
Expert: wszystkie jednostki zyskują dwa dodatkowe kontrataki
5 poziom
Dimension Door
Koszt: 25
Działanie: natychmiastowe
Basic: teleportuje bohatera do widzianego i niezajętego miejsca na mapie; można się teleportować dwa razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 3 punkty ruchu
Advanced: jak wyżej, ale można się teleportować trzy razy dziennie
Expert: jak wyżej, ale można się teleportować cztery razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 2 punkty ruchu
Fly
Koszt: 20
Działanie: do końca dnia
Basic: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 60% jego punktów ruchu
Advanced: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 80% jego punktów ruchu
Expert: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami bez ograniczeń
Magic Mirror
Koszt: 25
Działanie: 1 tura / Spell Power
Basic: wybrana jednostka dostaje 20% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Advanced: wybrana jednostka dostaje 30% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Expert: wybrana jednostka dostaje 40% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Summon Air Elemental
Koszt: 25
Działanie: natychmiastowe
Basic: przywołuje żywioły powietrza w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju
Advanced: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów
Expert: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów
pozdrowienia:)
Offline
Magia powietrza jest bardzo fajna, bo ma dobre zaklęcia i moją ulubioną Błyskawicę
Offline
Obywatel
i lancuch blyskawic!
Offline
Łańcuch już mniej, bo go nie używam zbytnio
Offline
Obywatel
a ja tak.
Solmyrem :-)
Wrota Wymiarow sa godne uwagi
Offline
I wskrzeszenie the best!
Offline
Obywatel
Ma dobre czary: lot, wrota wymiarów, przyspieszenie, błyskawica. Zniszczenie nieumarlych też jest dobre jak grasz przeciwko nekropolis. Mathias wskrzeszenie jest w magii ziemii;)
Offline
No dobra, każdy sikę chyba może pomylić.
Offline
magiczna strzała występuje we wszystkich rodzajach magii.
Offline