Obywatel
Drago napisał:
Magogi w sumie tak, ale cerberów zbyt często nie poświęcam, a siłowo pies jest najlepszy na 3 poziomie.
To zacznij, bo to właśnie psy najbardziej się opłaca przerabiać w demony Szkoda wielka, że nie zagrałeś w turnieju, bo chętnie bym pokazał jak "słabi" są kusznicy
Offline
Obywatel
Ja takiej rangi wartości nie mam, ale Zamek rownież nisko oceniam, bo dla mnie wszystkie miasta są silne, jak się umie grać. ALe Zamek byłby nisko, bo klimatu mało jak dla mnie. Rzadko gram też Fortecą - taki sam powód. No i to by było na tyle.
Offline
Obywatel
1 Zamek oprocz 1lvl nie ma slabych jednostek
2 Bastion centaury i elfy umozliwiaja bardzo szybkie podboje
3 Lochy czarne smoki i minotaury sa bez apelacyjne a i bohaterowie jedni z lepszych
4 Twierdza behemoty mnie urzekaja w tym zamku chociaz reszta jednostek oprocz ptakow jest slaba
5 Forteca co jak co ale tytany sa naprawde twarde jednak ceny sa za wysokie w stosunku do sily jednostek
6 Inferno
7 Nekropolia
8 Wrota Żywiołów
9 Cytadela
ostatnich czterech zamkow nie lubie, chocaz gorgony, czarni jezdzcy, ifryty sa bardzo dobrymi jednostkami zamki jako calosc wypadaja kiepsko
oczywiscie moim zdaniem;]
Offline
Obywatel
Bezapelacyjnie razem.
Piki to świetne puszki, idealnie spełniają swoją rolę w pierwszym tygodniu. Wykupujemy wprawdzie dopiero na FB upnięte, ale tam zawsze coś zrobią. Jeżeli szukamy słabej jednostki, to jest to mnich, choć pasuje do charakteru swojego zamku - mass haste i wjazd, kusze 2x, krzyże 2x, szarża chempów. Hp wtedy nie jest kluczowe.
Czarne smoki - hoho, kiedy je mamy.
Wilczki są genialne, wystarczy umieć je odpowiednio używać. Fortecą powinniśmy się wyrobić w 3 tyg, czasem oczywiście w 4 - opóźnić grę o tydzień nie jest jednak tak trudno.
Offline
Przestępca
Mtrandir napisał:
1 Zamek oprocz 1lvl nie ma slabych jednostek
Kapłan jest najsłabszy na 5 poziomie, poza tym 1 poziom wcale słaby nie jest. Wolny, owszem, ale nie słaby.
Mitrandir napisał:
3 Lochy czarne smoki i minotaury sa bez apelacyjne a i bohaterowie jedni z lepszych
Smoki są późno, minosy są zdecydowanie najlepsze na 5 poziomie, ale miasto jest też silne na początku - trogi z Shaktim są bardzo dobre, a oczy i meduzy stanowią świetne wsparcie strzeleckie.
Mitrandir napisał:
chociaz reszta jednostek oprocz ptakow jest slaba
Wilki? Ogry? Nie są wcale słabe, co najwyżej siedlisko ogrów jest drogie.
Mitrandir napisał:
5 Forteca co jak co ale tytany sa naprawde twarde
Gorsze od czarnych smoków, archaniołów i arcydiabłów, poza tym drogie jak nie wiem co.
Mitrandir napisał:
ifryty sa bardzo dobrymi jednostkami
Ifryty nie muszą dobrze walczyć, one są w armii głównie dla inicjatywy lub blokowania strzelców. Głowną osią są czarty, bo wskrzeszają demony.
Mitrandir napisał:
zamki jako calosc wypadaja kiepsko
Że co? Inferno ma najlepszy 3 poziom w grze, ma potencjał do farmowania demonów, które po pewnym czasie stają się niezwykle groźne, a na bogatych mapach kupuje potężne arcydiabły. Nekro ma świetnych wampirów i rycerzy, bardzo dobre lisze z atakiem obszarowym i tani 7 poziom, który ma wspaniałe postarzanie. Cytadela ma reptiliony, które są jednymi z lepszych na 2 poziomie, ma bardzo solidne bazyliszki i hydry, poza tym oczywiście gorgony i najszybsze z poziomów 1-6 ważki. Wrota mają dwóch doskonałych strzelców i 6 poziom atakujący naokoło. Feniksy też zbyt drogie nie są.
Offline
Bynajmniej oczka i meduzy nie stanowią świetnego wsparcia strzeleckiego bo to Loch musi podchodzić do większości przeciwników.
W ogry na mniejszych mapkach nikt się nie bawi.
Ciekawe w czym tytani są gorsi od innych 7levelowców?Ich nieulepszona forma jest super tania i spokojnie można mieś gigantów w 2 tyg gry na prawie każdej mapie grając pod wojo.
Mówiąc że nie farmujesz,psów podważasz swoje zdanie.Bardzo dużo demonów pochodzi właśnie z nich.Taniej jest uzyskać demona z psów niż kupić demona!!A jeśli demonów nie ma tak dużo,nie są taką siłą,a wtedy to infero ssie z taką ilością demonów.Bo nie bierze już wszystkiego na hita...
Offline
Generał
1. Kapłan jest na równi z magmą, bo strzela, a magma może jest słaba, ale na chwilę wroga zablokuje.
2. Minosy są na równi z w.gorgonami, dobrzy bohaterowie, oczka całkiem, całkiem, ale meduzy średnie. Same oczy nie dadzą rady, trzeba podejść.
3. Ogry nie są złe, wytrzymałe, aler za drogie siedlisko i za wolne jednostki, lepiej od razu jechać przez ptaki do behemotów. To jest najważniejsze w Twierdzy. Bez nich leżymy. Resztę zostawiamy na później.
4. Ifryty się sprawują dość dobrze. Nie lubię z nimi walczyć.
Offline
Obywatel
Alt z ust mi to wyjąłeś. Co do zamku i pikinierów własnie to że są wolni mi najbardziej przeszkadza bo jak sami uważacie logistykę za cenną umiejętność to wleczenie ze sobą pikinierów się nie opłaca. Natomiast kapłan wcale złym strzelcem nie jest w odróznieniu od meduz które mają tak tragicznie mało strzał.
No z troglodytami to mnie zaskoczyłeś bo na pierwszym poziomie są chyba najgorsze nieprawdaż. Co do twierdzy masz racje napewno nie specjalnie ominąłem ogry chociaż co do wyjątkowości wilków bym polemizował. Przynajmniej ja tak mam grając twierdzą że wilków nigdy nie mogę uzbierać dużo. Czarty są bardzo mocnymi jednostkami jednak osią armii inferno to bym ich nie nazwał(nie biorąc pod uwagę arcydiabłów)
Zamki kwalifikowałem nie tylko patrąc na jednostki lecz też na bohaterów,MAGIĘ którą dobrze rozwiniętą (a taką zawsze mam gdyż gram na XL)uważam za przepis na zwyciestwo. O WŻ wiele nie moge powiedzieć więc nie bierzcie pod uwagę mojego zdania (w tej kwestii ) gdyż bardzo malo grałem tym zamkiem. W nekro dobre a nawet bardzo sa wampiry i jeźdzcy a pozostałe jednostki się nie wychylają. Napisałbym cos jeszcze ale mi sie nie chce
Offline
Mitrandir napisał:
Natomiast kapłan wcale złym strzelcem nie jest
Jak na 4. lvl może by nie był tragicznym strzelcem, problem w tym, że jest gorszy od arcymaga i meduzy.
Mitrandir napisał:
meduz które mają tak tragicznie mało strzał.
8 to tak tragicznie mało? Bez żartów...
Mitrandir napisał:
No z troglodytami to mnie zaskoczyłeś bo na pierwszym poziomie są chyba najgorsze nieprawdaż.
Bzdura! Ogólnie są średnie, jednak z Shaktim z kolei są tyle warte, co centaury nawet.
Mitrandir napisał:
co do wyjątkowości wilków bym polemizował
Jakby to, że mają zabójczy, jak na 2. poziom, atak nie wystarczało...
Mitrandir napisał:
grając twierdzą że wilków nigdy nie mogę uzbierać dużo
Bo nimi się atakuje gdy gobliny zdejmą kontrę...
Mitrandir napisał:
W nekro dobre a nawet bardzo sa wampiry i jeźdzcy
Nie "bardzo dobre", tylko najlepsze na swoich poziomach. Radzę też nie zapominać o liszach i upiornych smokach z potężną bronią pt. postarzanie, które na dodatek ,jak na 7. lvl, kosztują niewiele.
Offline
Popatrz na skille innych jednostek 7 poz:
Arch: wskrzeszanie
Złoty Smok: Antymagia 1-4
Tytan: strzelanie, brak ograniczeń w walce wręcz
Czarny Smok: antymagia pełna
Arcydiabeł: powstrzymywanie kontry
Hydra Chaosu: powstrzymywanie kontry + 6 pól ataku
Fenix: nie ma może nadzwyczajnych skilli, ale posiada przyrost +4 (możesz go nie uznawać, ale faktu nie zmienisz) i speed 21
Stary Behemot: zdejmuja 80% deffa atakowanego stwora.
Który, pytam się, który z tych skilli jest gorszy od badziewnego postarzania?
Co nie zmienia faktu, że są najgorsze. O czym my w ogóle gadamy?
Offline