Trzeba ten temat odświeżyć
powietrze/ziemia{nieocenione zarówno w walce(mass speed mass slow)jak i w podróży(lot miejski portal wrota wymiarów)
Woda(przydatna kiedy trzeba odczarować jednostki,przydatny jest też lodowy pocisk w razie braku błyskawicy(żadkość)polecam to zaklęcie)
Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia tylko armagedonu używam kiedy nie mam możliwości wygrania a przeciwnik jest blisko mego miasta)
Offline
Ogień(przydatne to klątwa i berserk(zwłaszcza kiedy atakujemy miasto)reszta średnia
A oślepienie? To również bardzo dobre zaklęcie i myślę, że ogień jest lepszy od wody.
Offline
Dla mnie magia wody jest najgorszą z magii.Woda to czary "defensywne" dają ruchu itd.Ja raczej korzystam z zaklęć bardziej destrukcyjnych .Tylko nie pomyślcie ze nie używam przyspieszenia,spowolnienia itd
Ostatnio edytowany przez Psyhix (2009-08-12 18:10:05)
Offline
O oślepieniu zapomniałem jest to użyteczne zaklęcie ale rzadko go używam.Jak dla mnie woda jest od ognia lepsza wielokrotnie ratowała mnie z opresji(uleczenie lub rozproszenie),ale to tylko moja opinia bo w końcu każdy ma inne doświadczenia z magiami i dla każdego ta hierarchia będzie inna.
Offline
Przestępca
1. M. ziemi - absolutny lider i innego nigdy być nie może. Już samo spowolnienie wystarczy, żeby zdeklasować magię wody, a dodatkowe świetne czary (kamienna skóra, tarcza, antymagia, ożywienie, wskrzeszenie, pole siłowe, implozja, miejski portal) dają tej wspaniałej magii prowadzenie nad magią powietrza i ognia. Gra bez magii ziemi jest strasznie irytująca, biorę ją automatycznie jak tylko mam propozycję.
2. M. powietrza - przyspieszenie - deklasuje magię wody i zapewnia jej pierwszeństwo nad magią ognia, ale oprócz tego ma też do zaoferowania bardzo dobre błyskawicę, łańcuch piorunów, wrota wymiarów, precyzję i lot.
3. M. ognia - oślepienie deklasuje magię wody, są jednak też inne ciekawe zaklęcia, choćby klątwa, szał, żądza krwi lub berserker (berserker = najlepsza klątwa w grze, zaraz po spowolnieniu).
4. M. wody - największy złom i badziew jaki może być. Omijać z daleka, bo tylko 3 zaklęcia zasługują na jakiekolwiek wyróżnienie, a mianowicie - błogosławieństwo (i tak dla Nekro jest zbędne, więc mam ten czar zasadniczo gdzieś, ale bez niego m. wody staje się dosłownie kulą u nogi w przypadku innych miast), rozproszenie i uleczenie. I tak żaden z tych czarów nawet nie dorównuje spowolnieniu i przyspieszeniu z dwóch najlepszych magii.
Offline
Ziemia
Ogień
Powietrze
Woda
Ziemia.. spowolnienie, wskrzeszenie na expercie
Ogień.. klątwa, oślep.. na exp
Powietrze.. przyspieszenie i coś tam było jeszcze ;p
Woda.. tutaj chyba tylko Błogosławieństwo może być i Modlitwa.
Ale jednak hierarchia dla mnie jest taka; )
Offline
To ja mam taka
1 Ziemia tu nie ma dyskusji wiele wspomagaczy implozxja deszcze meteorytow i inne to sila
2. i tu pewnie sie zdziwicie ale postawie wode magie niezbedna do leczenia swoich wojsk z klatw innych magi oraz Modlitka Klonowanie no i Teleportacja( bardzo przydatna dla Cytadeli)
3 Powietrze przyspieszenie i czary ofensywne to czesto ratunek w czasie wielu bitew
4. No ogien Pare klatw magia ogolnie dosc dobra i niewiele brakuje jej do inncyh lecz miastami ktorymi gram niestety nie czesto sie jej uzywa
Offline
1. Ziemia i powietrze przydatne do spowolniania przeciwnika oraz do przyspieszania własnych jednostek oraz w podróży (lot)
2. Woda i Ogień
Ostatnio edytowany przez matej64 (2009-10-19 14:04:36)
Offline