A zapomnieliście o Zbroi Przeklętego ? Rzuca 50 turowe klątwy, które powodują, że przeciwnik ledwo da radę. Według mnie, owa zbroja może konkurować z płaszczem - lecz Graal chowa się za tymi artefaktami
Offline
Największą zaletą zbroi jest to że można ją mieć stosunkowo szybko, bo jest chyba najłatwiejszym artem składanym do skompletowania.
Te samą zalete ma Płasz nieumarłego króla, ale jak dla mnie daje znacznie większe kożyści.
Jak dla mnie najlepszy jest miecz anielskiego sojuszu, bo żuca czar, który niweluje chyba wszystkie ze zbroi przeklętego i daje potężnego kopa do statystyk przeciwnika. Niestety bardzo ciężko go skompletować, nie wiem czy nawet nie trudniej od mocy ojca smoków.
Ostatnio edytowany przez Olórin (2009-12-02 18:38:49)
Offline
Mecz anielskiego sojuszu najtrudniej skompletowac,moc ojca smokow ma wiecej elementow,ale ma arty nizszego poziomu,a miecz anielskiego sojuszu ma w sobie arty najciezsze do zdobycia,co oznacza,ze znalezienie wszystkich elementow jest naprawde malo prawdopodobne...
Offline
A i tak śmieszne jest to, że tak potężne arty jak miecz anielskiego sojuszu, zbroja przeklętego, czy ostrze armagedonu, można zniwelować tak głupim artem jak kula przeciwstawienia, którą można kupić nawet u artefakciarza
Offline
miecza nie zniwelujesz do konca,bo daje duzy bonus do statow i mozna mieszac jednostki 4 miast ;p
Offline
No nie do końca,ale te kluczową umiejętność wyklucza
Statystyk nie brałem pod uwagę, bo tego się nie da niczym zniwelować, a po za tym zbroja też tak jakieś plusy do statów daje, choć trzeba przyznać, że takiego plusa do statów to nie daje żaden art
Offline
No wlasnie i to plusy do statow sa najwiecej warte,bo kazde zaklecie da sie zniwelowac/odwrocic.Natomiast jesli ktos ma duza przewage ataku i obrony to jest w bardziej komfortowej sytuacji...
Offline
Po przemyśleniu musze ci przyznać racje, w przypadku miecza to staty są najistotniejsze, a czar to tylko dodatek
No ale np. dla takiej zbroi przeklętego, to kula przeciwstawienia jest zabójcza, a najbardziej groźna jest dla ostrza armaggedonu, ponieważ mając ten art nigdy nie ma się w pełni silnej armii (art z reguły na duże mapy, gdzie jest raczej dużo zamków), bo więcej armii zostawia się do obrony garnizonów, przez co main jest osłabiony
Offline
Rekrut
Graal jest według mnie bardzo dobry, lecz ciężko Go zdobyć, jeśli ktoś ma szczęście to w Puszcze Pandory, może znaleźć Ostrze Armaggedonu, ja tak miałem z 6 razy.
Offline
Owszem,w przypadku np. zbroi przekletego najwazniejsze sa czary,ale daje tez niezly + do statow jak kazdy z tych artow,nawet ostrze armagedonu,fakt,ze te 2 arty sa duzo mniej warte bez tych zaklec,lecz gdy wygra sie z wrogiem,ktory ma np. ta kule to juz nie ma zagrozenia z jej strony,gorzej by bylo,gdyby jakis bohater mial np. specjalizacje w niwelowania czarow ...
Offline