Gdy oba miasta walczą między sobą to może dojść do szybkiego spotkania, choć strong raczej nie powinien się wychylać, ponieważ jego armia by była mniejsza liczebnie tzn. Loch miałby 1 poziom stworów więcej. Twierdza ma szanse pokonać Loch z mass haste, bo musi szybko zablokować strzelców, którzy są groźni dla wilczków i goblinów. Bohaterowie w Lochach lepsi,choć Tyraksor i Krag są dobrymi bohaterami w całym h3. Expienie chyba minimalnie lepsze u stronga, bo ma w 2 tyg 3 beszki co ułatwia sprawę. Przy dobrych obrotach i niezłej taktyce to strong ma duże szanse na pokonanie Lochów zwłaszcza mając up bechy w 2 tyg.
Offline
Olorin, Harpia minimum remis z Wilkiem, Mantikora jest BeZdYsKuSyJnIe lepsza od Cycka, Lochy mają lepsze budynki specjalne, lepszych bohaterów [w Twierdzy tyko Crag, Gurnisson, ktośtam jeszcze ;p]. No i Czarny Smok jest najlepszy na poziomie.. Tylko Arch może z nim konkurować.
Offline
Rekrut
Twierdza kontra Lochy:
1. Hobgoblin - Piekielny Troglodyta (1:1) Remis.
2. Wilczy Rycerz - Harpia Wiedźma (1:0) Harpia nie jest zła, ma bardzo duży rozrzut zadawanych obrażeń, ma mniejszy atak o dwa punkty niż Wilk. Poza tym, wilk jest niedoceniana jednostka - jest szybki (8hexow), ma bardzo dobry skill (podwójny atak), no i co prawda ma trochę mniej HP, ale nadrabia to większym przyrostem i jeżeli się o te Wilczki zadba, to staną się podstawowa jednostka armii Twierdzy.
3. Uruk - Złe Oko (0:1) - Lepsze jest Złe Oko, ale Uruk tez jest niedoceniany, a często potrafi przywalić, i to tak, że hoho...
4. Ogr Szaman - Meduza Królewska (1:0) Co tu dużo będę mówił... Ogr ma dwa razy więcej punktów życia, rzuca czar bardzo w Twierdzy przydatny (ręka śmierci/żądza krwi), zadaje większe obrażenia i ma więcej ataku o 3 punkty.
5. Ptak Gromu - Minotaur Królewski (1:1) Minotaur ma lepsze staty, ale ma mniejszą wytrzymałość o 10pkt. HP,
no i Ptak Gromu lata, jest szybszy i ciska gromami... Remis.
6. Cyc Królewski - Chimera (0:1) Obie jednostki z końca listy najlepszych jednostek 6 poziomu...
7. Starożytni Behemot - Czarny Smok (1:1) Jak Behemot pierdyknie, to nie ma mocnych...
Magia: 0:1
Bohaterowie: 1:1
Budynki specjalne: 0:1
Cena i rozbudowa: 1:0
Wynik: Remis (7:7).
Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-12-28 16:16:48)
Offline
No bez jaj, ale na 1 atak wroga przypadają 2 ataki harpii, ma ona jeden z najlepszych mixow skilli, jest szybka, lata, jedyną wadą jest rozrzut dmg, ale to jedyna wada. Poza tym z reguły i tak zadaje przyzwoite rany jak na poziom - liczebność. Ptak gromu świetny, ale nie ma on podjazdu do minosa, po pierwszym ataku byczka przewaga hp ptaka przestaje istnieć, do minosa jedynie gorgona ma podloty i inni "kumple" z poziomu są gdzieś z tyłu... Chimera jest silniejsza, praktyczniejsza, tańsza - po prostu lepsza. Nie wiem, czy wiesz, ale możliwe jest, iż smok wygra z behemotem 1 vs 1 (zależy od wylosowanego dmg), bo sprawdzałem, smok i arch są najlepsi na poziomie (ja wolę smoka) i behemot jest gorszy.
Nie oceniam miast w ten sposób,ale nie moglem patrzeć, jak w twoich oczach chłop mógłby mieć remis z pikinierem ... Nie bierz tego do siebie, ale moim zdaniem te oceny są trochę z sufitu zdjęte...
Offline
Na 2 ataki harpii w większości przypadków faktycznie przypada 1 atak przeciwnika, ale w tym przypadku jest spora szansa na spotkanie z wilkiem i wtedy harpia jest biedna.
Może i w Lochach są sami dobrzy bohaterowie, ale w Twierdzy jest Kilku [świetnych] i dlatego dałem pkt w tej kategorii dla twierdzy.
Mantikora jest lepsza od cycka, ale gdyby nie ta cena to można by dyskutować.
Tanie cycki-balistyka na mistrz-mass haste i to jest na prawdę świetny zestaw na oblężenia.
Ale i tak taki scenariusz jest mało prawdopodobny przez wzgląd na cenę cyklopów.
Smok i Arch są najlepsze na poziomie i to jest prawda.
Behemot jest tak zrobiony, że przyjmuje chyba największe obrażenia jeśli jest atakowany w porównaniu do swego poziomu (chyba tylko upiorny smok obrywa mocniej), ale też żadna jednostka nie uderzy tak mocno jak on.
To samo jest z wilkiem wali najmocniej na poziomie, ale jeśli się go nie broni, to pada strasznie szybko.
Hobgoblin jest lepszy od trylogdyty, jest szybszy i bardziej się przydaje na polu bitwy, a przyrostu są bardzo podobne, więc i tutaj dużej różnicy nie ma.
Minotaur ustępuje tylko Gorgonie, a Ptak Gromu jest 3 na poziomie.
Jeśli chodzi o budynki specjalne, to dałem remis ponieważ:
1) Twierdza nie jest miastem stawiającym na magię, a co za tym idzie mana nie jest tam aż tak ważna (byle na haste, slow, czy bless starczyło)
2) Jak dla mnie tunel pozwalający na ucieczkę z miasta to piękna sprawa, kiedy ma się jakieś wyjątkowo cenne arty, albo silnego boha, to warto uciekać
3) Plus do ataku w mieście typowo ofensywnym to też fajna sprawa
Budynki Lochów są jednymi z lepszych w grze, ale te z Twierdzy też się przydają i jak dla mnie więcej by było pożytku z budynków twierdzy w lochach niż w sytuacji odwrotnej, dlatego dałem na twierdze.
Nie dyskutuje z tym że Lochy to silne miasto, ale po prostu Twierdza bardziej mi pasuje
Offline
No wiesz, z przy czym harpii przypada tyle ataków co wilczkowi, a jeśli wliczyć przeszkodę terenową, to szybka harpia, gdy wróci, to wilk jej nie złapie, świetna do obrony miasta, no i prawie o połowę wytrzymalsza - n/c. Mantikora jest po prostu lepsza od cyklopa, nawet nie biorąc pod uwagę jego ceny, a oblężenia zdarzają się bardzo rzadko. Powiedzmy sobie szczerze: im dłużej Twierdza czeka, tym ma mniejsze szanse na zwycięstwo...
Offline
No i właśnie dlatego Twierdza jest miastem typowo ofensywnym i ma tak szybką rozbudowę, żeby była w stanie się wyrobić, nim przeciwnik nabierze sił.
Cycek ma więcej ataku i mniej obrony o jeden pkt, czyli wychodzi na to samo. Obrażenia też są identyczne.
Cyklop na mnie hp i jest wolniejszy, ale to jest w końcu łucznik, a nie jednostka "walcząca w ręcz" jak chimera.
No ale i tak nie ma co gdybać z tą ceną, bo i tak jest jak jest
W kwestii wilka to teren jest zawsze losowy (pod względem ukształtowania), więc trudno go przewidywać, choć jest to oczywiście bardzo istotny czynnik.
Z tą wytrzymałością, to gdyby wilk miał taką jak harpia to by walczył o prym na poziomie, więc co za dużo to nie zdrowo
Offline
Magyar napisał:
5. Ptak Gromu - Minotaur Królewski (1:1) Minotaur ma lepsze staty, ale ma mniejsza wytrzymałość o 10pkt. HP,
no i Ptak Gromu lata, jest szybszy i ciska gromami... Remis.
6. Cyc Królewski - Chimera (1:1) Obie jednostki z końca listy najlepszych jednostek 6 poziomu...
7. Starożytni Behemot - Czarny Smok (1:1) Jak Behemot pierdyknie, to nie ma mocnych...
Chyba se jaja robisz. Z Minotaurem konkurować może TYLKO Gorgona i nie ma co do tego ŻADNYCH wątpliwości.
Chimera niestety ma większe hp od Cycka, lata, ma fajny skill i jest NA PEWNO nad Cyklopem, z takiego prostego powodu, iż Cyklop jest najgorszy na swoim poziomie, a Chimera jest 3 od końca (jeszcze Vyverna jest gorsza i może remis z Psycholem..)
Co do Czarnego.. Co z tego, że Behemot pierdyknie. Musi najpierw dojść. A Smok ma odporność na wszystkie czary, zionięcie, lata, jest szybszy, staty ma lepsze, dmg mniej rozrzucone.... Jest droższy, ale za 98%-towy ideał się niestety płaci
Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-12-28 15:58:44)
Offline
Rekrut
Viewer, no i co z tego, że Smok jest szybszy, ma lepsze staty i dmg mniej rozrzucone? Gdy Smok podleci do Behemota, zostanie zbombardowany Ptakami, a Jego obrona nie będzie już taka świetna, bo Behemot, obniża obronę o 40%, a ulepszony aż o 80%(!!!).
Offline
Dobra, spokojnie.. Lol...
Ja wspomogę Smoka Minotaurami i ew. Harpie będą podlatywać i co.. Albo taka Chimerka podleci za 1. razem do Ptaka i go sparaliżuje [za 1 razem zawsze mi wchodzi Paraliż] i po ptakach
Kiedyś robiłem testy, muszę sprawdzić - 5 Cz. Smoków vs 5 Starożytnych Behemotów. Ale chyba.. Smoki wygrywały i to właśnie dzięki temu, że pierwsze miały ruch - a Ty mi tu smolisz, że 'co z tego, że są szybsze'. A no to z tego, że tych Behemotów/Ptaków [skreślić niepotrzebne] ubędzie, nim zaczną obijać mi Smoki, bo na dzieńdobry oberwą od Zionięcia. Do tego podejdą Minotaury i się skończy dzień dziecka. Haste i Minotaury w 1. turze podchodzą
Offline