Gremlin
Atak : 6
Obrona : 3
Obrażenia : 1-2
Zdrowie : 6
Inicjatywa : 10
Szybkość : 5
Strzały : 0
Mana : 0
Przyrost : 20
Cena : 35
Gargulec
Atak : 2
Obrona : 6
Obrażenia : 1-2
Zdrowie : 20
Inicjatywa : 11
Szybkość : 7
Strzały : 0
Mana : 0
Przyrost : 20
Cena : 14
Golem
Atak : 6
Obrona : 5
Obrażenia : 5-7
Zdrowie : 20
Inicjatywa : 9
Szybkość : 4
Strzały : 0
Mana : 0
Przyrost : 9
Cena : 150
Mag
Atak : 9
Obrona : 9
Obrażenia : 7
Zdrowie : 29
Inicjatywa : 10
Szybkość : 4
Strzały : 6
Mana : 20
Przyrost : 5
Cena : 340
Dżin
Atak : 12
Obrona : 13
Obrażenia : 16-19
Zdrowie : 45
Inicjatywa : 12
Szybkość : 8
Strzały : 0
Mana : 0
Przyrost : 3
Cena : 630
Rakszasa Raja(czy jakoś tak, nie pamiętam nazwy)
Atak : 27
Obrona : 19
Obrażenia : 25-35
Zdrowie : 120
Inicjatywa : 11
Szybkość : 7
Strzały : 0
Mana : 0
Przyrost : 2
Cena : 1700
Tytan
Atak : 30
Obrona : 30
Obrażenia : 40-70
Zdrowie : 190
Inicjatywa : 10
Szybkość : 6
Strzały : 5
Mana : 0
Przyrost : 1
Cena : 3300
Offline
No a ulepszenia? Ja znam ale inzm graczom sie przyda.
A ogolnie to artykul spoko.
Offline
Generał
Miasto może być tylko klimat zmieniony w porównaniu do poprzednich części. Teraz to Persja a wcześniej to takie zimowe klimaty.
Sporo jednostek jest bardzo wytrzymałych (wyjątek mag i gremlin) ciekawe czary i zdolności. Dżiny rzucają czary osłabiające na wrogów.
Offline