Jaki artefakt chcielibyście, żeby pojawił się w grze, jakie zastosowanie posiadałby i dla grafików przedstawic jego wygląd ;p
Offline
Zbroja pierwszego heroesa (art składany) :
- Ostrze Berserkera (+15 atak, pozostałe +7, wszystkie jednostki w naszej armii zyskują skill podwójny atak)
- Tarcza Czterech Żywiołów (+15 obrona, pozostałe +7, wszystkie czary rzucane są na poziomie expert)
- Hełm Wiecznego Przymierza (+ 15 Wiedza, pozostałe +7, niweluje negatywne skutki mieszania armii)
- Zbroja Smoczej Mocy (+15 Moc, pozostałe +7, wszelkie smoki w naszej armii otrzymują zdolność powstrzymywania kontrataku)
- Buty Króla Fenixów ( wszystkie umiejętności podstawowe +9, każda jednostka w naszej armii jest szybsza o 4 hexy)
Za złączenie pancerza otrzymujemy dodatkowo wszystkie umiejętności podstawowe +5, wszystkie jednostki naszej armii obniżają obronę wroga o 80 %.
Typowy do kampanii (ale nie tylko), musiałby być broniony( każdy element) przynajmniej przez watahę stworów 7 lvl.
Mógłby być celem misji (jak grall).
Offline
Ja proponuję Topór Crag Hacka. Wygląda identycznie jak ten z logo. Siła +7, odpornośc na magię 30%
Offline
A ja proponuje tak:
-Worek"Gdzie-Kasa-Na-Stocznie"( polaczenie wszystkich sakiew, dodaje 500gp i raz na miesiac Maybacha, czylim w swiecie Heroes to moze byc blekitny smok ). Wyglada on jak taca koscielna.
-Sweter Kononowicza(Zbroja,+10 do ataku i obrony, ale odejmuje po 5 mocy i inteligencji.) Wyglada jak Sweter Kononowicza, co tu duzo gadac.
-Aktowka z UB(Tarcza, dodaje 20do obrony, ale zabiera na tydzien 2000gp)
-Chusta Taliba(Helm,Rzuca na wrogie jednostki zaklecie Berserk, Dodaje 20do mocy)
-Daj Kamienia(Bron, +20 do ataku, ale zmniejsza inteligencje o 10)
-Gumofilce Leppera( +10 do ataku i obrony, zmniejsza madrasc i inteligencje o 10)
-Plaszcz Stalina(dodaje nowy skill "Niewolnictwo", ktroy zwieksza liczebnosc twojej armi o4% na tydzien)
-Rekawiczki Hitlera( Atak +30, Obrona+20, nie mozna uzywac czarow na polu bitwy.
Dzieki za uwage, mam jeszcze sporo innych projektow magii :d
Offline
Twoje żarty są specyficzne, ale to mnie rozje**ło . Myślałem, że z krzesła zlecę
.
Offline
Dzieki bardzo, podam jeszcze zapowiedz mojej nowej magii do tych przedmiotow: MAGIA UMYSLU
A tytaj jeden czar z tej magii:
-KORUPCJA- Przekupuje jednostki wroga, ktore nie biora udzialu w bitwie przez jakis czas. Na poziomie zawansowanym MAGII UMYSLU tego czaru nie da sie usunac rozproszeniem, ani niczym innym. Na poziomie expert MAGIi UMYSLU czar dziala na jednostki wroga na obszarze 3x3 hexsy oraz zadaje po 100pkt obrazen na ture.
Offline
Logiczne, prawda?
Offline
A jakże . Tylko korupcja bardziej mi pasuje do umiejętności drugorzędnej
.
Offline
Obywatel
kamień filozoficzny:
zwieksza produkcję złota o 1000 dziennie, daje twoim jednostkom 30% szans na zmienienie wroga złoto na całą walkę i po zwycięstwie zabranie ich jako złoto:
1lv: 200 złota za oddział
2lv: 350 złota na oddział
3lv: 500 złota na oddział
Offline