Obywatel
ale ja i tak wolę magię, bo wymaga więcej finezji i myslenia . Walcząć magią trzeba brać więcej aspektów pod uwagę niż tylko założenia taktyczne.
A poza tym uważam, że świetnego maga (minimum po 20 mocy i wiedzy), który trochę gildii już odwiedził i zna sporo zaklęć jest dużo trudniej pokonać niż przypakowanego woja na wysokm levelu, bo on bez armii jest niczym, a dla maga armia to jakby dodatek , ba czasami zbędny balast
Offline
Zgadzam się z poprzednikiem. Sama siła to nie wszystko,bo łatwo magiem otumanić woja i nic nie zrobi.
Offline
Ja najchętniej postawiłbym na obronę, ale takiej opcji nie ma. Najlepiej jest mieć dobrą armię, a także spelle osłabiające przeciwnika lub od czasu do czasu zarzucić mocną implozją. Jeśli chodzi o normalną grę, to oczywiście bez Wrót czy TP się nie obejdzie, lecz armia też ważna. Wg mnie jest remis
Offline
Nie ma remisu. Najważniejszy jest swoisty kompromis, ale pierwsze skrzypce gra armia, bo bez niej leżymy, a od naszej siły (atak/obrona) jest ona bardzo osłabiona. Statystyki się nie wyczerpią, mana tak. skilli ataku, czy płatnerstwa połączonego z statami boha nic nie zablokuje, co najwyżej zniweluje. Magia jest bardzo zawodna, od skilla odporności, przez płaszcze, aż do czerwonej kulki. Dochodząc do podsumowania : Na samej sile polega można, chodź jest to trudniejsze bez wsparcia magii, ale polegając na samej magii narażasz się dużo bardziej na porażkę.
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2010-08-11 22:52:25)
Offline
Rekrut
Po dokładnym przemyśleniu sprawy, uważam, że magia jest przydatniejsza, gdyż przy okazji uzupełnia siłę. Np rzucamy jakiś czar wzmacniający to dodaję kopa naszej sile.
Offline
Ja zazwyczaj staram się grać magia + domieszka siły, ale mam wielki pociąg do magii ognia. Po prostu ciągnie mnie do rozdupcania czegoś z armageddonu. Ogółem, wolę magię, ale 'próbuję' nie zapomnieć o ataku i obronie.
Offline
King sam sobie przeczysz, jeżeli siła jest podstawą, a magia wspomagaczem to siła jest ważniejsza. W większości gier to magia jest najsilniejsza, ale nie w H3. Tam pierwsze skrzypce grają statystyki odpowiadające za siłę.
Offline
Osobiście jestem zdecydowanym zwolennikiem rozwiązań siłowych. W większości przypadków potęga fizyczna zwycięża nad umiejętnościami magicznymi. W Heroes 3 również. Takie jest moje zdanie.
Offline