Obywatel
Dokładnie tak jak powiedział Xeno jeśli nie wyssie życie z przeciwnika ( a to jest denerwujące jak się walczy z takimi przeciwnikami) to dużo nie zdziała na polu walki.Aczkolwiek nie można powiedzieć że nic nie zrobi i nie można jej bagatelizować.
Offline
Nawet bez wysysania jest silny, sporo hp, duża szybkość i powstrzymywanie kontry sprawia, że nawet bez wysysania życia pokona np. żywiołaka bez większych problemów...
Offline
Obywatel
Świetna jednostka, ale koniecznie trzeba ulepszyć, bo wtedy zyskujemy skill wysysania życia. Dzięki temu można nawet jednym oddziałem bitwy bez strat skończyć. Gorzej jak walczymy przeciw jednostkom nieożywionym, bo umiejętność już nie działa.
Offline
Zgadzam się, ulepszenie to sprawa priorytetowa w wypadku wampirów, a zarazem kosztowna. Godny konkurent krzyżowców. W pierwotnej fazie gry nekropolią będzie to chyba kluczowa jednostka, bo jednak szkielety, zombiaki i zjawy nie trzymają za bardzo poziomu (ci pierwsi dopiero z czasem staną się liczebną potęgą). Później jej znaczenie wciąż jest duże, jednak nieco ustępuje pola liszom i upiornym rycerzom, które zaczynają w nekropolii dominować przy wsparciu hord szkieletów.
Offline
Obywatel
Bez ulepszenia to w ogole szkoda ja tracic. Przebijaja ja tylko szkielety gdy sa w tysiacach.
Offline
Upiorni Rycerze i Arcylisze z czasem są równie ważne jak Wampiry, nie mniej faktycznie jedna z kluczowych jednostek Nekropolii.
Offline
Obywatel
Lisze tylko wtedy przebijaja je gdy masz plaszcz nieumarlego. Ale ten artefakt to przegiecie komplatne. Nie ma lepszego od niego a drugi po nim jest daleko z tylu. Rycerze owszem. Same wampiry to za malo.
Offline
Znaczy fakt, że są lepsze od liszów jednostki, ale z racji że to jedyny strzelec Necro, to stanowi bardzo ważny element armii. Choć może rzeczywiście nie aż tak podstawowy jak wampiry.
Offline