No to teraz spróbuję opisać loch:
1. Troglodyci- stawiani głównie na obronie, z racji swej powolności. W bitwie również nie odgrywają wielkiej roli, nie trzeba ich wystawiać.
2. Harpie- Jednostki szybkie i z dobrym specem, można ukryć za przeszkodą i kąsać wroga z daleka. Jeśli takowej nie znajdę- no cóż, pozostaje kąsanie. Mimo swego przyspieszenia nie są w stanie dobrze blokować strzelców- jak zaatakują, to się wrócą, gdy zastawią, to tracą ruch. Dopiero w heroes 4 kwestia ich powracania została pieczołowicie poprawiona.
3. Oczy- wiadomo, strzelcy.
4. Meduzy- strzelcy jak beholdery, lecz mają jeden słaby punkt- w dłuższych bitwach tracą amunicję. Kiedy ją stracą, mogą biegać po polu i wspomagać potrzebujących, aczkolwiek nie są wtedy zbyt przydatne. Po utracie strzał robią się więc uniwersalne.
5. Minotaury- takiego najlepiej ustawić na środku, bądź w pewnej odległości od naszego celu. Najlepiej jest powiększać nim pole manewru, mało kto chce trafić pod topór minosa. Czemu nie musi stać na obronie? Bo ta i tak dobrze sobie radzi bez niego, zresztą jego speed umożliwia szybki powrót.
6. Chimery- Jednostka typowo zamachowa, zawsze pomaga w ataku, może zasłonić strzelca, jednak oczywiście musi mieć kogoś do pomocy.
7.Czarny Smok- świetna pomoc dla 6 poziomu, bardzo dobry w ataku, często stosowany do szybkich szturmów.
Jak widać armia lochu jest bardzo uniwersalna, samo- radząca sobie obrona pozwala poziomom 2, 5-7 na rozłożenie się po całym polu bitwy, mamy duży wybór przy wybieraniu strategii.
Offline
Wrota Żywiołów
Rusałki - zdecydowanie jednostka ofensywna, aczkolwiek do szturmów i starć bezpośrednich się nie nadaje, bo ma bardzo mało HP. Jej najważniejszym atutem jest możliwość zaatakowania i ucieczki bez straty życia dzięki stosownym skillom. Taki asasyn.
Żyw. Burzy - nieulepszona forma musi naparzać, jako strzelcy, podobnie jak lód, są uniwersalni, jednak ze wskazaniem na atak (WŻ to miasto raczej ofensywne, chociaż dzięki strzelcom może się równie skutecznie bronić)
Żyw. Lodu - bardzo podobny do poprzedniego poziomu, także n-ulepszona forma służy do walki wręcz, a po ewolucji stanowi uniwersalne wsparcie strzeleckie
Żyw. Energii - trudno powiedzieć, ale raczej jednostka ofensywna
Żyw. Magmy - uznałbym ziemniaki za defensywne, ponieważ mają mało speeda, a za to dosyć sporo HP + wysoki przyrost
Żyw. Umysłu - jednostka bardzo uniwersalna, praktycznie wszędzie znajduje swoje zastosowanie. Zawsze, tam, gdzie potrzebni.
Feniksy - zdecydowanie ofensywna jednostka o małej liczbie HP, zionąca, zadająca niezłe dmg, a bez patcha ma podwojony przyrost.
Wychodzi, że Wrota są raczej ofensywne, co objawia się także w skillach bohaterów.
Offline
Inferno:
1.Chochlik- zwykle zmieniany na demony, lecz gdyby przyszło mu walczyć w bitwie, byłby dosyć uniwersalny. Na atak nie pójdzie, bo za słaby. Nie nadaje się też do obrony. No cóż, wg. mnie powinien atakować jedynie jednostki słabe bądź ze zdjętą kontrą, ew. sam zdejmować kontry.
2. Gog- strzelec, zawsze godzi w najczulsze punkty przeciwnika.Często zmieniany na demony.
3. Cerber- jeżeli niesfarmowany, to razem z diabłem i ifrytem może atakować, dobrze radzi sobie w natarciu, szczególnie, gdy walczy się w tłoku.
4. Demon- jeżeli nie farmowaliśmy, może stać na obronie gogów, choć z drugiej strony- kto by mi ich zaatakował Liczy się wersja sfarmowana- przemy na atak, powiększamy pole manewru. Tak silnego oddziału aż szkoda stawiać na obronę, niech gniecie śmiertelników.
5. Czart- przed FB powinien być chowany, bo bardzo cenny. W FB... raczej uniwersalny ze wskazaniem na atak. Musi atakować, bo gogi nie przestrzelą nikogo, wróg obierze taktykę obrony.
6. Ifryt- chyba najbardziej ofensywny oddział na poziomie. Dzięki szybkości i statom namiesza mocno, wespół z arcydiabłami stanowi dobraną parę.
7. Jak niemal każdy 7 poziom, doskonały w ataku.
Wyrok- inferno to mistrz ofensywy, do ataku są zmuszeni przez niską skuteczność gogów.
Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-07-16 11:07:07)
Offline
Patrzcie na współczynniki. W Inferno i w WŻ wszystko jest nastawione na atak.
Loch może się bronić i atakować dzięki wysokim statom i dwóm mocnym strzelcom.
Offline
Obywatel
W tym dziale nie oceniamy jednostek tylko miasta .
Istotnie cytadela nastawiona jest na defensywe zarowno zamek jak i jednostki i bohaterowie . Jak musze sie gdzies bronic to zawsze wybieram cytadele . Oczywiscie jak trzeba atakowac to sie atakuje ale latwo zauwazyc ze walka dlugo trwa bo jednostki cytadeli malo zadaja obrazen . I wiele tur to trwa .
Twierdza jest nastawiona na atak . Wiadomo duzo ataku malo obrony . Czyli jest odwrotnoscia cytadeli .
Ale za to twierdza jest miastem ladowym tylko ptaki lataja ..
Forteca nastawiona jest na strzelanie .
Loch jest latajacostrzelajacy...
Nekropolis nastawiony jest na szkielety .
Inne nie maja specjalnych ustawien sa mieszane .
Offline
Baron jak chcesz porównywać miasta nie uwzględniając jednostek?
Necropolis nie jest nastawione na szkielety, one tylko stanowią siłę uderzeniową, która szybko się wykrusza.
Offline