Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2011-11-12 14:14:34

 Widmax

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 57
Miasto: Nekropolia
Kampania: Bunt Nekromanty
Jednostka: Upiorny Smok
Bohater: Sandro
Magia: Nekromancja
WWW

Magia vs Walka

Co jest potężniejsze: moc, czy magia? Wkrótce się okaże...

Bo moim zdaniem magia jest lepsza, bo jest bardziej efektywna i silniejsza przede wszystkim.

Offline

 

#2 2011-11-12 15:21:22

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Magia vs Walka

Walka jest zdecydowanie lepsza, bonus do ataku czy obrony wymiata.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#3 2014-09-05 19:06:21

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Magia vs Walka

Nie na darmo są to Heroes of Might & Magic. Balans musi być. Moim zdaniem Magia Światła i Ciemności to bardzo dobre uzupełnienie buildu każdego bohatera. Zależy to jednak od natury samego miasta. Grając Lochem idziemy w Magię Zniszczenia, jest to dosyć naturalne i jak najbardziej ok. Światło jest dobre w sensie wzmocnień (mistrz gniewu), rozproszenia złych czarów i wskrzeszenia. Magia Mroku jest również niewiarygodnie przydatna, bo oślepienie, szał czy hipnoza to ważne dodatki dla rozwiniętego bohatera. Finałowa walka Dzikich Hord jest prosta z użyciem hipnozy. Najlepiej wziąć mistrza klątw.

Magia Przywołania jest ok, warto wziąć specjalizację by przywoływać tylko żywiołaki ognia, przywołanie feniksa też przydatne. Ożywienie martwych to bardziej dla Nekromanty. Ostatecznie magia ok, ale można się obejść. Typowi magowie pewnie będą ją mieć.

Magia Zniszczenia nie wymaga wielkiego komentarza, dla Inferno czy Lochu to i tak konieczność.

Talent magiczny pozwoli trzaskać czary z szybkością światła, ma kilka przydatnych specjalizacji.

Oświecenie jest nawet przydatne, dodatkowy exp i premie do statystyk zawsze dobre


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl