Odnośnie fortecy - skoro lubisz pioruny i magię, to Solmyr zapewne należy do Twoich ulubionych bohaterów?
Offline
Przybysz
Zgadłeś
Offline
Obywatel
Solmyr jest twardy tylko wtedy gdy się go dobrze rozwinie tak jak innych bohaterów.
Raz zebrałem relikt piorun tytana i z magią powietrza byłem niezniszczalny
Offline
Generał
Solmyr jest spoko, w kategorii magów należy do czołówki. Gdy jednak dodaje się wojowników to już są problemy, bo przez skopany balans klas magowie odstają od wojowników. Solmyr i tak się wybija przez łańcuch itp.
Offline
Łańcuch działa we wczesnych etapach potem jak wszystkie ofensywne oprócz implo z doładowaną mocą ssie.
I argument dobrym rozwinięciem nie jest argumentem. Prawie każdy bohater z dobrymi skilami i rozwinięciem jest mocny.
Offline
Generał
Jak ktoś bardzo chce cisnąć czary ofensywne to ktoś w stylu Sandro jest najlepszy, bo talent magiczny jako specjalność gwarantuje dodatkowe wzmocnienie dla czarów. Nie stracą tak bardzo swojej mocy jak w innych przypadkach. Dla Solmyra jest to niemożliwe, bo już sama jego specjalność pozwala mu startować z łańcuchem, który jest dodatkowo wzmacniany. Talent magiczny to jego zdolność drugorzędna, więc w pewnym sensie spełnia moje zalecenie, ale po pewnym czasie to już przestaje wystarczyć. Będzie bolało, będzie efektywnie ale prędzej czy później przestanie wystarczyć.
Offline
Łańcuch piorunów bywa przydatny też w późniejszym etapie gry (jak na czary ofensywne). Solmyr jest wyróżniający wśród magów, tak jak np. Jeddite z lochu.
Offline