matej64: inferno ma niestety tylko te magogi, za jedn. strzel., ale i tak uważam( jak ty), że to fajne miasto.
Offline
Obywatel
Dla mnie to miasto jest super. Uwielbiam nim grać. Według mnie złe komentarze są tylko dla tego, że nie umie się grać tym miastem.
Offline
ja umiem grać każdym miastem według mnie Inferno nie jest tak złe... Magogi są świetnymi strzelcami, Czarty mogą wskrzeszać jednostki zamieniając je w Demony, Sułtański Ifryt ma ognistą tarczę, a Arcydiabeł ma teleportacje i niezłe staty
Offline
Obywatel
Archanioła mi ostatnio tam diabeł zlał że nie wiem ^^. Czarci lord jest wielkim wsparciem dla armii.
Offline
np. z 40 diabłów, wyjdzie mniej więcej 20 demonów, zawsze jakieś wsparcie w tym mieście jest extra Graal
Offline
Rekrut
Graal w Inferno jest extra, prawda. Arcydiably tez jest calkiem, calkiem, staty wporzo, szybki bardzo. Demony sa dobre ale przy duzych ilosciach. Niestety Inferno ma tylko jedna jednostke strzelajaca, ale jezeli ktos umie nimi dobrze operowac, to Mogogi moga stac sie bardzo grozne dla naszych przeciwnikow. Dobrze ze jednostki latajace - Diably i Ifryty, sa na 6 i 7 poziomie, czyli ze jednostki latajace Inferno ma dobre i co najwazniejsze, szybkie. Miasto ogolnie dobre, ale nie najlepsze, rozbudowuje sie je calkiem szybko i sprawnie. Ale jest stosunkowo drogie, jak na takie jednostki, wrota wymiarow sie przydaja bardzo, ale tylko jak ma sie kilka Infern. Ogolnie to miasto jest OK, ale ma taki "zly" klimat, i to mnie tak troche odpycha od tego miasta.
Offline
Niestety Inferno ma tylko jedna jednostke strzelajaca, ale jezeli ktos umie nimi dobrze operowac, to Mogogi moga stac sie bardzo grozne dla naszych przeciwnikow.
Wiesz, tu Ci powiem, często gęsto trzeba naprawdę kombinować. Owszem, zdarzało się, że były masowe obrażenia, ale o wiele częściej musiałem tak walić, żeby to SWOICH walczących na froncie nie zahaczyć . Trzeba było planować wcześniej, jeszcze gdy szedłem na front (tym ustane tak, a tym tak, kurde, żeby tylko wróg się źle nie ustawił ).
Offline
Rekrut
A ja czasami musze zrezygnowac z kolejki, bo jedynym wyjsciem jest uderzyc we wroga i w moich, ale ja nie chce tracic swoich, i wole puscic kolejke, i to jest minusem Inferna.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-10-31 15:14:56)
Offline
Rekrut
no w dodatku, czasem trzeba zrezygnowac z ataku magogiem, zeby nie poranic swoich
Offline
Względem siły i mocy wg. mnie ten zamek jest raczej średniawy- jakiegoś uber-powera nie ma, ale też tak za łatwo nie da się go zjechać.
W mojej klasyfikacji jednak traci dodatkowe punkty za badziewny (jak dla mnie) klimat.
Offline