Generał
Może zamiast rzucać spowolnienie na Twierdzę (która i tak skontruje), lepiej rzucić klątwę? Nie wiem jak tam u WŻ z magią ognia ani jak u Twierdzy z wodą, ale co z tego że dojdą jak wiele nie przyłożą.
Offline
U twierdzy powietrze i woda to najlepszy mix i w niego będą ładować barbarzyńcy...
Offline
I Gibon teraz masz u mnie minucha...
Barb nie może się nauczyć wody jak władca bestii ognia...
Z magią ognia w WŻ nie ma problemu, gorzej z jej użyciem. Ja jej nie biorę, bo dla samej klątwy się nie opłaca, a bufy ognia działają na nieliczne jednostki z WŻ, lepsza jest woda z powietrzem lub ziemią.
Offline
Twierdza jak na moje to powinna pójść w powietrze i wodę. Ma dużo większą siłę uderzenia (w sumie największą w grze) i trzeba szybko uderzać puki się jednostki nie wykruszą. WŻ z kolei ma pierwszy ruch i może posiadać praktycznie każdy rodzaj magii...
Przez wzgląd na spec. Craga wybrałbym twierdzę. W dodatku rozbudowa jest tam dużo szybsza.
Offline
Xeno szanse na uczonego minimalne, ale może się nauczyć
Czytać czytałem, ale akurat liczyłem pieniądze na zeszłoroczną imprezę
Offline
A Xeno przepraszam, wychodzi moja ostatnia długa przerwa w graniu. Muszę odświeżyć wiadomości. wink
Offline