Ja dałbym remis. Krzyż ma 2x atak i lepsze staty. Za to wamp powstrzymuje kontre i leczy sie. Podwójny atak krzyżowca to tak jakby atak i kontratak, a staty wychodzą podobnie jak leczenie
Offline
Tu nie ma remisu,alpem mozesz wylazic z bitew bez strat,gdzie moglbys stracic normalnie polowe krzyzowcow,pozatym alpy moga uratowac sytuacje,ktora jest z gory przegrana-krzyz nie,nie mowiac o tym,ze na 1 atak wroga przypadaja 2 ataki wampira...tu nie ma remisu...
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2009-12-26 22:41:51)
Offline
Krzyż może i jest lepszy w walce w zwarciu,ale z alpem nie ma szans,bo jest wolniejszy i nie wiem jak by się starał,to alpa nie ubije.Odradzanie się alpów to jest jeden z lepszych skili,do tego powstrzymywanie kontry i latanie.Wampir nadaje się do walki w polu jak i walki w zamku,bo można wygrać walkę nie tracąc żadnego alpa.To mój faworyt na tym lvl.
Offline
Generał
1. Wampir odnawia się, powstrzymuje kontrę.
2. Krzyżowiec za 2x atak + można połączyć to z blessem
3. Arcymag, jednostka na odległość silna, zmniejsza koszty czarów i nie ma ograniczeń.
Offline
Sauron napisz co wybierasz.
Remis mógłby być tyle że zależy jak ktoś umie grać i jak grasz z komputerem zależy od poziomu trudności.
Offline
No sauron napisał,które jednostki są najsilniejsze i je uporządkował.Czy tak trudno trochę się wysilić i pomyśleć Elektra?
Offline
Znowu będziesz się kłócił? Ja napisałam co ON wybiera. Dobrze że je uporządkował tyle że jestem ciekawa co wybrał.
Offline
Elektra przecież on podał kolejność, od najlepszej do najgorszej jego zdaniem jednostki na poziomie, w tym wypadku jego kolejność na podium poziomu, z którą się zresztą zgadzam
Offline
Ojejciu. Nie zauważyłam . Myślałam że to są punkty. No cóż. Przepraszam że zrobiłam błąd.
Offline
Obywatel
Ja uważam że krzyżowiec ponieważ liczni mogą wyrządzic wiel szkód.
Offline