Generał
Na normalne bitwy 8 strzałów starczy, chyba że wolniejsze neutrale mają nad nami przewagę liczebną i wodzimy je za nos biegając po całej mapie i strzelając. 4 strzały to ubogo, ale ulepszenie jest za dobrą cenę i nie ma z nim problemu. W razie potrzeby wóz z amunicją wspiera nas swym arsenałem.
Petryfikacja to dobra rzecz, lepiej mieć zdolność specjalną czy jej nie mieć? Jak wejdzie to przeciwnikowi utrudniamy życie, no i można uniknąć w ten sposób kontry, bo w końcu unieruchamiamy tę jednostkę. Ciekawa zdolność, ale to nie czyni z meduzy jednostki na pierwszą linię.
Offline
Kramer, owszem, ale pod warunkiem, że wróg nie jest mistrzem wody. Sauron masz rację w 100%.
Offline
8 strzał starcza bez problemów. Masz słuszność z tą magią wody, ale inferno raczej jej nie użyje, bo w tej walce będzie woleć rozwinąć ogień czy powietrze, a woda przytrafia się rzadko, zarówno w rozwoju, jak i w gildii.
Offline
Inferno nie może mieć wody(woj), ale może rzucić masówkę curse, a to boli...
Offline
No właśnie o curse mówię, specjalnie dla tego zaklęcia należy uczyć się magii ognia. Przynajmniej w grach z lochem A wodę chyba jednak bohowie mogą mieć, ale szanse są nikłe, woda jest już zablokowana w twierdzy i lochach, jeszcze inferno to byłaby przesada
Offline
Z grą przeciwko twierdzy masowy curse, również jest zabójczą bronią. Dużym atutem Lochu w tej walce może być magia ofensywna, ale wydaje mi się, że Inferno ma większe szanse.
Offline
Niby duża moc i wir magii, ale magia ofensywna nie jest taka istotna, powiedziałbym, że przeważnie szkoda na nią many. Jeżeli Loch na daną chwilę jest w stanie obronić się przed demonami/ gracz inferno nie umie farmić to moim zdaniem jest na wygranej pozycji...
Offline
Obywatel
Tak Kramer ma racje . Uderzenie kilkoma jednostkami na jedna to podstawa zwyciestwa . A do tego najlepiej unieruchomic . Oslepienie mozna zdjac . Ale jednoczesne oslepienie i skamienienie to musi wybierac . A jak zaatakuje meduze a ona oslepi i pozniej zaatakuje inna i tez oslepi !? To jest to !Grozne sa !
Offline
Najgroźniejsze są gdy nie mają możliwości petryfikacji, bo mogą postrzelać... chimery dość często paraliżują. Baron, mylisz się, jeżeli zostawisz resztę armii wroga samopas to odczują to Twoje kluczowe jednostki...
Offline
Zaczynam odnosić wrażenie, Baronie, że mówimy o innych grach . Nie mniej na easy z botami można się pokusić o rzucenie się na jedną jednostkę całą armią, jak to właśnie prawisz...
Offline