Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2012-09-08 18:03:25

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Loch vs. Inferno

Na easy z botami nie potrzebujesz praktycznie armii...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#72 2012-09-08 20:53:15

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch vs. Inferno

Właśnie to w domyśle starałem się zasugerować. Taka tam próba sarkazmu.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#73 2013-09-01 09:38:57

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch vs. Inferno

Przypominam, że przynajmniej połowa obecnych użytkowników nie zna się na sarkazmach^^

Offline

 

#74 2013-09-19 13:57:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch vs. Inferno

Rok temu stanowili oni mniejszość, a wtedy pisałem tego posta . W każdym razie Baron nie ma racji, kluczem do zwycięstwa jest wykorzystanie jednostek w taki sposób, aby nie pozostawić żadnej jednostki wroga, jak to określił Gibon, samopas. W przypadku Lochu nie stanowi to większego problemu, bo miasto ma mocną gamę wojsk. Co się tyczy inferno - tutaj już tak łatwo nie jest i trzeba kombinować.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#75 2013-09-20 11:04:15

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Loch vs. Inferno

Oba miasta w pewnym sensie się kontrują bo cierpią na brak Magii Wody. Inferno rzuci mass curse. Lochy rzucą mass slow. Teraz wszystko sprowadza się do pozostałych magii? Czy Inferno ma Powietrze by skontrować slow? Czy Lochy mają Ogień by jeszcze bardziej dobić Inferno? Przy Lochach z curse jest taki haczyk, że smoków to nie rusza. Ostatecznie postawiłbym na Lochy, chyba że Inferno sfarmuje wystarczająco dużo demonów a arcydiabły zabłysną w tej walce.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#76 2013-09-20 11:33:06

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch vs. Inferno

Lochy według mnie zdecydowanie wygrywają w tym starciu. Odporność smoków to jedno, siła jednostek drugie. Farmowanie ratuje Inferno.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#77 2013-09-21 22:32:22

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Loch vs. Inferno

Atakowanie wszystkich jednostek wroga jest bez sensu bo zawsze dostajesz kontre . W tym rzecz ze jedna jednostka zdejmuje kontre a reszta juz bez strat bije . Oczywiscie jest to ideal . Nieczesto tak sie da . Najczesciej atakujesz 2-3 . Ale taka jest zasada strategii bic wszystkimi silami przeciwnika po kolei .

Offline

 

#78 2013-09-23 22:19:25

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch vs. Inferno

To prawda, że atakowanie kilkoma jednostkami jednej często popłaca, ale jak sam stwierdziłeś - mało kiedy się tak da. A gdyby wziąć pod uwagę ten aspekt, to Loch znów bezapelacyjnie prowadzi.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#79 2015-06-02 23:58:11

MaD

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 30
Miasto: Lochy
Jednostka: Minotaur/Czarny Smok
Bohater: Dace

Re: Loch vs. Inferno

Disclaimer: miasta porównuję tylko w kontekście walki ze sobą, gdyż dane miasto może sobie gorzej radzić w jednej sytuacji, a lepiej w drugiej. Miasto A może przegrać w konfrontacji z miastem B, ale za to może wygrać z miastem C, z którym przegrywa miasto B.
Tłumaczenie nazw może odbiegać od innych wersji gry.

Jednostki

Piekielny troglodyta > Chowaniec
Troglodyta jest wolniejszy i ma nieco mniejszy przyrost, ale praktycznie we wszystkim innym jest lepszy.

Harpia wiedźma > Magog
Harpia nieco ustępuje Magogowi pod względem siły, jednak jej umiejętności z nawiązką to nadrabiają.

Obserwator < Cerber
Dość wyrównany pojedynek. Obserwator to bardzo solidny strzelec, jednak Cerber zadaje większe obrażenia, powstrzymuje kontratak i atakuje trzy pola jednocześnie. Ma nieco mniejszy przyrost, ale za to jest tańszy.

Meduza królewska > Rogaty demon
Demon jest solidny, ale statystyki ma dość średnie i nie powala szybkością jak na jednostkę szturmową. Meduza strzela, nie ma ograniczeń w walce wręcz i zamienia w kamień, a Demon nie ma się czym pochwalić pod względem umiejętności.

Minotaur królewski > Czarci lord
Jednostki te spełniają podobną rolę na polu walki, jednak minotaur jest lepszy we wszystkim i w dodatku jest znacznie tańszy. Jedynym plusem Czarciego lorda jest jego umiejętność specjalna, jednak jego ulepszenie jest zarówno drogie, jak i kłopotliwe (wymagana Gildia magów poziom 2).

Chimera < Sułtański ifryt
Ifryt jest szybszy, zadaje znacznie większe obrażenia, ma większą wytrzymałość i lepsze umiejętności. Cena nieznacznie wyższa od Chimery.

Czarny smok >> Arcydiabeł
Jednostki te dzieli przepaść w punktach życia i obrażeniach, nieco wyższy atak i obrona Arcydiabła na niewiele mu się zdają. Sytuację nieco ratuje powstrzymywanie kontrataku i większa szybkość, jednak odporność na czary i zionięcie smoka jest lepszym zestawem umiejętności. W dodatku Arcydiabeł jest droższy, a ulepszenie jego siedliska kosztuje o 5000 sztuk złota więcej, niż w przypadku smoka (choć wymaga to mniej drewna i kamienia oraz nie wymaga rozbudowy Gildii magów).

Bezpośrednie starcie (Lochy > Inferno)
Przy takiej dysproporcji sił strzeleckich Inferno musi podejść, co w tym przypadku nie jest łatwym zadaniem. Taktyka odpada, a masowe Przyspieszenie w Inferno zdobyć niełatwo. Z drugiej strony Lochy mogą rzucić masowe Spowolnienie i jeśli Inferno nie ma masowego Przyspieszenia, Rozproszenia bądź Uleczenia, to jest już praktycznie po walce. Jednak i bez Spowolnienia armia Inferno może mieć poważne problemy. Jej trzon, czyli Demony i Czarty, nie ma na tyle dużej prędkości, by włączyć się do walki razem z Arcydiabłami i ifrytami, a wytrzymałość tych dwóch ostatnich nie powala. Chowańce mogą stać z tyłu i osłaniać strzelców, lub spróbować włączyć się do walki. Tak, czy siak, na niewiele się przydają. Magogi/Gogi w najlepszym razie będą strzelać z połową skuteczności. Zablokowanie strzelców Lochu na niewiele się zdaje z uwagi na ich pełną skuteczność w walce wręcz, a w przypadku Meduzy może się skończyć skamienieniem. Masowa Klątwa na armię Lochu wydaje się być niszcząca, jednak przy wsparciu Tarczy i Kamiennej Skóry jego armia w dalszym ciągu radzi sobie nie najgorzej, jedynymi jednostkami naprawdę wyłączonymi z walki są wtedy troglodyci i harpie. Z drugiej strony ta sama Klątwa rzucona na armię Inferno praktycznie wyłącza z gry Chowańce, Magogi i (co najważniejsze) Cerbery. Magia ognia jest częsta w Lochu, a szanse na Magię wody dla bohatera Inferno są mizerne. Ogólnie większa siła armii Lochu powinna zapewnić Władcom Podziemi zwycięstwo.

Początkowy rozwój i podbój mapy (Lochy > Inferno)
Lochy mają komfortową sytuację z Taktyką, dwoma strzelcami i Harpiami, natomiast Inferno ma denne Chowańce, drugopoziomowego strzelca ze zmniejszoną populacją i niezłe Cerbery, jednak również ze zmniejszoną populacją. Demony i czarty nie pomagają zbytnio w czyszczeniu mapy, dopiero pojawienie się szybkich ifrytów coś zmienia. Rozwój obydwu zamków hamuje wysoki koszt rekrutacji jednostek.

Budynki specjalne (Lochy > Inferno)
Wir magii i Portal przyzwania są genialne, na Sprzedawcę artefaktów i Akademię wojny też nie można narzekać. Inferno z dobrych budynków ma Bractwo ognia. Wrota wymiarów są bardzo drogie i ciężkie w użyciu, a Chmury siarki rzadko się przydają.

Bohaterowie (Lochy > Inferno)
Lochy według mnie mają najlepszych bohaterów ze wszystkich miast. Potężni Dace, Gunnar, Shakti, porządni Jeddite i Sephinroth, reszta w większości też jest niezgorsza.
Jedynymi bohaterami wartymi uwagi w Inferno są Marius z Płatnerstwem i Nymus ze Skut. Ataku, jednak tylko jedna umiejętność startowa znacznie zwiększa szansę na wpadnięcie jakiegoś badziewia. Duże szanse na Mistycyzm dodatkowo podkreślają ten problem.

Magia (Lochy > Inferno)
Magia dość podobna w obu miastach (największe szanse na Magię ziemi i Magię ognia), jednak Wir magii daje Lochom niemałą przewagę. W Inferno bardzo przeszkadza zablokowane Błogosławieństwo.

Podsumowując, moim zdaniem Lochy zwykle wygrają w walce z Inferno.

Offline

 

#80 2015-06-03 00:23:53

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Loch vs. Inferno

Powtórzę to, co piszę zawsze, gdy ktoś zachwala odporność na magię smoków. Przeciwnik za wiele nie jest w stanie naszym jednostkom na dalszym etapie rozgrywki zrobić za pomocą czarów, tak też obrona przed nimi jest mierną zaletą, zaś niemożność przyśpieszenia, pobłogosławienia, skamienienia skóry, narzucenia tarczy, pomodlenia się, uleczenia czy wskrzeszenia jest wadą i to potworną... no, chyba, że gramy kompletnym ignoramusem magicznym, wtedy jednak zawalamy całe wsparcie magiczne lochu, które jest niemałe (wir magii jest przepotężny, zwłaszcza, jak ma się dużo wiedzy, inteligencję i wrota wymiarów, wtedy wróg musi się ograniczyć do drobnego, mocno ufortyfikowanego kordonu próbując co jakiś czas odbić kopalnie, które my mu zajmujemy w oka mgnieniu, co ostatecznie doprowadza do zagłodzenia wroga, my spokojnie wyrabiamy tworzenie potężnej armii, wróg zaś musi wyrobić z tych paru miast i interwałowych kopalni).


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs