Generał
Trochę się zastanawiam, czy takie budowanie behemotów na 2. dzień nie jest zbyt przegięte. Ciekawym patentem zastosowanym w kolejnych częściach Heroes, są Punkty Rozbudowy miasta, czy jakoś tak. Ogólnie polega to na tym, że by wybudować bardziej zaawansowane budynki, musimy postawić bardziej podstawowe. Wymusza to bardziej zrównoważony rozwój - nie możemy od razu postawić aniołów, albo szybko przejść do Kapitolu pomijając inne budynki.
Offline
Obywatel
To jest pomylka tworcow. Koszty cyklopow i behemotow sa pomylone. Przesle wam tabelke z prawidlowymi to porownacie czy bedzie 2 dniu.
Ostatnio edytowany przez Baron (2016-02-04 10:16:53)
Offline
Skoro są pomylone to czemu nie naprawili tego w ostatecznej wersji tak jak zrobili to z ceną archów, obrażeniami i życiem reptilainów i gogów?
To był celowy zamysł i mamy zamek o niestandardowej budowie i idealnie się wpasowuje i behy w 2/3 dniu jakoś nie są przegięciem, ponieważ nie mamy 2 innych jednostek.
Offline
Obywatel
Poniewaz wszystkie budynki 6 i 7 poziomu maja taka sama cene surowcow tylko w twierdzy 6 kosztuje tyle co 7 i na odwrot. Jasno z tego wynika pomylka. Zreszta gorsze cyklopy trudniej wybudowac niz lepsze behemoty. Absurd. Ewidentnie jest pomylka. Poprawie i zobaczycie.
Offline
Cena siedliska cyklopów niekoniecznie jest błędem (choć nie sposób tego wykluczyć), ale przegięciem już tak, jak na moje. Ok, behemoty spoko, szacun, ale robienie jednostki 6 poziomu, która z uwagi na swoje koszta jest praktycznie niegrywalna (rzadko je w ogóle buduję, bo i nie są specjalnie potrzebne), nie wydaje się rozsądne. Można było je uczynić po prostu nieco lepszymi, bo w obecnej sytuacji mamy średniaka 6 poziomu o niewspółmiernie wysokiej cenie, albo tę cenę delikatnie pomniejszyć lub przynajmniej rozbić na inne towary (tyle kryształów bardzo ciężko zdobyć, a gdy je mamy, to i tak lepiej zainwestować w 7. poziom). Tak więc sądzę, że powinno to było zostać zmodyfikowane w patchu, tak dla przejrzystości.
Offline
Generał
Do tego potrzeba Fortu Ogrów, by postawić Grotę Cyklopów. Wymaga on mnóstwo drewna, a same ogry tylko spowalniają armię bohatera i są mało użyteczne. Porównajcie to sobie z combo roki + behemoty. Dla mnie nie ma porównania. Nawet cenowo wyjdzie podobnie - droga do behemotów wymaga więcej złota, ale oszczędzimy 10 drewna + 10 kryształu. Jednocześnie dostaniemy dwie przydatne jednostki vs jedną jednostkę ok (cyklop) i wolnego kloca (ogra).
Offline
Obywatel
Poprawka do sciagniecia:
http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php … 889#p42889
Taki byl zamiar tworcow. Teraz mozecie zobaczyc jak to powinno byc. Wreszcie jest logicznie.
Ostatnio edytowany przez Baron (2016-02-06 11:09:11)
Offline
Dobry pomysł z tą poprawką, myślę, że tak rzeczywiście byłoby sensowniej, choć teraz nasuwa się oczywiste pytanie - czy cena Behemota nie będzie w takiej sytuacji wygórowana?
Offline
Zagrajcie z poprawką, twierdza traci moc i jest popychadłem. Nie ma czym walczyć.
Cena ogra, koszt cyklopa to wszystko jest przemyślane.
Offline
Generał
Postaram się zobaczyć, na razie wybieram się na weekend a tam będę grał dla odmiany w piątkę/szóstkę.
Offline