Ostatnio w kilku tematach występował problem działania Błogosławieństwa. Koragg uparcie twierdzi, że na jednostki, które zadają stałe obrażenia nie ma wpływu. Przyznałem mu rację. Ale potem puknąłem się w czoło i przeczytałem opis czaru. DOKŁADNIE.
Na poziomach ekspert i mistrz Błogosławieństwo (według opisu) sprawia, że jednostka zadaje obrażenia większe, niż te maksymalne dla niej. Czyli po naszemu zwiększa zadawane obrażenia.
Trochę zamotałem, więc przykład: Nasz heros ma Halabardnika. Rzuca na niego Błogosławieństwo z magią wody na ekspercie. Halabardnik zadaje 2-3 punkty obrażeń. Ze zwykłym Błogosławieństwem zadawał by 3 punkty obrażeń. A z tym na expercie 4 (3 maksymalne+1 z Błogosławieństwa).
Więc jak to z tym jest, bo w gąszczu opinii się pogubiłem? Czy Błogosławieństwo będzie miało wpływ na jednostki o stałych obrażeniach typu Archanioł, Naga?
Offline
Rekrut
Ja błogosławieństwa to używam, głównie na początku gry, później to lepszych czarów.
Offline
Błogosławieństwo? Podstawa dla miasta Zamek! Jest to czar bardzo dobry, bo podwyższa siłę ataku naszego żołnierza, co daje bardzo mocnego kopa. Oczywiście, bez exp. Magii Wody niewiela nam przyjdzie. Ale gdy już go zdobędziemy, czar da nam sporą przewagę.
Offline
Generał
Z błogosławieństwem to normalnie wymiatasz wszystkich i wszystko. Do tego ekspercki poziom... Cud, miód i orzeszki!
Offline
Obywatel
Z tego co piszesz to na ekspercie bedzie podwyzszalo wszystkim nie tylko tym co maja widelki... Natomiast an poziomie podstawowym nie dziala na jednostki o stalych obrazeniach...
Offline
Tutaj racja, aczkolwiek ten bonus do obrażeń na expercie jest po prostu mały, chyba, że masz wielką armię to niskie lvle dostają odczuwalnego kopa. Tylko dwie jednostki mają stałe obrażenia- skorpeny i archanioły, a ile ich mamy? Wniosek prosty, aczkolwiek jest tutaj pewien haczyk, skoro bonus dostajemy na wysokiej szkole magii to puszczając masówkę i tak błogosławimy te jednostki... Sam czar podobnie jak curse obok haste i slow są najważniejszymi czarami jakie możemy dostać...
Offline
Bless. Niby gra się tyle czasu, a tutaj jeszcze znalazłem coś nowego Fajna sprawa, bo ten 1 pkt obrażeń zawsze się na coś przyda.
Ogólnie bless to jedno z potężniejszych zaklęć w grze. Max dmg przy jednostkach z dużym ich rozbiciem to naprawdę fajna sprawa. Zaklęcie byłoby bardzo przydatne w Lochach, jednak tam trafienie na Magię wody w praktyce jest możliwe tylko z chatek i od uczonych.
Ogólnie to jest to jedno z zaklęć kluczowych obok: przyspieszenia, spowolnienia i klątwy.
Są jeszcze inny przydatne jak choćby "oślepienie" , ale jak dla mnie ta czwórka to podstawa
Offline
Władca m. wody może mieć z chatki wiedźmy i proroka(tego co daje questy), uczonego, puchy, zdarzenia...to chyba wszystko... Bonus do dmg +1 jest przydatny dla niskich lvli...
Offline