Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2012-05-04 00:37:38

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Błogosławieństwo

Tani, praktyczny, dobry czar, który na mistrzowskim daję wyraźne zyski dla rzucającego. Jak już wcześniej pisałem bardzo ważny dla Zamku, a także Cytadeli, bo one bazują na m. wody od początku.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#12 2012-05-04 08:27:22

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Błogosławieństwo

Ten czar jest bardzo przydatny. Szczególnie dla jednostek o dużym rozrzucie DMG jak np. harpie.

Offline

 

#13 2012-05-04 11:31:30

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Błogosławieństwo

Dla całego lochu by się przydał.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#14 2016-04-03 00:01:42

 Kamilo67

Obywatel

Skąd: Gdzieś w odległych krainach
Zarejestrowany: 2015-08-15
Posty: 111
Miasto: KamiloLand
Kampania: TYLKO ŁATWE
Jednostka: Kamilos
Bohater: Kamilo :)
Magia: Słowa

Re: Błogosławieństwo

Przydaje się przy sporym rozrzucie, a z +1 to jeszcze można rzucić na oddziały, co ogólnie mało obrażeń zadają.

Niestety, bohaterowie mocy w Lochu nie mogą mieć magii wody jako umiejętność, a harpiom to się chyba najbardziej przyda. Zawsze może się trafić z chatki, ale jaka to szansa.


"Zapraszam na Morenkę!" - Pietrek "Archon" Kogucik do Adasia, 2k16

http://tinyurl.com/y9dt3lw4 http://tinyurl.com/y8b5grtf

Offline

 

#15 2016-04-03 01:09:45

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Błogosławieństwo

Chatki chatkami, ale generalnie spory minus bohaterów władców lochów, że akurat oni nie mogą posiąść wody. Niby z drugiej strony mają dzięki temu większą szansę na ziemię czy powietrze, ale to jest miasto, w którym czary takie jak błogosławieństwo czy uleczenie (z klątwy) by się przydały na mass. No a co do samego czaru, to jeden z przydatniejszych wspomagaczy.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#16 2016-04-05 15:10:03

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Błogosławieństwo

Loch byłby strasznie silny z blessem, a to już jest wszechstronne miasto bez jakichś naprawdę słabych stron. Zamek ma podobny opis, ale ma blessa stąd oceniany jest jako najsilniejszy, choć bohaterów ma słabszych niż Loch i dostęp do nieco mniej zaawansowanej magii.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#17 2016-04-05 15:27:14

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Błogosławieństwo

Dać magię wody dla władców? To tak jakby przeciwnik wywiesił od razu białą flagę. Taki Loch z błogo i uleczeniem na mass, nie mówiąc o modlitwie to kosa śmierci jest ^^.

Offline

 

#18 2016-04-06 18:37:32

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Błogosławieństwo

Właściwie to każde miasto ma wszystkie rodzaje magii, tylko klasy bohaterów mocy mają pewne ograniczenia w tym względzie. Stąd o ile Władca nie może poznać Magii Wody sam z siebie (musi mu pomóc chatka czarownicy, uczony, itp.), to Czarnoksiężnik już tak. Szansa jest mniejsza niż na Ogień czy Ziemię. Forteca z kolei bardzo lubi Powietrze, do pozostałych szkół jest nastawiona mniej więcej równo. Barbarzyńcy nie poznają Wody, ale Magowie Bitewni już nie mają takich oporów.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2016-04-06 18:38:30)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#19 2016-04-06 21:08:52

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Błogosławieństwo

Ładnie wyjaśniłeś podstawy różnicy klas wojowników w zamkach
Kto gra magami od tego zacznijmy...

Offline

 

#20 2016-04-07 10:36:17

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Błogosławieństwo

Fakty są jednak takie a nie inne, magowie mogą poznać wszystkie szkoły magii (choć inne preferencyjne umiejętności zmniejszają szanse zdobycia wszystkich), jednak wojownicy mają już większe ograniczenia. Brak balansu znowu uderza, a problem dało się rozwiązać na początek dodając dodatkowy punkt do statystyk dla klasy magicznej. Osobiście wolałbym ograniczenia rozwoju sfery magii dla wojownika, z równoczesnym ograniczeniem sfery mocy dla maga. Potrzebne byłoby odpowiednie wyważenie umiejętności, by obie ścieżki rozwoju nie były od siebie gorsze. Wojownik mógłby rzucać tylko zaklęcia bardziej podstawowe, podczas gdy mag miałby dostęp do bardziej zaawansowanej palety. Chyba przejąłem kilka nawyków od Kings Bounty.

Magami gramy w kampanii (Dracon, Adrienne), mogą się też trafić gdy celowo ich wybierzemy lub losowo. Zawsze można sobie pomóc karczmą.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Wolin http://matkawberku.waw.pl mapa fotowoltaiki