Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2010-08-15 19:23:44

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Szarża jest bardzo średnia, gdyż swą siłę pokazuje tylko podczas pierwszego ataku i też nie zawsze...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#32 2010-08-15 19:30:27

 lol772

Obywatel

Skąd: Biała Podlaska
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 53
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Gunnar
Magia: Ziemi

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Ale przydaje się na początek takie "potężne uderzenie". Zawsze zadaje spore straty w szeregach wroga.

Offline

 

#33 2010-08-15 22:02:00

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Tylko, że nie zawsze jest w co potężnie uderzyc. Każdy skill jest bardziej przydatny niż jego brak, wydaje mi się to oczywiste, choc nie we wszystkich sytuacjach.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#34 2010-08-24 19:47:04

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Szarża czempiona jest dobra, ale szału nie robi. Fajnie, że ma premie do ataku, ale tak na serio to dużo ona nie daje. Lepsze jest już to uderzenie czarnego rycerza. Można by pomyśleć jak potężnie by uderzyły, gdyby wylosowało max dmg, ten skill wszedł i jeszcze do tego szczęście (a w necro ono być musi).
Ogólnie najlepsze skille to te, które są dodatkowo wspomagane przez bohaterów. Np. Thorgrim z bastionu. Niby taki syfny bohater, ale jak się nim ma 15 lvl, to potraktowanie krasnoluda jakimś zaklęciem zbyt łatwe nie jest.
Ja tu tak gadam a i tak najlepiej wypada powstrzymywanie kontry


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#35 2010-08-24 21:34:14

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Szarża daje premię do DMG, A NIE ATAKU(żeby nie było...wiem, czepiam sie dzisiaj:D)! Powstrzymywanie kontry jest najlepszym skillem, bo "wchodzi" zawsze, nie da się go zniwelowac kompletnie niczym i daje największe ogólne korzyści (możliwośc ataku bez strat własnych). Ogólnie to najlepszym skillem byłby atak bez kar za odległośc, bo nie dośc, że nie narażamy się na kontre, to jesteśmy daleko, ale nie eliminuje to kar za walkę w starciu...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#36 2010-08-24 21:51:05

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Najlepsze zdolności jednostek

A jak dokładnie działa skill czempiona? Gdzieś już to pisałem, ale wypadło mi z głowy.
To nie szło czasami tak "5% do obrażeń od każdego przebytego pola"?


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#37 2010-08-24 21:57:59

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Dokładnie, każde przebyte pole to + 5% bazowych obrażeń, a nie ataku...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#38 2012-09-08 01:04:03

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Najlepsze zdolności jednostek

U strzelajacych najlepszy jest drugi strzal . Brak kar wrecz tez mocny ale nie tak jak 2 strzaly .

Offline

 

#39 2012-09-08 11:19:46

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najlepsze zdolności jednostek

A brak kar w walce na odległość, obszarowy atak?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#40 2012-09-08 11:35:53

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najlepsze zdolności jednostek

Powstrzymywamie kontry jest najlepsze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://zkekus.pl przegrywanie kaset vhs warszawa Szamba betonowe Suwałki przegrywanie kaset vhs w polsce