Szarża jest bardzo średnia, gdyż swą siłę pokazuje tylko podczas pierwszego ataku i też nie zawsze...
Offline
Obywatel
Ale przydaje się na początek takie "potężne uderzenie". Zawsze zadaje spore straty w szeregach wroga.
Offline
Tylko, że nie zawsze jest w co potężnie uderzyc. Każdy skill jest bardziej przydatny niż jego brak, wydaje mi się to oczywiste, choc nie we wszystkich sytuacjach.
Offline
Szarża czempiona jest dobra, ale szału nie robi. Fajnie, że ma premie do ataku, ale tak na serio to dużo ona nie daje. Lepsze jest już to uderzenie czarnego rycerza. Można by pomyśleć jak potężnie by uderzyły, gdyby wylosowało max dmg, ten skill wszedł i jeszcze do tego szczęście (a w necro ono być musi).
Ogólnie najlepsze skille to te, które są dodatkowo wspomagane przez bohaterów. Np. Thorgrim z bastionu. Niby taki syfny bohater, ale jak się nim ma 15 lvl, to potraktowanie krasnoluda jakimś zaklęciem zbyt łatwe nie jest.
Ja tu tak gadam a i tak najlepiej wypada powstrzymywanie kontry
Offline
Szarża daje premię do DMG, A NIE ATAKU(żeby nie było...wiem, czepiam sie dzisiaj:D)! Powstrzymywanie kontry jest najlepszym skillem, bo "wchodzi" zawsze, nie da się go zniwelowac kompletnie niczym i daje największe ogólne korzyści (możliwośc ataku bez strat własnych). Ogólnie to najlepszym skillem byłby atak bez kar za odległośc, bo nie dośc, że nie narażamy się na kontre, to jesteśmy daleko, ale nie eliminuje to kar za walkę w starciu...
Offline
A jak dokładnie działa skill czempiona? Gdzieś już to pisałem, ale wypadło mi z głowy.
To nie szło czasami tak "5% do obrażeń od każdego przebytego pola"?
Offline
Dokładnie, każde przebyte pole to + 5% bazowych obrażeń, a nie ataku...
Offline
Obywatel
U strzelajacych najlepszy jest drugi strzal . Brak kar wrecz tez mocny ale nie tak jak 2 strzaly .
Offline