Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#51 2011-10-25 16:04:44

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Dyplomacja

Co ty za herezje głosisz? Jak mam do wybory, by przyłączyly się do mnie np. żywiołaki burzy w dużej ilości to bym je wział zamist np jednostki 1 lvl w mojej armii.
Tak jak mówilem skill dla graczy początkujących i tych co nie potrafią grac.

Offline

 

#52 2011-10-25 18:35:45

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Dyplomacja

Opłaca się np. zamienić 350 halabardy na 100 żywiołaków ? Według mnie - mniejsze morale, zmiana taktyki, kolejny strzelec. Pierwszy poziom jest silny ze względu na ilość. Pomijając, że powyższy przykład jest nieźle podwyższony liczbowo. Podane żywiołaki trochę długo się kumulują. Zresztą, jeśli chcesz zamienić jednostkę z innego miasta, za większość surowców, jakie posiadasz oraz tracąc na wyrzuceniu zbieranych przez ciebie innych stworów, to proszę bardzo.

Xeno napisał:

Tak jak mówilem skill dla graczy początkujących i tych co nie potrafią grac.

Xeno napisał:

Skill tylko do singla i to uważam iż używają go gracze, którzy nie potrafią grać.

Xeno napisał:

Czasami masz tak, że musisz zapłacić za przyłączone jednostki, potem zdarza ci się okazja dołączyć lepsze jednostki i masz w tyłek kase.

Musisz ? Raczej nie. Możesz. "Potem zdarza ci się..." - potem ? Za szybko to nie jest. A wykupione jednostki z pewnością są ulepszone i powiększone liczebnie - chyba, że bierzesz każdą, pierwszą lepszą jednostkę.


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#53 2011-10-26 13:20:11

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Dyplomacja

Osobiście wolałbym 100 żywiołaków burzy za 350 halabard.
W sensie musisz miałem na myśli to, że jednostki proponują przyłączenie się do ciebie za pewną kwotę, którą musisz zapłacić jeśli chcesz, by się do ciebie przyłączyły.

Wytłumacz mi czemu tak się przyczepiłeś tego mieszania armii z różnych miast? Nie ma w tym nic złego, a morale to nigdy nie był mój problem.

Offline

 

#54 2011-10-26 17:30:19

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Dyplomacja

Xeno napisał:

Wytłumacz mi czemu tak się przyczepiłeś tego mieszania armii z różnych miast

Xeno napisał:

morale to nigdy nie był mój problem.

Morale. Każde miasto jest tak zbudowane, by zachowało się na równi z innymi. Nie ma czegoś takiego jak dominacja jednego miasta nad innymi. Mogą być potężne - owszem. Lecz posiadając wiedzę na tym samym poziomie, inne zamki też mają olbrzymi potencjał. W chwili, gdy zamieniasz jakąś jednostkę, taktyka walki się zmienia i jest możliwość, by zamek osłabł - mimo, iż zamienił słabszą jednostkę na gorszą.


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#55 2011-10-26 20:52:31

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Dyplomacja

Jeżeli zamieniam jednostkę walcząca wręcz na jednostkę walczącą wręcz to taktyka się nie zmienia.
A w ogóle to chyba umiesz zmienić taktykę na odpowiednią do sytuacji?

Offline

 

#56 2011-10-28 14:16:32

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Dyplomacja

Przy patrzeniu walka wręcz → walka wręcz. Może być oczywiście tak, że mając 350 halabardy weźmiemy przykładowo ~50 ogrów. Trzeba też pamiętać, że na jednostkach z tego samego miasta, łatwiej wchodzą morale - dodatkowy ruch. Można też przeliczyć obrażenia zadane przez podane wyżej halarbardy ( obrażenia, atak jednostki, atak bohatera - obrona stwora oraz bohatera ewentualnego ). Wtedy widać, czy jest to opłacalne, czy nie. W sumie można stwierdzić wniosek : Dyplomacja jest dla początkujących ( ponieważ doświadczeni gracze, nie biorą jej, ze względu na przykładową stratę ewentualnych umiejętności późniejszych ), lecz można na niej zyskać jak i stracić wojsko oraz surowce. Niech już tak będzie


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#57 2011-10-30 15:16:07

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Dyplomacja

Różnica w morale to max 13,5% czy coś koło tego... Natomiast 100 żywiołaków obojętnie jakich niszczy halabardę i siłą i przydatnością. Dyplomacja potrafi dać więcej niż nekromancja...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#58 2012-04-15 13:37:51

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Dyplomacja

Morale. Każde miasto jest tak zbudowane, by zachowało się na równi z innymi. Nie ma czegoś takiego jak dominacja jednego miasta nad innymi. Mogą być potężne - owszem. Lecz posiadając wiedzę na tym samym poziomie, inne zamki też mają olbrzymi potencjał. W chwili, gdy zamieniasz jakąś jednostkę, taktyka walki się zmienia i jest możliwość, by zamek osłabł - mimo, iż zamienił słabszą jednostkę na gorszą.

To nie zmienia faktu, że jedne mają większy potencjał niż inne. Nekropolia jest jednym z przykładów.

Zastanawiacie się, co jest lepsze - Nekromancja czy Dyplomacja? Oczywiście, że Dyplo daje większe profity, choć wiele tu zależy od fuksa. W każdym razie mogą się do nas przyłączyć bardzo dobre jednostki, natomiast Nekromancja jest regularnym skillem, ale daje nam jedynie szkielety, które są średniakami. A co do morale, to akurat dla mnie - maniaka Zamku - to żaden problem .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#59 2012-04-15 17:00:41

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Dyplomacja

hmm... dyplomacja Skill jest szczerze mówiąc potężny i daje wręcz niesamowite profity jak się ma farta Zebranie 1k gryfów w przeciągu 2-3 tygodni to jak na razie mój rekord (WoGa nie liczę ).
Tak więc przy odrobinie szczęścia jesteśmy w stanie przebić nekromacje

Skill swoją przydatność okazuje głównie na początku gry ułatwiając start no i oczywiście jak już trafi się tydzień jakiegoś przydatniejszego stwora
Jak dla mnie w kampaniach nieoceniony Przechodząc "pogromcę smoków" zbierałem tak "mięso armatnie"

Przy płaceniu za skill to pewnie robię źle, ale biorę wszystko co już w armii mam, nie płacę tylko za coś nowego, chyba, że potężny stwór


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#60 2012-04-16 15:18:54

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Dyplomacja

hmm... dyplomacja Skill jest szczerze mówiąc potężny i daje wręcz niesamowite profity jak się ma farta Zebranie 1k gryfów w przeciągu 2-3 tygodni to jak na razie mój rekord (WoGa nie liczę ).

W jaką Ty mapę grałeś, że tyle uzbierałeś neutrali?? :O

Skill swoją przydatność okazuje głównie na początku gry ułatwiając start no i oczywiście jak już trafi się tydzień jakiegoś przydatniejszego stwora

Na początku jak coś się nam uda zgarnąć do armii, i to dobrego, choć wystarczy średniak, możemy spokojnie patrzeć w przyszłość przez następnych kilka dni .

Jak dla mnie w kampaniach nieoceniony Przechodząc "pogromcę smoków" zbierałem tak "mięso armatnie"

A więc to tak wygrałeś tę kampanię ;p. Dyplomata piekielny .


Przy płaceniu za skill to pewnie robię źle, ale biorę wszystko co już w armii mam, nie płacę tylko za coś nowego, chyba, że potężny stwór

Ja tylko czasami płacę za przyłączenie się do armii, bo często stwory mają o sobie zbyt duże mniemanie .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Piacenza Hotely Lesotho worldhotels-in.com https://www.ehotelsreviews.com/ hotels-world