Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-01-02 00:17:30

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: Bastion vs. Inferno

Magog magogiem jest jaki jest chodz rewelacji nie ma ale to jest porównanie zamków a nie temat magog lecz wypowiem sie na jego temat. Moim zdaniem ta jednostka jako jedyny atak strzelecki Inferno to porazka bo co by nie powiedziec jest to jeden z gorszych 2 lvl'owców


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

#32 2009-01-02 12:54:29

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Bastion vs. Inferno

Stasek93, Jaszczur nie pada tak szybko, bo wróg nie traci czasu na strzelanie/osłabianie takiej słabej jednostki
Nie no, bez przesady, słaba to ona nie jest. Ale ja uważam, że Magog lepszy, ale szanuję zdanie innych

Hm. Może wróćmy do Bastionu i Inferna, zamiast jednostek z Cytki i zastanówmy się nad właściwościami zamku, bo to nie temat o jednostkach...

Bastion ma dobre budowle specjalne: Fontanna, Jeziorko, Skarbiec, Gildia Górnicza.
Za to Inferno też: Chmury Siarki, Bractwo Ognia, Wrota wymiarów - [akurat bardzo pomocne, jeżeli mamy 2 Inferno ]

Offline

 

#33 2009-01-04 03:19:04

Król Duch

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-12-21
Posty: 26

Re: Bastion vs. Inferno

Argument, jakoby magogiem dało się sterować odpowiednio bez ranienia swoich jednostek i że tylko kretyn tego nie potrafi (Salamander, zgadza się?), potwierdza się wyłącznie w wypadku, gdy przeciwnik również jest kretynem. Odpowiednio poprowadzona bitwa zmusi magogi albo do strzelania również w swoich, albo do rezygnacji ze strzału, albo - w najlepszym razie - do oddania dość przeciętnego strzału w jedną jednostkę. Wystarczy się mądrze ustawiać, atakując przeciwnika lub czekając na niego.
Ok, w walce z bastionem magogi uderzą w 3 oddziały narożnika: elfy, zastawione krasnalami i entami. Lecz entom i krasnalom kula ognia z odległości całego pola bitwy zrobi tyle, co Lapończykom tsunami na Oceanie Indyjskim. Zaś elfy... co tu dużo mówić... rozniosą strzelców inferna w iście infernalnym tempie. Strzał magoga jest generalnie słabiutki, tylko zasięg tegoż strzału to rekompensuje - niestety bardzo rzadko, bo, jak już mówiłem, to kwestia ustawienia. Poza tym, jeszcze raz: inferno MUSI podejść. A inferno wystawione na podwójny strzał elfów z bliskiej odległości to martwe inferno. Podobnie: inferno, ścierające się z 5 oddziałami doskonale walczącymi wręcz. Centaur zje chowańca żywcem, jednorożec poradzi sobie z ifrytem, ent z czartem, a smok z diabłem.
Więc o co chodzi? O te wskrzeszone demony? Bez jaj, chowańców trzeba mieć naprawdę sporo, żeby to dało w końcu efekty, a przecież po dwóch miesiącach gry taka jednostka jak chowaniec praktycznie znika z armii, wymiera. I jest ich tyle, co z każdym tygodniem. Zresztą, gdy w infernie ma się wreszcie czarcich lordów, bastion już od jakiegoś czasu zaczyna wyraźnie panować na mapie (niezmiennie zagwarantowany, świetny początek + tanie jednostki), a to jest właśnie klucz do wygranej. A nie choćby i legion demonów. "Praw fizyki pan nie zmienisz". Przykro mi...

Offline

 

#34 2009-01-04 13:26:29

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Bastion vs. Inferno

Hm... Z Elfami i Magogami racja, ale Elfy są na 3 poziomie...
No cóż, ale nie samą walką Inferno i Bastion żyją. Popatrzcie sobie na budowle specjalne i koszta...

Offline

 

#35 2009-01-04 19:09:24

Król Duch

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-12-21
Posty: 26

Re: Bastion vs. Inferno

I tu znowu przoduje bastion... Cen chyba nie trzeba porównywać, a i wśród budowli specjalnych skarbnicę uważam za najlepszą w ogóle, niezastąpioną (w przeciwieństwie do wrót między infernami - wystarczy czar portal miejski i mamy coś nawet lepszego). Dzięki skarbnicy można na dalszym etapie gry robić co się chce. Przydaje się to nawet w wypadku bitewnej porażki - oto np. możemy poddawać się, zachowując całą armię, stać nas na to. Bo przyrost tygodniowy jest stały, a procenty ze skarbnicy narastają wraz ze zgromadzonym kapitałem. To tylko jedna z rozmaitych, fenomenalnych możliwości, oferowanych przez tę niepozorną budowlę.

A że elfy poziom wyżej niż magogi - no, chyba o to chodzi. Podobnie trudną sprawa jest np. walka z fortecą, która ma dla odmiany strzelców na wyższych poziomach niż elfy. Wtedy bastion musi podejść... ale wychodzi mu to całkiem nieźle;) Inferno nie jest tak równe, z jednej strony ma cerbery, ifryty królewskie, a z drugiej takie chowańce, czy magogi. No i arcydiabły, szczerze mówiąc, są raczej średnie. 200 pkt. życia? Tyle mogłyby mieć nieulepszone... Tylko wówczas nie kosztowałyby zapewne więcej niż np. złoty smok, a tak właśnie jest z arcydiabłami, które od złotego smoka dostają przecież tęgi łomot.

Offline

 

#36 2009-01-04 22:04:47

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Bastion vs. Inferno

Czy aby na pewno? Są bardzo szybkie i powstrzymują kontrę, a staty ataku/obrony mają gorsze tylko od archanioła, dodatkowo latają (teleportują się, ale to i tak to samo), a co ciekawe - zajmują jedno pole, przez co wcisną się byle gdzie. Dzięki nim Inferno nie musi podchodzić - przez czekanie są w stanie zaatakować elfy, po czym wrócić w stanie nienaruszonym pod swoją armię. Fakt, może i są za drogie, ale mogą bardzo dużo namieszać, niekiedy więcej, niż złoty smok. Warto też nadmienić, że 200 HP jest nieco rekompensowane przez wysoką obronę diabła.

Offline

 

#37 2009-01-05 18:09:05

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Bastion vs. Inferno

Nie zgodze sie, ze tak po prostu Arcydiabel sobie zaatakuje Elfow i wroci na miejsce, bo jezeli podejdzie do Elfow, to tam juz beda na niego czekaly Enty... I chyba kazdy sie domysla co to bedzie.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#38 2009-01-05 19:39:28

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Bastion vs. Inferno

Myśl, człowieku, po prostu trochę pomyśl... Arcydiabeł jest najszybszy na polu walki --> czeka --> ma 2 ruchy pod rząd (kończy turę i zaczyna następną) --> atakuje elfy z powstrzymywaniem kontry --> teleportuje się z powrotem na swoje miejsce. Nic nie może zaatakować diabła, bo Ty nie masz nawet możliwości ruszenia się.

Offline

 

#39 2009-01-05 20:30:27

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: Bastion vs. Inferno

Tylko że jak diabel zrobi wait na początku to juz elf do konca tury bedzie zasłonięty fakt mozna nim sprytnie atakowac lecz infryt tez tak moze i równie dobrze smok z pegazem tez moga jechac na wait a jak juz elfy rozwalą magogów zabiorą się za Diabły i stwierdzisz że one za mało zabierają i sam przyjdziesz


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

#40 2009-01-05 21:54:15

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Bastion vs. Inferno

To Ty mysl Koragg, bo skoro Arcydiabel robi wait, to w tym czasie Enty i Krasnoludzcy Wojownicy oslonia Elfow. A wtedy to Arcydiabel moze isc do... Entow, zeby ich zablokowali - a wtedy to juz Szare Elfy ich rozpykaja, to znaczy one + chociazby te Enty, ktore blokuja Arcydiablow, a jezeli jakas jednostka przyjdzie z odwetem i proba uwolnienia Arcydiablow z korzeni Entow, to wtedy ta jednostka takze zostanie sparalizowana przez Enty.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://zkekus.pl przegrywanie kaset vhs warszawa Galanta PonĂşkame samonosnĂŠ betónovĂŠ nĂĄdrĹže Szamba betonowe Świnoujście przegrywanie kaset vhs