Rekrut
Zdziwilem sie, ze jeszcze nie bylo takiego tematu, wiec postanowilem
zalorzyc ten watek . Zapraszam wszystkich do glosowania i
pisania komentarzy .
Offline
Krzyżowiec: Staty dość wyrównane, podwójne uderzenie.
Srebrny Pegaz: Jednostka dość szybka, lecz szybko padająca. Odporny na magię.
Arcymag: Staty dobre, brak ograniczeń w walce wręcz, zmniejsza koszt zaklęć bohatera.
Rogaty Demon: Brak zdolności specjalnych, ale ma sporą wytrzymałość oraz obrażenia.
Wampirzy Lord: Powstrzymuje kontratak, staty dobre, wysysa punkty życia, nieumarły.
Meduza Królewska: Brak ograniczeń w walce wręcz, ma 20% szans na zamienienie w kamień, a jeżeli to się uda, przeciwnik otrzymuje 50% obrażeń i pozostaje tak przez 3 rundy.
Ogr Szaman: Rzuca zaklęcie "Żądza Krwi", staty dobre, tfu, bardzo dobre
Bazyliszek Królewski: Działanie zbliżone do zdolności Meduzy, staty dobra, 40 wytrzymałości.
Żywiołak Energii: Słaba jednostka... Odporny na magię ognia i umysłu. Staty takie sobie.
Osobiste zdanie? Nie mam pojęcia...
Postawiłbym na Meduzę, Bazyliszka, Krzyżowca i Wampira... Ale nie mam takiej możliwości.
Offline
Obywatel
Wampir, Wampir, Wampir i Ogr. Wysysanie życia i powstrzymywanie kontry mówi samo za siebie.
Offline
Do tej pory miałem wrażenie, ze Wampiry tylko wysysają życie, ale dowiedziałem się, że życie przywłaszczają sobie, a jeżeli się nie mieści, wtedy przybywa nowy Wampir.
Fascynujące odkrycie
Więc zdecydowanie Wampirek najlepszy, ale już oddałem głos, więc...
Offline
Rekrut
Ja sie zastanawiam, nad oddaniem glosu na jednego z tych:
- Krzyzowiec
- Arcymag
- Bazyliszek Krolewski
Arcymag jest baaardzo dobra jednostka, ale jego siedlisko kosztuje multum
kasy i surowcow. Wiec mimo wszystko na niego nie postawie.
Wiec stawiam na Krzyzowca.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-02-12 17:37:13)
Offline
- Krzyzowiec
- Arcymag
- Bazyliszek Krolewski
Z tym, że żadna z tych jednostek nawet nie dorównuje wampirowi. Jednostka, która jest w stanie sama się wskrzeszać i do tego powstrzymuje kontrę jest zupełnym zwycięzcą. Jakby tego było mało, wampir jest szybki, lata i ma dobre staty. Wady? Akurat wampir takowych nie ma.
Offline
Krzyżowiec ma lepsze staty od wampira .
Co do tematu: ja tam stawiam na równi dwie jednostki: alpa i krzyżowca. Obydwie mają swoje wady i zalety, w jednym miejscu króluje krzyż, w drugim alp bije go na głowę. Ponieważ nie chce mi się pisać od nowa, zacytuję jeden z moich postów:
Mathias napisał:
Krzyżowiec vs. Wampirzy Lord - wydawałoby się oczywiste i też tak myślałem, dopóki nie obejrzałem statystyk kilka tygodni temu. Już dawno coraz bardziej przychylałem się do krzyżowca, a jak zerknąłem na staty, to już całkiem straciłem głowę. Otóz Krzyżowiec ma o 2 punkty więcej ataku i obrony, zadaje dużo wieksze obrażenia, jest tańszy o 100$. Wampir natomiast ma dużo wiekszą szybkość(o 3) i wytrzymałość(5 więcej). Bez specjalnych umiejętności prowadzi bez dwóch zdań Krzyżowiec. Teraz spece: Krzyżowiec atakuje dwa razy. Czyli jest tak, jakbyśmy mieli 2 razy więcej tych jednostek podczas ataku. To robi wrażenie i musicie sami przyznać, że jest prawie tak samo przydatne jak wysysanie życia wampirów. Tak, wampiry mają lepszą tę umiejętność niż krzyżowcy. Podczas walki możemy często znacznie powiększyć liczbę alpów. To takie darmowe wojsko.
Podsumowując: krzyżowiec prowadzi w statach, ale alp nadrabia wszystko swoją zdolnością spec. REMIS.
Reszta jednostek nie wchodzi raczej w grę. Te dwie odskakują od reszty. No to tyle ode mnie.
Offline
Ja wole arcymaga, zmniejsza koszty many zaklęć i dystansowy. Głównie ze względu na mój system gry w herosa. Turę przeczekaj i atakuj. A w obronie miast są bardzo wydajni. Dosyć lepsi są od meduz królewskich, które tylko wręcz mogą coś więcej od nich zrobić. Mają mniej strzałów od arcymagów i według mnie ze strzeleckich są one na 4 poziomie najlepsze. Nie włączając strzelców nie branych pod uwagę w głosowaniu.
Koragg edit: A ja za nieznajomość podstaw pisowni będę karał, a to się Tobie nie spodoba... Tak trudno zapamiętać, że zdanie zaczynamy zawsze z dużej litery? Skoro Cię palce bolą, gdy próbujesz wcisnąć "shift", to nie moja wina. 2 pkt. * 2 + 5 pkt. * 6 = 34 pkt. Upomnienia nr: [2], [3], [4].
Offline
Taa, jasne. Lepiej przyjrzyj się tym statom i zobaczysz, że dzięki nim jednostki te są sobie równe. Alp ma lepszego speca, a krzyż lepsze staty. Resztę już opisałem.
Offline
Rekrut
Tak jest, a co do umiejetnosci, to nie bylbym taki pewien...., bo w teorii to Wampirzy Lord ma lepsze skille niz Krzyzowiec, ale w praktyce jest zupelnie inaczej . Wiec jeszcze jeden plus na konto Krzyowca .
Offline