Obywatel
WŻ są zdecydowanie lepsze.
+ mają szybsze jednostki, przez co generalnie poruszają się szybciej po mapie
- magia jest porównywalna. Biblioteka + ściana wiedzy kontra uniwersytet. Forteca jest nieco lepsza pod tym względem.
+ bohaterowie WŻ w duzej części mają przydatne umiejętności, w Tower niemal wszyscy mają naukę, mistycyzm albo inne podobne badziewie
- gremliny są lepsze od motylków
+ otacza ich zielona trawka a nie śnieg. Dowolny wynajęty bohater będzie zbierał surowne itp. dookoła z pełna prędkością bez martwienia się o trzymanie tylko określonych jendostek
- śnieg w tower w połączeniu z wieżą obserwacyjną jednak coś tam daje
+ budynki i jednostki są tańsze i nie wymagają tylu różnych surowców.
+ mają wielu bohaterów dających kasę. 2 dajacych + 350 (do tego z doskonałymi umiejętnościami przez co warto brać któregoś jako pierwszego i głównego bohatera). A jesli nam mało w późniejszym etapie można jeszcze 2 z Estates wynająć (jeśli w poblizu jest kamień wiedzy to tym bardziej). W połączeniu z normalnymi cenami jednostek nie musimy się specjalnie martwić o finanse i bardzo szybko nas stać (bez duzych wyrzeczeń) na kapitol.
+ błyskawicznie można mieć ptaszki, które są o wiele lepsze od gigantów (i zjae się, że leże nie wymaga aż tylu innych kosztownych leż innych jednostek) i jest ich dużo. A feniksy są jedną z lepszych jednostek 7. poziomu. Daje to potężnego kopa - wszelkie kłopotliwe kopalnie łatwo padają
+ bohaterowie mają nieco lepsze drzewka - łatwiej osiagnąć szybko mistrza powietrza(haste)/ziemii (slow)
+ jednostki są generalnie albo lepsze (2-3 poziom) albo porównywalne (5-7 poziom). Gremliny są co prawda nieco lepsze, natmiast przydatność (i przewaga) magów nad _latającymi_ i szybkimi żywiołakami ognia jest ściśle uzależniona od rzadkich surowców, a tym samym dość niepewna. Grając na 200% magowie są słabi, na 160% przeciętni, na 130% lepsi
Offline
Obywatel
Moim zdaniem wygra Conflux, ponieważ ma niezłych bohów, trochę lepszych od tych z tower, nie jest super drogi, ma dobrą magię i przede wszystkim jednostki, a zwłaszcza feniksy - miodzio :-P .
Offline
O jednostkach to nie wiem,zywiolaki powietrza bardzo dobre,ale drogie i maly przyrost,ognia i ziemi to badziewie,a umyslu to conajwyzej sredniaki,fenixy sa szybkie,ale dupne,tylko przyrost zmienia ich pozycje,forteca drozsza,budynki spec...chyba forteca,bohaterowie fortecy to w sumie dno,nie wiem co byloby lepsze,chyba Conflux gorszy,to miasto mnie nie przekonalo...
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2009-08-26 18:58:34)
Offline
Conflux wygra z fortecą, ponieważ jest tańszy minimalnie, ma jednych z lepszych bohaterów,którym wpadają niezłe umiejętności,a wojska też nie są takie złe.Wysoka odporność na czary,nawet bastion takiej nie ma.Forteca choć ma 3 strzelców,ale jest droga i bohaterowie są lipni.To na tyle z mojej strony.
Offline
Rekrut
Forteca - Gildia Magów jest na 5. poziomie.Najczęstsza jest tu magia powietrza.Ściana wiedzy i Biblioteka to są bardzo przydatne budynki.Gremliny świetne jako osłona dla Arcymagów lub Tytanów, a Jego ulepszona wersja jest bardzo tania i przydatna, a na dodatek strzela.Gargulec tak samo, jak Gremlin jest do osłony strzelców, a Jego ulepszona wersja, ewentualnie do szybkich rajdów, w tą i z powrotem.Kamienne i Żelazne Golemy to tak, jak poprzednicy do osłony strzelców.Magowie i Arcymagowie pod osłoną są bardzo dobrzy i mają nawet, nawet duże obrażenia.Dżiny są dobre do szybkich rajdów w tą i z powrotem, tak samo, jak Gargulce.Naga jest dobra do osłony, ale ulepszona wersja, doskonała pod atak, duże obrażenia i niezła obrona.Giganci dobrzy do frontalnego ataku, a ich ulepszona wersja do obrony.
Wrota Żywiołów - Gildia Magów jest na 5. poziomie.Trafiają się wszystkie magie.Nimfa szybka, lata i powstrzymuje kontratak.Żywiołak Burzy strzela i jest najlepszy na poziomie(Według mnie).Żywiołak Lodu, tak samo jak poprzedni tylko, że Gryf i Cerber są od niego lepsi.Żywiołak Energii jest szybki, lata i ma spore obrażenia.Żywiołak Magmy jest słaby, ma tylko dobrą obronę.Żywiołak Umysłu atakuje naokoło i powstrzymuje kontratak.A Feniks lata i się odradza, ma też cholernie duży przyrost.
Ja bym postawił na WŻ, bo mają 3 jednostki latające i 2. strzelające.
Offline
Obywatel
Trudno okreslic . Zamki te sa rownie silne . Feniksy przewyzszaja Tytanow ale nagi przewazaja umysly . Reszta poziomow sie mniej wiecej pokrywa . Gremliny sa dobre jak rusalki ... Burze sa lepsze od gargulcow ale sa jeszcze magowie . Tak ze to sie bilansuje . Oba miasta maja pelny zestaw magii . Bohaterowie tez w normie ...
Chyba zalezy jak sie uloza inne czynniki typu surowce kasa sila neutralnych . To moze zadecydowac o zwyciestwie ...
Offline
Fenixy są szybkie, ale słabe. Jakościowo raczej przeważa armia fortecy i ma większego spell powera, chociaż wędrowcy potrafią przynajmniej podpakować nam armię. Ogólnie tutaj czas gra na korzyść magów i to widać. Ruchałki są dobre na neutrali, w fb nie zdążą raczej nic skubnąć, zostawione gremle czasem miło zaskakują...
Offline
Gibon jak masz tytanów to nie zasłaniasz gremli. haste tu by odgrywał dużą rolę w WŻ. Mi samemu ciężko ocenić, ale lepiej bym się czuł grając WŻ.
Offline
Zostawione, a nie zastawione. Czytaj ze zrozumieniem. Mi osobiście WŻ nigdy nie podchodziło, tak więc tutaj skłaniam się ku fortec, aczkolwiek nie zawsze...
Offline