Moje dwa ulubione miasta. Podejrzewam, że wygra Loch.
A jakie jest Wasze zdanie?
Offline
Troglodyta vs Imp - jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, proszę spojrzeć w staty. Trogl wygrywa.
Harpia vs Magog - stawiałbym jednak na Harpię, bo ma nieco większe hp, staty równiejsze i jest szybsza i lata i ma zajebisty skill i jest tańsza. Magog może ranić swoich, więc jest to przeznaczone na psy. Harpia wygrywa.
Oko vs Cerber - ciekawy pojedynek, staty wyrównane, dmg lepsze ma Oko, ale ustępuje nieco w hp, cenowo Oko droższe. Brak ograniczeń, strzela. Remis.
Meduza vs Demon - demony w grupie robią sieczkę, od Meduzy sa lepsze we wszystkim. Demon wygrywa.
Minek vs Czarci Lord - Minotaur, to chyba jasne ;P
Chimera vs Ifryt - Ifryt wygrywa, w kluczowych kwestiach nie ustępuje, a nawet jest lepszy od Chimery i sporo tańszy.
Smok vs Diabeł - Diabeł nie ma czego szukać u Smoka.. aczkolwiek różnica niewielka.
Magia: trudno orzec.. remis
Bohaterowie: Loch
Razem: 7-4 dla Lochu
i ja bym się przychylał do tego werdyktu, acz jak ktoś umie grać Infernem, to aż takiej różnicy nie ma.
Offline
no i tu sie z toba nie zgadzam Viewer.
Trog>>>Imp Wiadomo dlaczego...
Harpia>Maggog Minimalnie lepsza harpia
Oko>Cerber Ponieważ oko strzela i posiada atak na odleglosc oraz pelna skutecznosc w walce wrecz. Wiec zanim cerber dojdzie, bedzie poraniony, a oko z reszta se poradzi samo.
Meduza>Demon Dlatego ze Meduza ma atak na odleglosc, kamienne oblicze oraz pelna skutecznosc. Demon bez zadnych skili nie ma szans.
Minotaur>Czart Spora roznica stat, ale za to, czart ma lepszy skill jakim jest przywolywanie demonow z cial poleglych. Ale brak wrazliwosci na "spocenie sie" minotaura, tez jest niezly .
Chimera< Sultan Pierwszy punkt dla inferno, poniewaz chimera jest ogolnie slabsza, i ma gorszy skill niz Sultan.
Czarniawy<<<Diabelek Tu powiem krotko. No Comment
Bohaterowie:
-Mag No raczej wygrywaja lochy z Jeddite
-Woj Wiadomo...Gunnar
Czary:
Loch wymiata z gildia magow na 5 poziomie i wirem many:D
Wiec:
-Loch 9 punktow
-Inferno 1(!)
Wiec jak widac na zaloczonym obrazku Loch rozjezdrza inferno. Dziekuje, do widzenia
Offline
Tylko czemu
Smok <<< Diabełek
myślałem, że na odwrót..
Co do meduzy i demona.. spójrz w staty, cenę, skill i przydatność. Demon wygra
Offline
Nie porównujcie poziomami, Na mniejszych mapkach Loch wali Inferno bez większego trudu, później może być różnie. Na większych mapkach będzie od groma demonów, a gogi, impy i pieski znikną, ponadto magia ognia może okazać się zabójcza na Lochy, curse może okazać się początkiem rzezi. Tak więc na mapach S i szybkich M Loch>Inferno, na L i XL Loch =/< Inferno. Oczywiście wszystko zależy od szczęścia, np. trafienia m. wody w chatce czarownicy i lepszy rozwój władców też nie pozostaje bez odzewu.
Bohaterowie:
Loch>Inferno
Magia:
w tym konkretnym przypadku Loch<Inferno
Grall:
Loch>Inferno
Bud. spec:
Loch>/= Inferno
Offline
No zauwazylem, zrobilem blad z diabelkami. wskazniki nie w ta strone ustawilem. CCzemu niby inferno ma miec lepsza magia niz loch? Zawsze wydawalo mi sie, ze "lochowa" implozja robi spore straty. Oraz taki np. Wir magii . 2x mana jest raczej lepsza niz +1 do mocy
Offline
Już Ci tłumaczę. Zdecydowana większość graczy gra wojownikami, gdyż Ci są lepsi. Wojownicy lochu( Władcy) sami z siebie nie mają szans posiąść magii wody, a jeżeli nawet trafią ją w chatce czarownicy to będą mogli ją mieć na expercie jako ostatni skill (potrzeba wysoki lvl). Inferno ma dużą szanse na magie ognia, a do niej należy czar curse( klątwa). Puszczenie masowej klątwy na loch jest mordercze, nie dość, że większość jednostek ma bardzo duży rozrzut DMG, to nie można ich wszystkich odczarować. Nie ma co liczyć, że wróg nie zdobędzie tego czaru, bo jest on zbyt częsty. W tej sytuacji magia ziemi lochu nie sprawuje się najlepiej. Co do implozji, lepiej polegać na zaklęciach niskich poziomów, gdyż są łatwo dostępne, tanie, masowe( jeżeli magie masz na expercie) i robią większe zamieszanie na polu walki.
Offline
Moze i tak ale ja wole "widowiskowe" walki.
Offline
Czy ja mowie ze nie? A zamiast cura mozna uzyc antymagii Albo kula stalosci(zapomnialem czy tak sie napewno nazywa) Nie pozwala uzywac czarow podczas bitwy.
Edit: Aha i ja zazwyczaj gram magiem w lochach, wiec mi to nie robi
Ostatnio edytowany przez Lowcakur (2010-03-25 14:16:23)
Offline