Ochrona przed... całkiem przydatny czar jak się wie jak go użyć. Walcząc z ifrytami ich tarcza po rzuceniu ochrony przed ogniem zadaje 50% tego co by zadawała bez tego, burze nie zbierają dmg od pioruna x2 tylko x1, inne jednostki tak samo.
Ściana ognia przydatna w walce z neutralami, zwłaszcza na lunie jako pobocznym, zadaje na starcie około 80dmg, więc na wjazd jak się dobrze postarać można całkiem nieźle nią kosić.
nieprzydatne czary:
hipnoza, tarcza ognia(nie wiem kto ją bedzie zakładał jeśli ma do wyboru lepsze czary), radość i inne badziewnia, nie chce mi się wypisywać
przyzwanie okrętu nie jest głupie z adv magic water przywołuje okręt z powietrza...W innych przypadkach musi być wolny okręt na morzu.
Offline
jak mapka obfituje w morza i wysepki, to przyzwanie okrętu jest przydatne, bo nie trzeba zapieprzać 5 tur do niego, tylko się przyzwie na miejsce..
Offline
Tarcza ognia jest całkiem niezla. Zakladasz ja na jednostek, ktora dostaje najwiecej razy jak np. Arcydiabły w Inferno 2jednostki za murami zamku z tarcza ogniowa...mmmm miodzio
Offline
Boże widzisz a nie grzmisz.
2 jednostki z tarczą ognia vs 7 jednostek na blessie...Zakładając że masz 10 arcydiabłów dajesz na nie tarczę ognia, ja cie pizgam mając mass bless i nawet jakbym zadawał 10k dmg to badziewna tarcza oddaje mi tylko 15%dmg ale nie przekraczającego hp jednostki która biję. Niby jest to w ciekawostkach na forum, a każdy ma to w dupie.
Offline
Wiesz np. lochom bless sie raczej nie trafia a tarcza ognia jest calkiem niezla, podalem tylko przyklad jej zastosowania.
Offline
Czy ja gdzieś tu napisałem że mówimy o lochu?...Sytuacja jest analogiczna, nie musi być to bless, ale klątwa, haste lub slow, stone skin lub cokolwiek odrobinę przydatnego.
Hipnoza jest całkiem niezła, dam przykład zastosowania, mam 99mocy i mogę przejąć kontrole nad 25 czempionami
Offline
Taa ale najpierw zdabadz 99 mocy Zycze szczescia...
Offline
Z tą mocą to tylko przykład. Mając dużo mocy możemy dłużej trzymać jednostki pod czarem(nie wiedziałeś?). Czemu zaraz te 25 czempów, a nie może być 50;p
Offline
Wiesz, kto by nie wiedzial. A bodajze, gdzies widzialem, ze 1 pkt mocy odpowiada mozliwosci przechwycenia 20 hp w hipnozie.
Offline
http://www.heroes3.eu/magia/powietrza
Max mocy to 99, z exp air magic możemy przejąc kontrolę nad czymś co ma 2525hp...
1 mocy nie daje możliwości przechwycenia 20hp, tylko więcej, ale co za różnica, top okazuje że można niby coś z tym zrobić, ale po co skoro można rzucić coś lepszego, tak samo jest z tarczą ognia!
Offline