Mam świetny pomysł, założyć konto Tajemnic Antagarichu na Facebooku. Wiele stron internetowych i for tak ma. Na pewno przynajmniej połowa użytkowników na forum ma tam konto, będzie mogła nacisnąć "Lubię To" na naszym koncie, co wy na to?
Profil będzie!!!
Ostatnio edytowany przez Deferdus (2011-11-06 10:22:27)
Offline
Poruszyłeś kwestię, którą rozmyślam już od jakiegoś czasu. I osobiście mam mieszane uczucia. Z jednej strony, jak mówisz, konta tam ma większość liczących się większych i mniejszych serwisów zrzeszających jakieś społeczności. Jest to zapewne skuteczna forma reklamy. Z drugiej zaś jestem nieco sceptycznie nastawiony do Facebooka i innych tego typu portali, zresztą nie mam tam konta.
Myślę, że najlepiej, jak wypowiedzą się userzy, czy chcą, aby Tajemnice Antagarichu zadebiutowały na tamtej ziemi.
Offline
A czemu to Xeno? Ja nie mam nic przeciwko, na pewno na tym nie stracimy...
Offline
Czyli głosujesz na tak Gibon?
Offline
Ja tam nie wiem, nie chce isc w komerche, jakos podoba mi sie nasz aktualny klimat na TA.
Offline
Mi też, ale Facebook się przyda. Czyli jesteś na nie?
Offline
|Jestem na neutral, dostosuje sie.
Offline
Masz po części rację, ale... nie takie już strony z nami współpracowały... Poza tym pig przyszedł z innej strony o Herosach, więc równie dobrze powinniśmy przestać się reklamować z panicznego strachu przed psychopatami. Jaskinia Behemota, uchodząca za "najwyższej jakości stronę o HoM&M" (wieloletnia propaganda swoje robi) od dawna ma konto na FB, podobnie Kwasowa Grota czy Tawerna. I nie zaszkodziło im to w żadnym stopniu. Nie twierdzę, że jestem za FB, ale na pewno nie ze strachu przed czymś - po prostu jest to serwis ewidentnie komercyjny (już nawet sprzedają reklamy tam) o raczej złej sławie o merytoryczną wartość. No ale z drugiej strony to w końcu nie jest (jeszcze) nk, fotka czy inny syf. A ma PageRank = 10, czyli najwyższy możliwy, co oznacza dość dobrą reklamę.
Co ja uważam? GiBoN mnie trochę namówił, ale jestem skłonny do uznania decyzji forumowiczów. Są dwie kwestie: ekonomiczna (reklamy, promocja, czyli zyski) i moralna (osobiste odczucia, jeśli chodzi o FB). Trzeba się po prostu zastanowić, z czym wyjdziemy lepiej.
Offline