Jeśli dostosujesz pomysł i siebie samego do uwag, które podałem ja i reszta, masz większą szansę, że cokolwiek z tego będzie.
Offline
W wolnym czasie pracuję nad grą. Rozgrywka będzie się toczyć w Heroes III i Mount Blade Chronicles of Might and Magic (jak chłopaki skończą). Serwisem gry zajmę się dopiero we wrześniu. Raczej w Wordpress-ie. Ostatnio obmyślam premie i minusy frakcji. Z tym to idzie ciężko,dlatego zachęcam abyście coś pokombinowali. Róbcie to w oparciu o logikę i fabułę. Podam swoje propozycje:
Bastion: tartak jest wydajniejszy,
Forteca: niższy koszt wynalazków,
Zamek: Klasztor generuje żywność,
Loch: premia do pojemności magazynów (bo Suzereni gromadzą wiele bogactw zgodnie z fabułą i opisami)
Kolejna sprawa: chcecie trenerów jak z Might and Magic? Oczywiście ich poszukiwanie nie będą trudne. Czy standardowe otrzymywanie umiejętności lub jak te z Heroes VI - wybierasz sobie sam z listy czego dusza zapragnie. Z uwagi na trudności zrezygnowałem z RTS-owych ulepszeń stworków.
POTRZEBUJĘ GRAFIKÓW (wiem,wiem już pisałem). Sam tych ikonek i portretów nie wymaluję. Potrzeba take artów ,które wzbogacą stronę. Więc: SCENY BATALISTYCZNE (wszystko związane z Heroes III i Might and Magic VII) , oprócz nich coś jeszcze wymyślę,bo zapotrzebowanie jest dość duże.
Offline
To ja już w tej chwili nie mam pojęcia, co właściwie planujesz...
Offline
Byłoby prościej gdybyście odpowiadali na moje pytania. Pytam się, ponieważ nie jestem zbyt pewien niektórych rzeczy. A właściwie niezdecydowany. Wy znacie się lepiej.
Offline
Jak mamy odpowiadać, jak co chwila dajesz inny pomysł i się gubimy ?
Offline
Fabularna ma dodać dodatkową otoczkę do Heroes III. Multiplayer ma wspomagać,który to nam zapewni. Te frakcje dostępne nam do rozgrywki chcę wykorzystać , poprzez danie im dodatkowych rzeczy. Jak choćby zarysować ich różnice. Każda będzie miała mocne i słabe strony kwestii: Zarządzania,Ekonomi,Gospodarki. Po prostu dodaję dodatkowy klimat. Chcę abyście pokombinowali z tymi słabymi i mocnymi stronami. Wyżej podałem wam moje przykłady.
Offline
Szeregowiec
Spróbuję to uchwycić alegorią. Bez urazy, ale mówiąc o przygotowaniu obiadu, zaczynasz coś do nas pierniczyć o tym, jaki rodzaj śliwek się nada, gdy w ogóle nie wiemy, co robisz.
Offline
Nie, nie powiemy, bo cały czas staramy usilnie cię przekonać, żebyś takie podsumowanie uczynił... A zresztą rób, jak chcesz, skoro nie potrzebujesz naszych rad.
Offline
Obywatel
markham musisz to opisać bardziej przejrzyście bo się w tym gubimy
Offline
Szeregowiec
Może tak, spróbuję zgadnąć co konkretnie mamy i najwyżej mnie poprawisz, może dzięki temu uda się nam wszystkim to zrozumieć. Tak więc...
...tworzona jest gra(tu nie jestem pewien, czy przeglądarkowa, czy też rozpisywana(cóś a'la RPG na papierze tyle, że na forum)) będąca czymś na kształt plemion, grepolis i innych tego typu, tylko, że akcja dzieje się w świecie opartym o universum HoMM(I-III). W grze gracze mają się wcielać w panów nad ziemiami kontynentu, który jest podzielony pomiędzy wielkie państwa(fora), gdzie każde forum ma swoich przedstawicieli w postaci chętnych do gry graczy, którzy owymi panami będą. Każdy taki władca ma kilka prowincji, które rozwija na zasadzie powszechnie znanej z gier typu Ogame, plemiona, czy jeszcze co tam było. Przedstawiane były tu prośby o grafiki, czyli jak domyślam się, będzie to gra przeglądarkowa, gdzie gracz bezpośrednio ingeruje w swoje włości miast rozpisywania się na forum, co potem miałoby być żmudnie sumowane przez mistrza gry(tudzież Markhama).
Tyle by było z samych podstaw.
...przechodząc dalej, jak rozumiem, system wojsk będzie na zasadzie stałego utrzymania, a nie jednorazowego zakupu, jak w Heroesach(co dla nekropolii byłoby trochi dziwne, aczkolwiek bynajmniej jest to niewykonalne, gdyż to może być specjalizacja nekro, że nie trza utrzymywać wojsk). Z pierwszych planów pamiętam to, że wojska miały być ograniczone i można było utrzymać tylko z góry ustaloną ilość(czy ową granicę można było przekraczać poprzez rozwój nic chyba nie było, acz nie jestem pewien). Kolejna rzecz, tym bardziej prędzej pasująca do HoMM, to tygodnie, czyli premie powszechne i wydarzenia losowe, które prócz wpływać na wzrost lub śmierć potencjalnych wojsk zostały rozwinięte na sprawy gospodarcze, typu pojawia się nekromata(^^) i kilku chłopków roztropków ginie spowalniając produkcję danego surowca. Co do polityki, jak kojarzę, ja miałem się zając, aczkolwiek, nie mam wciąż ustalonego szkieletu postępowań, przez co nie mogę zacząć pracować. Sam osobiście doradzałem wprowadzić paradoxowy system casus belli, czyli możemy kogoś zaatakować, jeżeli mamy do tego powód(np. granica jest luźna i nieustalona, więc uzurpujemy sobie prawa do zajęcia terenów aż do trwałej granicy, bądź oni są nekrofilami, a my elfami, więc będziemy walczyć z wrogami życia). Przechodząc do kolejnego aspektu, czyli samego universum, to jeżeli się nie mylę, to została przyjęta moja propozycja ( http://www.youtube.com/watch?v=oWaVTtfIATE ).
Tyle jestem jak na razie z tego wszystkiego podsumować, jeśli coś spieprzyłem, to proszę o poprawienie, jeżeli zaś ktoś czegoś nie rozumie, to może zadać konkretniejsze pytanie, co ułatwi koledze odpowiadanie i ogarnianie całego projektu.
Offline