Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2013-08-09 13:03:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Forumowa sesja fabularna

Zmiany, nowości? My nie znamy podstaw.

Offline

 

#102 2013-08-11 20:44:06

 Elwing Bukharov

Obywatel

Skąd: Nowa Sarzyna
Zarejestrowany: 2013-06-07
Posty: 41
Miasto: Bastion
Kampania: Boscy posłańcy, WoG
Jednostka: Elf
Bohater: Tazar
Magia: zależy kim gram
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

markham musisz to opisać bardziej przejrzyście bo się w tym gubimy


"kto pokonuje innych jest silny kto pokonuje siebie jest potężny"

Offline

 

#103 2013-08-11 21:17:19

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Forumowa sesja fabularna

Może tak, spróbuję zgadnąć co konkretnie mamy i najwyżej mnie poprawisz, może dzięki temu uda się nam wszystkim to zrozumieć. Tak więc...

...tworzona jest gra(tu nie jestem pewien, czy przeglądarkowa, czy też rozpisywana(cóś a'la RPG na papierze tyle, że na forum)) będąca czymś na kształt plemion, grepolis i innych tego typu, tylko, że akcja dzieje się w świecie opartym o universum HoMM(I-III). W grze gracze mają się wcielać w panów nad ziemiami kontynentu, który jest podzielony pomiędzy wielkie państwa(fora), gdzie każde forum ma swoich przedstawicieli w postaci chętnych do gry graczy, którzy owymi panami będą. Każdy taki władca ma kilka prowincji, które rozwija na zasadzie powszechnie znanej z gier typu Ogame, plemiona, czy jeszcze co tam było. Przedstawiane były tu prośby o grafiki, czyli jak domyślam się, będzie to gra przeglądarkowa, gdzie gracz bezpośrednio ingeruje w swoje włości miast rozpisywania się na forum, co potem miałoby być żmudnie sumowane przez mistrza gry(tudzież Markhama).

Tyle by było z samych podstaw.

...przechodząc dalej, jak rozumiem, system wojsk będzie na zasadzie stałego utrzymania, a nie jednorazowego zakupu, jak w Heroesach(co dla nekropolii byłoby trochi dziwne, aczkolwiek bynajmniej jest to niewykonalne, gdyż to może być specjalizacja nekro, że nie trza utrzymywać wojsk). Z pierwszych planów pamiętam to, że wojska miały być ograniczone i można było utrzymać tylko z góry ustaloną ilość(czy ową granicę można było przekraczać poprzez rozwój nic chyba nie było, acz nie jestem pewien). Kolejna rzecz, tym bardziej prędzej pasująca do HoMM, to tygodnie, czyli premie powszechne i wydarzenia losowe, które prócz wpływać na wzrost lub śmierć potencjalnych wojsk zostały rozwinięte na sprawy gospodarcze, typu pojawia się nekromata(^^) i kilku chłopków roztropków ginie spowalniając produkcję danego surowca. Co do polityki, jak kojarzę, ja miałem się zając, aczkolwiek, nie mam wciąż ustalonego szkieletu postępowań, przez co nie mogę zacząć pracować. Sam osobiście doradzałem wprowadzić paradoxowy system casus belli, czyli możemy kogoś zaatakować, jeżeli mamy do tego powód(np. granica jest luźna i nieustalona, więc uzurpujemy sobie prawa do zajęcia terenów aż do trwałej granicy, bądź oni są nekrofilami, a my elfami, więc będziemy walczyć z wrogami życia). Przechodząc do kolejnego aspektu, czyli samego universum, to jeżeli się nie mylę, to została przyjęta moja propozycja ( http://www.youtube.com/watch?v=oWaVTtfIATE ).

Tyle jestem jak na razie z tego wszystkiego podsumować, jeśli coś spieprzyłem, to proszę o poprawienie, jeżeli zaś ktoś czegoś nie rozumie, to może zadać konkretniejsze pytanie, co ułatwi koledze odpowiadanie i ogarnianie całego projektu.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki gry mmo mapas stronas archiwizacja