Wg mnie najlepszy jest Smok. Golem też spoko, choć trochę mniej praktyczny (nielot). Nietoperze przydatne do zwiadów.
Offline
Obywatel
A golem nie jest czasem bardziej wytrzymały i nie ma większego ataku.
Offline
Chyba ma, ale czasami zwykłe jezioro czy inna przeszkoda terenowa nas zablokuje i lipa. Dlatego wolę smoki pod tym względem, bo dostaną się szybko wszędzie.
Offline
Obywatel
Ale na smoka puszcze kilku łuczników plus wieże i też lipa.
Offline
Wiadomo, każda jednostka ma swoje zalety i wady, nie mniej mimo tego, o czym napisałeś, uważam, że smokami zdziałamy trochę więcej niż golemami.
Offline
Obywatel
No nie wiem każdy ma swoje zdanie i dla każdego inna jednostka będzie lepsza(tak jak w przypadku upiorny ryć. vs naga).
Dla ciebie lepszy jest smok a co sądzisz o dżinie?
Offline
Dżin jest ok, ale rzadziej używam. Gdy gram Arabami, to pod względem magicznym bardziej inwestuję w warsztat magii (ten do produkcji przedmiotów) niż w magów.
Offline
Obywatel
Właśnie grałem kilka razy arabami i zrobiłem ten warsztat ale nie mogłem zbierać tych przedmiotów.
A swoją drogą to troche głupio dobrali nazwy np. janczarzy. Przecież to była piechota mogliby nazwać janczarów spahisami a jakąś inną piechotę janczarami. Taka inna piechota mogłaby być zamiast szpiegów.
Offline
Zgadzam się, wśród janczarów tylko oficerowie jeździli konno, nie dopatrzyli tej nazwy. Pomijam już to, że Turkowie to nie Arabowie. Zamiast szpiegów mogli zrobić asasynów albo nizarytów:).
Offline
Obywatel
Otóż to. A na jakim poziomie pokonujesz komputer?
Chodzi o zwykłą grę nie kampanię.
Offline