Obywatel
Piszcie jakie dla was są najlepsze i najsłabsze zaklęcia.
Dla mnie najlepsze jest zaklęcie "Implozja", a za to najsłabsze to zaklęcie "Magiczna strzała.(z zaklęć atakuących)
Z zaklęć czarujących wroga najsłabsze to "Klątwa" najlepsze "Hipnoza".
Dla odmiany z zaklęć na sprzymierzeńca najfajniejsze to "Teleport", a za to najmniejpotrzedne to chyba "Rządza krwi", która statystycznie nic nie daje.
Z zaklęć polowych najlepsze to "Teleport" najgorsze to "Zobacz zasoby".
Piszcie co wy tam uważacie o zaklęciach.
Offline
atak=łańcuch piorunów/implozja słabe=magiczna strzała
czarujące=hipnoza/klątwa słabe=osłabienie
na sprzymierzeńca=teleport/rządza krwi/kamienna skóra/psalm mocy słabe=ofiara
polowe=wrota czasu(czy jakoś tak)/miejska brama słabe=zobacz zasoby
Offline
Obywatel
Z zaklęć czarujących wroga najsłabsze to "Klątwa"
Klątwa najsłabsza? Na expercie magii ognia 80% minimalnych obrażeń Najlepsza masówa tej magii
Offline
Rekrut
Najgorsze to: Klatwa - nie przemawia jakos do mnie.
Najlepsze: Implozja i Psalm Mocy.
Offline
Klątwa najgorsza? Przecież to jeden z najlepszych czarów w grze, a jego jedyną "wadą" jest to, że nie działa na trupy i jednostki odp. na magię... 80% minimalnych obrażeń przeciwnika to POTĘŻNE ułatwienie (dla przykładu: tytan zadaje normalnie 40-60, a z klątwą zada... 32 dmg, a kiedy założymy, że strzela przez całą mapę, to może nawet zadać 16 dmg...)
Offline
klątwa jest bardzo dobrym zaklęciem, ja nic do niego nie mam
Offline
Klątwa jest dobra na niektóre tylko jednostki.(przynajmniej według mnie)
Offline
Klątwa jest dobra na jednostki:
Pikinier, Halabardnik, Łucznik, Kusznik, Gryf, Gryf Król., Zbrojny, Krzyżowiec, Mnich, Kapłan, Kawalerzysta, Czempion
Troglodyta, Piek. Troglodyta, Harpia, Harpia Wiedźma, Beholder, Złe Oko, Meduza, Król. Meduza, Minotaur, Król. Minotaur, Mantikora, Chimera
Centaur, Up. Centaur, Krasnolud, Up. Krasnolud, Elf, Szary Elf, Pegaz, Srebrny Pegaz, Drzewiec, Ent, Jednorożec, Up. Jednorożec
Gremlin, Up. Gremlin, Gargulec, Up. Gargulec, K. Golem, Ż. Golem, Mag, Arcymag, Dżinn, Up. Dżinn, Gigant, Tytan
Cała Twierdza
Cała Cytadela
Diablik, Chochlik, Gog, Magog, Pies, Cerber, Demon, Rog. Demon, Czart, Cz. Lord, Diabeł, Arcydiabeł
Klątwa nie daje efektów na:
Anioł, Archanioł
Czerwony Smok, Czarny Smok
Zielony Smok, Złoty Smok
Naga, Król. Naga
Ifryt, Sułt. Ifryt
Całe Nekropolis
Klątwa działa (daje efekt) na:
88 jednostek
Offline
Obywatel
Ja nic do Klątwy nie mam, ale zwykle nie "solę".
Najlepszy czar to Implozja, Błyskawica Tytana i Łańcuch Piorunów, nieprzydatny jest Promień Osłabienia, Ofiara i Pech.
Offline