Magia Ognia | 17% - 10 | |||||
Magia Ziemi | 57% - 33 | |||||
Magia Wody | 14% - 8 | |||||
Magia Powietrza | 10% - 6 | |||||
|
Obywatel
Najlepsza dla mnie jet powietrza bo i lot i portal miejski i przyspieszenie . Najlepsze rzeczy !
Offline
Generał
I tylko jedną można wykorzystać podczas gry multi. Najbardziej przydatne magie to woda i ziemia.
Offline
Mniejsza o multi, tych Lotu się wbrew pozorom nie używa tak często, a przyspieszenie ma swoje nemezis w lepszym kanonie magii.
Offline
Generał
Owszem, większość bufów ma swój wyrafinowany odpowiednik w jednym zaklęciu, które jednak jest dość trudno trafić i trzeba mieć mądrość.
Offline
Modlitwa? Bardzo dobre zaklęcie, rozumiem, że o nim mówisz. Loynis ma je na start, aczkolwiek to tylko kleryk.
Offline
Generał
No i z magiami jest problem, ale jak dla mnie to zawsze jest kombinacja ziemia/powietrze i woda
Magię ognia jakoś zawsze spychałem na boczny plan, choć nie powiem, bo czar taki jak berserk jest zabójczy (bardzo dobra kontra na modlitwę lub bless )
Magie działają na kilka sposobów :
Transport
Tutaj jak dla mnie najlepsza jest magia ziemi przez wzgląd na miejski portal (najlepszy czar podróżny w grze). Daje ogromne możliwości strategiczne i obronne.
Zaraz po ziemi jest powietrze z czarami takimi jak lot, czy wrota wymiarów. Czary, który warto znać, choć ich przydatność wynika raczej z potrzeby chwili i idzie się bez nich obejść.
Potem magia wody z możliwością przyzywania i niszczenia okrętów, oraz spacerem po wodzie. Czary przydatne jednak nie aż tak jak w przypadku pozostałych magii.
Ogień tutaj jest na końcu bo czarów podróżnych z tego co pamiętam nie ma wcale.
Wzmacnianie swoich jednostek.
Tutaj po zastanowieniu na pierwszym miejscu stawiam magię wody. Mamy tutaj zaklęcia takie jak bless, klonowanie, czy modlitwa, która od biedy może zastąpić nawet speed. Dodatkowo możemy leczyć swoje jednostki z negatywnych skutków działania zaklęć przeciwnika i odnawiać choć częściowo ich hp.
druga jest jak dla mnie magia ziemi za zaklęcia takie jak tarcza, animator, wskrzeszanie, czy antymagia. Różnica z magią wody jest niemal niewidoczna, ale jednak przeważa jak dla mnie na wodę.
trzecia jest jak dla mnie magia powietrza (choć miałem spory dylemat, czy nie dać ziemi) przez wzgląd na czar speed, który jest bardzo istotny pod względem taktycznym. W tej magii mamy jeszcze zaklęcia takie jak magiczne zwierciadło, tarcza powietrza, czy niekiedy niedoceniany kontratak.
czwarta znowu magia ognia, choć swoją przydatność ma z takimi zaklęciami jak szał, żądza krwi, czy pogromca. Ogólnie jednak zaklęcia wzmacniające w tej magii są czysto okazyjne do używania jak dla mnie.
Osłabianie przeciwnika. (nie ofensywne)
Tutaj najtrudniej było wybrać statystykę, ale coś trzeba napisać.
Pierwsze miejsce po namyśle zajmie magia ognia z zaklęciami takimi jak berserk, klątwa. O ile pierwszy czar może się nie wydawać aż tak użyteczny, o tyle drugi jest już o wiele bardziej przydatny.
Druga magia ziemi z zaklęciem slow. Tutaj nie ma co się rozpisywać.
Trzecia magia wody z osłabieniem i zapomnieniem. Szczególnie ten drugi czar może nam niekiedy uratować dupę
czwarta magia powietrza z promieniem osłabienia, którego można zresztą użyć tylko na jednej jednostce.
Magia czysto ofensywna.
Tutaj po długim namyśle na pierwszym miejscu stawiam magię ognia. Ma tych czarów po prostu najwięcej i są one w sumie najbardziej zabójcze. Za armagedon ;p
Druga jak dla mnie jest magia ziemi za czary takie jak deszcz meteorów i implozje. O sile tych zaklęć nie trzeba nic mówić.
Trzecia w mojej ocenie jest magia powietrza. Bardzo często używany czar błyskawica i jego ulepszony odpowiednik łańcuch piorunów potrafią sporo zdziałać, choć ten drugi nie zawsze nadaje się do użycia.
Czwarta tutaj jest magia wody. Ma w prawdzie zaklęcia takie jak lodowy pocisk, czy krąg zimna, ale nie można ich niekiedy użyć na wszystkim i nie zadają takich obrażeń jakich można by po nich oczekiwać
To by było na tyle ode mnie Czekam na poprawki
Offline
Cóż mogę powiedzieć, jak jedynie się podpiąć pod post Olórina. Zgadzam się zarówno ze sposobem podziału, jak i samą hierarchią .
Offline
Generał
Zapominacie, że magię dobiera się też pod zamek. Dla necro nie ma nic lepszego niż ogień i ziemia, a znowu bastion bez wody kuleje.
Offline
No a z kolei w Inferno raczej bym pokusił się o Ogień i Powietrze, najgorzej jak wypadnie woda bohaterowi, bo tam bardzo mało czarów tego typu jest. Ziemia i Woda wg mnie w Lochu się przydaje.
Offline
Generał
Wody nie mogą się nauczyć władcy, z tego też powodu sporo jednostek mocno obrywa z klątw i innych takich.
Offline