Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-04-06 15:02:48

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Co do przewagi beha nad feniksem to bym się zastanowił. Feniks jest szybszy, zionie jak smok, jest tańszy i ma wysoki przyrost. Za to siedlisko beha można wybudować szybko, a sam stwór też jest niezły. Tu bym dał prędzej remis.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#32 2009-04-06 16:48:29

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Tak, tak - ale jak juz (predzej czy pozniej i tak sie trafi walka wrecz) Starozytny Behemot
dorwie w swoje pazury Feniksy, to juz one nie maja najmniejszych szans. Poza tym,
roznica w wytrzymalosci, miedzy tymi dwoma jednostkami jest ogromna - az cale 100(!)
punktow HP - to bariera nie do zlekcewazenia.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#33 2009-04-06 18:21:47

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Mimo wszystko dajmy remis, a sprawa niech pozostanie do dyskusji.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#34 2010-05-10 14:41:18

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Oczywiscie ze Wrota Wygrywaja.Sprawa jest oczywista!
W Twierdzy 6 poziomu w ogole trudno się doczekac a nieulepszony Behemot ma TAKA SAMA sile sile ja 1(JEDEN) nieuplepszony Feniks!!!
Wrota latwo zbudowac i ma się wszystkie jednostki.
Sprzedawca artefaktow da wam tarcze lub miecz ktory podbije wam statystyki.
Wrota Wygrywaja nie trzeba nawet Rusalek i Zyw Wody kupowac!!!

Offline

 

#35 2010-05-10 19:49:58

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Tylko,że twierdza będzie miała up behy w 2 tyg, a WŻ dopiero postawi ptaki. Sprzedawce artów nie ma sensu budować, ponieważ to tylko wyrzucenie kasy w błoto.

Offline

 

#36 2010-05-15 19:59:14

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Odświeżanko:

Wrota sobie łatwo poradzą z Twierdzą. Na początek mamy rusałki, burzę i lód. To jest potężne początkowe połączenie. Tacy potężni strzelcy spowodują spore straty w szeregach mało odpornej na ataki Twierdzy. Rusałki co prawda łatwo giną, ale można je użyć do zablokowania chociaż na chwilę wrogiej jednostki. Energia i magma nadają się doskonale do ściągania kontry i ogólnej walki w zwarciu. Strzelający ciągle prowadzą ostrzał. Energia działa jak hydra, a jest szybsza, więc można ją łatwo przemieścić w dobre miejsce. Feniksy ze smoczym zionięciem dopełniają dzieła zniszczenia.

Zagrożeniem dla Wrót mogą być wilki i szybki atak ptaków gromu na strzelających. Te jednostki trzeba jak najszybciej wyeliminować. Potem to już praktycznie pozamiatane. Gobliny będą nadwrężone ze względu na rolę mięsa armiatniego. Uruki sobie tam strzelają, niech strzelają, wiele nie zrobią. Ogry zanim dojdą to już rozegrają się najważniejsze wydarzenia bitwy. Same nie wygrają. Behemoty zostaną odgrodzone magmą. Powinny zostać zniszczone przez masowy atak. Po ich śmierci wystarczy tylko dokończyć dzieła zniszczenia.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#37 2010-07-16 20:47:30

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

sTAWIAM NA ŻÓLTE POSTACIE Z GHÓWER.
sory kaps loka włączyłem.


Praktyker - da rade!

Offline

 

#38 2012-05-12 23:24:47

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Wygraja wrota jesli zdaza sie rozbudowac . Jedyna szansa Twierdzy jest szybki atak ulepszonymi behemotami . Jak Zywioly sie rozbuduja ulepsza feniksy wykupia burze lody psychicznych to twierdza samymi behemotami nie wygra a tam cyklopow praktycznie nie ma. Ptakow troszke ale samotne szybko padaja . Ogrzy powolni . Wilczy szybcy ale za slabi na Wrota ... Jednym slowem wrota maja przewage a jeszcze moga dokupic artefaktow i miec silna magie . A sami sa czesto odporni na rozna magie ...
Nie mowiac o zdobywaniu miast twierdza co jest najgorszym zadaniem w herosach .
Zatem wrota maja przewage wyrazna.

Offline

 

#39 2012-05-12 23:41:45

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Wpadniesz, popiszesz te swoje herezje i pójdziesz.
Atak twierdzy jest przytłaczający, a każdy barb powinien mieć magię powietrza i haste. Wtedy wrota nie mają nic do gadania.
Mówisz o rozbudowie. Zanim ulepszysz feniksy twierdza z miśkami będzie stała pod drzwiami zamku, od 2 tygodnia ma sie cyklopy jeżeli są opłacalne budowania, więc ich nie będzie mało.
Co do ataku na zamek. Mając balistykę to z cyklopami mamy 4 rzuty kamieniem w mur, więc szybko pójdzie do rozbiórki.

Offline

 

#40 2012-05-13 00:10:51

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

sTAWIAM NA ŻÓLTE POSTACIE Z GHÓWER.

Czy jakaś dobra dusza byłaby w stanie PRZETŁUMACZYC tę wypowiedź na jakiś bardziej przystępny polski?


A co do tematu...
Twierdza, wiadomo, błyskawicznie się rozwija i jest nieoceniona na mapach, gdzie liczy się szybkośc. Ma jednak wiele wad, m. in. kruche pierwsze poziomy, beznadziejne uruki i przesadnie drogie acz przeciętne cyklopy. Świetne natomiast są Behemoty i Ogry, a także Wilczy Jeźdźcy, o ile tylko w jakiś sposób zniweluje się problem skandalicznie niskiego HP.

Co do Wrót Żywiołów - bardzo dobrze miasto, prawie wszystkie jednostki stanowią dużą siłę. Miasto zdecydowanie droższe od Twierdzy i wg mnie ma nieco gorszych bohaterów. Magia, jak wiemy, lepiej rozwinięta, ale niewiele to w sumie daje. Podobnie jak Graal, którego praktycznie nie ma w rozgrywkach.

Siłowo Wrota miażdżą Twierdzę i stawiam na zwycięstwo WŻ w tym starciu z zastrzeżeniem, że Twierdza przydaje się bardziej w szybkich walkach.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs w polsce