Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2013-06-14 14:25:31

 Elwing Bukharov

Obywatel

Skąd: Nowa Sarzyna
Zarejestrowany: 2013-06-07
Posty: 41
Miasto: Bastion
Kampania: Boscy posłańcy, WoG
Jednostka: Elf
Bohater: Tazar
Magia: zależy kim gram
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

herb mam w Avku a biografia już wymyślona


"kto pokonuje innych jest silny kto pokonuje siebie jest potężny"

Offline

 

#72 2013-06-14 19:27:03

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

Jak miło,więc czerwony łeb smoka osadzony na zielonym polu. Nad wszystkim góruje złota korona. Z biografiami prosiłem o wstrzymanie. Pracę organizacyjne będę kontynuował,ponieważ wróciłem z biwaku. Miałem omówić termin ,, Wydarzenia''. Niektóre gry planszowe czy komputerowe posiadają pewną losowość. Nie raz jest większa,raz mniejsza. Tak czy siak bardzo ciekawa rzecz ,wzmacniająca rozgrywkę. Tutaj też coś takiego zobaczymy.  W Heroes III występuje to w formie tygodni. Jednak rozmawiając na głównej stronie z związanej z tym przedsięwzięciem ,mistrz gry oznajmi jakaż to rzecz się wydarzyła. Część jest dla wszystkich. Czasem dotyczy do państw,a nawet obszarów. Warunki atmosferyczne także są związane z losowością. Jednak muszą pasować. Wymyśliłem więcej negatywnych jak pozytywnych, a powinno być na odwrót. Pamiętajmy,że te eventy wpływają oprócz tego na naszą popularność,zadowolenie mieszkańców i wydajność lub morale wojsk. Teraz podam przykłady,bardzo ogólne ,póki co jeszcze bez liczb.
Przykłady:
- pożar - niszczy jeden lub więcej budynków,
- wędrowna trupa wagantów - zwiększa zadowolenie mieszkańców,
- obfite deszcze - zwiększają przyrost żywności,
- kontrola namiestnika - tracisz x kasy,
- odszkodowanie (za wojnę,najazd) - tracisz x złota,
- królewskie urodziny - wszyscy gracze z państwa płacą swojemu władcy,
-  kwaśne deszcze - zmniejsza o x % przyrost żarcia,
- grad -ll- ,
- nekromanta w okolicy - ginie x % pojawiających się mieszkańców,
- kradzież konia - zmniejsza naszą prędkość poruszania po mapie,
- znalezienie skarbu - znajdujesz artefakt lub złoto,
- napad - tracisz x złota,
- choroba - zachorowałeś , kuracja trwa dwie tury, ( w tym czasie nie możesz się poruszać po mapie i brać udziału w bitwie, pojawią się różne choroby),
- obfitość - wzrost przyrostu surowców,
- zawieszenie broni - okres pokoju na kilka tur,
- deszcz - wzrost przyrostu żywności,zmniejszenie prędkości poruszania po mapie i zadowolenia mieszkańców,
- dzień- wojska poruszają się szybciej,wieśniacy są bardziej wydajni,
- noc -jak wyżej,ale negatywnie,
- łowy - dodatkowa żywność,
- turniej rycerski(za kasę) wzrost zadowolenia mieszkańców i ulepszenie części jednostek z garnizonu,
- dożynki  - wzrost jedzenia,
- hołd lenny - nadaje powinności feudalne i zwierzchnictwo,
- oblężenie - wiadomo,
- bitwa- wiadomo,
- przesieka- kierujemy na pewien czas naszych mieszkańców do ścinki drzew,to zmniejsza prędkość wojsk podczas przemarszu po ziemiach,
- pułapka - tracimy 5 lub 10% ludzi podczas pochodu,
Część wydarzeń jest losowa, inne zaś tworzymy właśnie my kosztem np. pieniędzy jak turniej rycerski .

Offline

 

#73 2013-06-15 11:34:55

 Elwing Bukharov

Obywatel

Skąd: Nowa Sarzyna
Zarejestrowany: 2013-06-07
Posty: 41
Miasto: Bastion
Kampania: Boscy posłańcy, WoG
Jednostka: Elf
Bohater: Tazar
Magia: zależy kim gram
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

można zrobić wiele rodzajów chorób i epidemii
np. epidemia ospy= X% wieśniaków nie pracuje przez 2 tury
epidemia Dżumy= X% wieśniaków umiera
fajnie by było gdyby epidemie występowały także na sąsiednich obszarach a w zależności od rodzaju choroby kuracja trwałaby mniej lub więcej czasu
Można też zrobić
Wilki= zagryzają X zwierząt i wieśniaków
Najazd dzikich plemion=wiadomo
Szarańcza= niszczy X upraw
Można by też zrobić takie bardziej "magiczne" wydarzenia
powiedzmy duch czy przyjazd maga
ale to tak na szybko wymyślam


"kto pokonuje innych jest silny kto pokonuje siebie jest potężny"

Offline

 

#74 2013-06-15 14:00:32

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

Koncepty dobre. Chorób nie może być za dużo. Jako Easter egg proponuję syfilis i obwoźny dom rozpusty. Mathiasowi się spodoba.

Offline

 

#75 2013-06-15 16:31:40

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Forumowa sesja fabularna

Będzie trza wpierw zrobić mapę(wciąż mało, czasu, więc się i w tym tygodniu nie wyrobiłem, kto wie, może do końca roku szkolnego..?), coby nie strzelić powodzi komuś na płaskowyżu, albo najazdu dzikich plemion w centrum państwa.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#76 2013-06-15 18:03:39

 Elwing Bukharov

Obywatel

Skąd: Nowa Sarzyna
Zarejestrowany: 2013-06-07
Posty: 41
Miasto: Bastion
Kampania: Boscy posłańcy, WoG
Jednostka: Elf
Bohater: Tazar
Magia: zależy kim gram
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

syfilis dobry... można dać polowania czy niewolników połowy ryb, szajkę bandytów, dzień targowy, lata urodzajne i nieurodzajne, karawany, i rozwinąć jakoś wcześniejsze pomysły


"kto pokonuje innych jest silny kto pokonuje siebie jest potężny"

Offline

 

#77 2013-06-16 19:04:04

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Forumowa sesja fabularna

http://www.youtube.com/watch?v=oWaVTtfI … e=youtu.be - to jest link do napisanej(i czytanej) przeze mnie alternatywnej historii universum owej gry. Mam nadzieję, że choć trochi zostanie ów pomysł wykorzystany przy jej tworzeniu.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#78 2013-06-23 23:22:54

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

Lord Markham - kronika
  Gdy księżyc nisko nad ziemią wisiał, tygodnia trzeciego,dnia nań osiemnastego,miesiąca letniego- wylęgu czerwia.
Do naszego zacnego Królestwa przybył pewien jegomość na wspaniałym rumaku. Postać niemal już legendarna.
Legendarny - tak zwą go, ponieważ był obecny gdy to Mathiasowy szczep zakładał Królestwo nasze. Postać mająca posłuch wśród ludu,zarazem ciesząca się przyzwoitą popularnością. Mawiają,że mąż roztropny.
http://www.iv.pl/images/91854268158199213074.jpg

Offline

 

#79 2013-06-24 13:43:09

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Forumowa sesja fabularna

I lubi kucyki...

Offline

 

#80 2013-06-24 14:18:14

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Forumowa sesja fabularna

Dlatego napisałem ,, na rumaku''. Co do prac to na razie obmyślam system reputacji. Droga krwi,łez. Będzie ciekawie. Podejmowanie istotnych decyzji jest kluczowe. Niektóre wpływają na naszą postać. Dowiecie się tego wkrótce.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz Szamba betonowe Świnoujście przegrywanie kaset vhs.