Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#31 2012-05-21 19:23:47

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Mistycyzm, Sokoli Wzrok, Odkrywanie, Nawigacja, Nauka, Szczęście --> One są najgorsze.
Staram się także unikać Balistyki, Nauki Czarów, Odporności (chyba że w połączeniu z artefaktami), Talentu Magicznego.

Chyba wymieniłem wszystkie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#32 2012-05-21 19:25:10

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3150
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Odporność jest bardzo przydatnym skilem.

Offline

 

#33 2012-05-21 19:26:30

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

W Bastionie czy Fortecy owszem.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#34 2012-05-21 19:53:45

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3150
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najzbędniejsze umiejętności

W każdym zamku jest przydatna.

Offline

 

#35 2012-05-21 19:58:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Lepsza od Taktyki, jak mniemam, pewnie także od Płatnerstwa i reszty skilli, na które się kampi bardziej niż na Odporność?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#36 2012-05-21 20:01:31

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3150
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Takta, atak, platnerz, magia jakaś i odporność/łucznictwo, i masz woja jak talala.

Offline

 

#37 2012-05-21 20:05:47

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Lepiej mieć slot zapełniony niż slot pusty. Mistycyzm się przyda, gdy trzeba będzie szybko zregenerować manę z daleka od studni czy miast (bo jednak turę trzeba czekać w mieście, trochę szkoda czasu), wtedy możemy też dodać talent magiczny i możemy sobie ułatwiać bitwy takimi łańcuchami piorunów. Ma to znaczenie w Fortecy, gdzie bohaterów zrobiono nieco inaczej, ale by braki nadrabiali potężną magią ofensywną. Sami alchemicy nie są tacy źli, ale często zaczynają z umiejętnościami, które są głównym bohaterom o słabo rozwiniętych statach mało przydatne.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#38 2012-05-21 20:16:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Masz rację, Sauronie, ale gdy masz do wyboru np. Mistycyzm i Płatnerz, to wybór jest oczywisty. Co do Alchemików to niestety ale silne czary ofensywne nie zawsze starczają i generalnie ta profesja przegrywa z pozostałymi wojownikami.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#39 2012-05-21 20:36:34

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

No wiadomo, że prędzej wybrałbym płatnerza, przecież nie napisałem, że wolałbym mistycyzm. Możesz powiedzieć, że szukam łyżki miodu w beczce dziegciu, ale przy odrobinie dobrych chęci dla części tych zbędnych umiejętności można znaleźć użyteczne zastosowanie. Szczęście i morale prawdę mówiąc trochę traktuję podobnie, obie są przydatne, jak wypadną to zależy od farta, choć epicko będzie wyglądać władca mroku, któremu wejdzie podwójne uderzenie na szczęściu. Dowodzenie ma większe znaczenie, które już wynika z możliwości powtórnego ataku (które daje więcej korzyści niż szczęście) oraz pozwala na mieszanie armii bez kar.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#40 2012-05-29 21:06:31

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Jakby nie patrzeć mistycyzm jest skilem, który przydaje się tylko w sytuacjach skrajnych, oraz w ostatniej misji pogromcy smoków, bo tam nie ma gildii magów, ani studni

No ale od początku.
Artyleria - skill całkiem przydatny jak się gra w późniejszym etapie gry. Ostatecznie balista wali wtedy z max dmg x2 . Skill przydatny raczej na małych, gdzie potrafi swoje pokazać. Ogólnie skill dobry, choć nie świetny i niezbędny. Balista potrafi nam też niestety przeszkadzać przez co w mojej ocenie 5/10

Skuteczność ataku- jeden z najlepszych skilli w grze dający 30% zwiększenia dmg jednostek na poziomie mistrzowskim. Premia i tak już całkiem spora jednak prawdziwą siłę pokazuje dopiero ze specem bohatera. 8,5/10

Balistyka- skill ogólnie niedoceniany przez wzgląd na to, że nie ma zastosowania w multi, gdzie gra się do FB. Podczas gry może się jednak okazać nieodzowny, gdyż już sam w sobie daje możliwość wyeliminowania jednej wieżyczki, bądź otworzenia bramy już na początku bitwy. A przy umiejętnym rozłożeniu i pomocy cyklopów można roznieść niemal cały mur. moja ocena 6,5/10

Dowodzenie- skill wbrew pozorom przydatny, bo daje szanse na ponowny ruch jednostki, a to zawsze fajna premia podczas tury. Główną wadą tego skilu jest to, że można do zastąpić artefaktami, które nie wymagają zbyt wielkiego wysiłku podczas poszukiwania, a taki medal lwiej odwagi zastępuje go z poziomu mistrzowskiego (choć na miejsce szyi zazwyczaj są lepsze arty ). Ogólna ocena 7/10

Dyplomacja- jeden z przesadzonych i najpotężniejszych skilli w grze. Na mistrzu daje 60% szans na przyłączenie się neutralnego oddziału do naszych wojsk i o tyle zmniejsza koszty poddania się (rzadka opcja, ale niekiedy się przydaje). Dodatkowo na plus tego skilu przemawia to, że można go wspomóc artefaktami, choć na ich miejsce zawsze można wepchnąć coś o wiele lepszego. Niestety nieprzydatny w multi.  6,5/10

Finanse- skill typowo dla szczura, bądź obrońcy miasta, któremu można wepchnąć jeden taki syf. Skill niemal całkowicie nieprzydatny i sensowny dla bohaterów takich jak chociażby Jenova. Ogólna ocena 4/10

Logistyka- jeden z najlepszych skilli w grze dający premie 30% do poruszania się. Ze specem jest jeszcze potężniejszy, a jego ogólne zastosowanie przydaje się praktycznie na każdym typie map. Ogólna ocena 9/10

Łucznictwo- jeden z lepszych i przydatniejszych skilli w grze. Daje aż 50% do obrażeń jednostek strzelających, co jest już samo w sobie potężnym bonusem, a na dodatek można go wzmocnić artefaktami, które do najsłabszych nie należą. Ogólna ocena 8/10

Nawigacja- skill dla szczura lub typowo na mapy morskie. Zwiększa zasięg bohatera na wodzie o potężne 150%. Przez wzgląd na znikome zastosowanie ocena to 4,5/10

Nekromancja- skill zablokowany dla wszystkich po za nekromantami. Pozwala na wskrzeszanie umarłych w postaci szkieletów. Zablokowany w multi, przez co traci na użyteczności i bohaterów necro czyni bezużytecznymi. Ogólna ocena 6/10

Odkrywanie- jeden z gorszych skilli w grze przydatny praktycznie tylko dla szczura zwiadowcy niosącego jakiś co cenniejszy artefakt (wie kiedy uciekać). Ogólnie zastosowanie znikome i ocena 3/10

Płatnerstwo- jeden z najlepszych skilli w grze dający jednak tylko 15% niwelowania obrażeń, choć to w sumie i tak sporo. Tak jak skuteczność ataku swoją prawdziwą siłę pokazuje dopiero ze specem. 8,5/10

Sokoli wzrok- skill całkowicie bezużyteczny i do niczego nieprzydatny. Pozwala nauczyć się zaklęcia jakiego użył podczas bitwy przeciwnik.Gdyby pozwalał kopiować wszystkie zaklęcia znane przeciwnikowi miało by to jakiś sens. ocena 1/10

Szczęście- skill analogiczny do dowodzenia z tym, że pozwala zadać obrażenia x2. Ma praktycznie te samy zalety i wady co poprzednik, więc ocena ta sama. 7/10

Taktyka- moim skromnym zdaniem najlepszy skill w grze. Możliwość ustawienia jednostek przed bitwą daje potężną przewagę. Jedyną wadą tego skilla jest to, że przeciwnik też chce go mieć 10/10

Znajdowanie dróg- skill może i niedoceniany, ale bardzo przydatny. Zmniejsza ograniczenia w poruszaniu się po trudnym terenie na mistrzu o 75%. Bardzo użyteczny w połączeniu z logistyką. ocena 7/10

Inteligencja- skill niezgorszy. Dodający 100% pkt many na poziomie mistrzowskim. Przydatny na arenach i mniejszych mapkach. Ocena 6/10

Magie- potężne i przydatne. Ich jedyną wadą jest to, że nie każdy może nauczyć się ich wszystkich Ogólna ocena dla wszystkich 9/10

Mądrość- Przydatny skill pozwalający opanować zaklęcia powyżej 2 poziomu gildii. Na mapach L i XL wręcz nieodzowny, a i na arenach się czasem przydaje. Ocena 8,5/10

Mistycyzm- Skill pozwalający regenerować 4 pkt many na dzień. Przydaje się w sytuacjach, gdy nie mamy jak uzupełnić many. Do dziś żałuje, że nie miałem go w ostatniej misji Drakona. Ocena 4/10

Nauka- skill przyspieszający zdobywanie doświadczenia. Ogólnie jego przydatność jest minimalna 3/10

Nauka czarów- skill przydatny dla szczura. Nie trzeba biegać dzięki niemu po zamkach mainem. Ogólnie przydatny, ale nie na głównym. 6/10

Odporność- Skill bardzo przydatny i w sumie porównywalny z płatnerstwem i skutecznością ataku. Daje 15% odporność na magię, a można go też wspomóc artefaktami. Potężny staje się jednak dopiero ze skillem. Ocena 7/10

Pierwsza pomoc- skill w sumie bezużyteczny, z minimalnym zastosowaniem na arenie (jak już nie ma nic innego). Już artyleria lepsza. Ocena 2/10

Talent magiczny- skill całkiem niezgorszy. Miał być chyba przeciwstawieniem dla odporności, choć nie można go wspomóc artami (chyba, że kule żywiołów). Jak się ma maga to skill jest bardzo przydatny, choć są lepsze. Ocena 5/10

Oceny czysto subiektywne


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#41 2014-01-19 20:25:23

antomy

Przybysz

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 12

Re: Najzbędniejsze umiejętności

artyleria dobra na poczatek, sumujac wszystko zadaje 200, albo 400 dmg na ture, nie pamietam ile. Przeszkadzac nam nie moze, bo przeciez mamy nad nia kontrole, czyli nie bedzie sytuacji, ze nam np. strzeli w oslepionego goscia. jesli jednak gramy dluzej, to traci wartosc, wiekszosc jednostek rozwali ja na hita, a ona juz nie zadaje takich strat, jednak jest bardzo niedroga. Branie jej ma sens, gdzie w kuzni sprzedaja wlasnie baliste, jednym z takich miast jest zamek, do tego mamy tam christiana, choc nie wiem jak jego specjalka zwieksza dmg balisty.
mistycyzm sie moze przydac, jak niezauwazymy ze nam sie skonczyla mana, a my uzywajac wrot wymiarow dostalismy sie gdzies daleko od miasta ;d
sokoli wzrok tragedia, tak jak ktos mowil, byloby calkiem niezle, jakby uczyl wszystkich znanych przeciwnikowi czarow.
Nauka czarow - dla jakiegos bolka w zamku, moze sciagnac od maina cos dobrego. odkrywanie - tylko dla zbieracza. inteligencja - moze byc, wtedy zawsze bierzemy moc zamiast wiedzy, gdy mamy mozliwosc wyboru.
Odpornosc - nigdy nie biore, do tego rzadko mi sie trafia, jest zarezerwowana dla bastionowcow, czy co? 15% to chyba niewiele
W ogole, nie uwazacie, ze to, ze skut ataku daje nam 30% premii, a platnerz 15%, to troche nie fair? Faworyzuje to ofensywna gre. Talent magiczny dla jakiegos goscia z lochu badz fortecy moze byc od biedy, chyba, ze mowa o tym ze specjalka.
Pierwsza pomoc tez jest chyba dla klerykow tylko, slabiutka.
Co do szczescia - jak dla mnie calkiem niezle, na mistrzu fart trafia sie czesto, a na duzych mapach, czesto trafi sie cos lepszego na ten poboczny ekwipunek, niz 3 statuetki szczescia czy cos, na 5 miejsc. To samo z dowodzeniem.
Znajdowanie drogi - dobre, szczegolnie jak sie ma logistyke, wtedy wiadomo - premia jest jeszcze bardziej odczuwalna, a przeciez nie chodzimy tylko po drozkach, jak to niektorzy uwazaja.
Nawigacja jest bardzo dobra na mapy z woda, a na mapy gdzie nie ma ani troche wody, mozna smialo powiedziec, ze jest najgorszym skillem, bo nie ma nawet promila szansy, ze nam cos da. Sokoli wzrok czy cos tam moga miec ja bardzo mala, ale to zawsze wiecej, niz zero.
Balistyka moze byc dobra dla cytadeli - przy podbijaniu miast tym zamkiem, mozemy atakoawc tylko wazkami, ktore szybko padaja, i wiwernami, ktore daja rade. Jaszczury to jedyny strzelec w zamku, ktory jest jednym ze slabszych w grze. Mamy bardzo silne gorgony, i dobre hydry, ktore nie maja jak sie dostac do srodka, i zrobic tam rzezni. Tym bardziej, jest to wazne, bo jak wiadomo, cytadeli ma bonusy do obrony, wiec wazkom i wiwernom ewentualne rozwalenie armii zajmie dlugo.

Offline

 

#42 2014-01-19 21:33:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

artyleria dobra na poczatek, sumujac wszystko zadaje 200, albo 400 dmg na ture, nie pamietam ile.

Siła ciosu balisty zależy od skillów bohatera, na początku zadaje ona groszowe DMG. Właśnie ja bym powiedział, że w późniejszym etapie gry Artyleria nabiera wartości, kiedy możemy strzałką ubić kilka smoków na turę.

mistycyzm sie moze przydac, jak niezauwazymy ze nam sie skonczyla mana, a my uzywajac wrot wymiarow dostalismy sie gdzies daleko od miasta ;d

Prawda, ale jakby nie patrzeć mistycyzm regeneruje raptem kilka punktów many, więc to i tak niewielkie pocieszenie, a slot stracony .

sokoli wzrok tragedia, tak jak ktos mowil, byloby calkiem niezle, jakby uczyl wszystkich znanych przeciwnikowi czarow.

Wtedy wg mnie byłoby aż za dobre. Sokoli wzrok powinien po prostu dawać większą szansę na nauczenie się jakiegoś czaru wroga w bitwie (np. 50% na mistrzowskim). Wtedy branie go miałoby sens.

Odpornosc - nigdy nie biore, do tego rzadko mi sie trafia, jest zarezerwowana dla bastionowcow, czy co? 15% to chyba niewiele

Oj, wbrew pozorom to bardzo dużo i może nam pomóc wykaraskać się z poważnych kłopotów (szczególnie w połączeniu z artefaktami od odporności). To prawda, Łowcy mają największą szansę na zdobycie tej umiejętności (9 punktów w umownej skali porównawczej), całkiem sporą mają także Władcy i Barbarzyńcy (po 6) oraz Władcy Bestii, Rycerze Śmierci, Alchemicy i Rycerze (po 5). Magowie z reguły mają malutką okazję do zapoznania się z odpornością (w przeciwieństwie do Talentu magicznego).

W ogole, nie uwazacie, ze to, ze skut ataku daje nam 30% premii, a platnerz 15%, to troche nie fair? Faworyzuje to ofensywna gre.

Znaczy mówiąc szczerze gdyby zrównać te współczynniki, to chyba stworzylibyśmy z kolei zbyt defensywną grę. Jakby przyjrzeć się bliżej obliczeniom, jakie wykonywane są przez komputer podczas walki, to okazałoby się, że jednak te premie (30% i 15%) wbrew pozorom się równoważą. Wręcz bym powiedział, że Płatnerz daje więcej.

Pierwsza pomoc tez jest chyba dla klerykow tylko, slabiutka.

Prawda, nic specjalnego i zapycha slot. Dla kleryków, w mniejszym stopniu dla Druidów czy Czarodziejów. Co swoją drogą jest absurdalne, bo 2 z 3 tych klas nie posiada Namiotu medyka na wyposażeniu miasta macierzystego.

Co do szczescia - jak dla mnie calkiem niezle, na mistrzu fart trafia sie czesto, a na duzych mapach, czesto trafi sie cos lepszego na ten poboczny ekwipunek, niz 3 statuetki szczescia czy cos, na 5 miejsc. To samo z dowodzeniem.

Tutaj raczej chodzi o to, że jest od groma artefaktów, lokacji oraz innych modyfikatorów, które zwiększają szczęście/morale i nie ma specjalnej konieczności do posiadania takiej umiejętności. Dowodzenie czasami jest istotne, gdy mamy mieszaną armię.

Co do pozostałych się zgadzam. Jeśli chodzi o balistykę, to wykorzystujemy ją tylko do oblężeń, co samo w sobie jest minusem (pozostałe skille wykorzystuje się zawsze).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#43 2014-01-20 11:46:44

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Nawigacja powinna mieć ocenę 1/10 - 10/10 lub coś w tym guście. Na mapach morskich, wyspiarskich to wtedy jest to równie cenny skill jak logistyka. Na lądzie równie przydatne co Sokole Oko. Co do balisty to w single jest godna uwagi, bo w multi jeśli wróg zauważy że balista mieli armię niczym oddział elfów to jednak 250 pkt nie jest aż tak dużą wartością w wielkich epickich bitwach.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#44 2014-01-20 13:24:54

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Z doświadczenia wiem, że mapy z przewagą wód zdarzają się rzadko, zatem Nawigacja w większości misji okazuje się bezużyteczna. Co innego, gdyby np. na mistrzowskim umożliwiała załadunek armii ze stratą tylko połowy ruchu, a nie całości. Wtedy byłaby przydatna zawsze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#45 2014-01-22 11:41:00

antomy

Przybysz

Zarejestrowany: 2014-01-19
Posty: 12

Re: Najzbędniejsze umiejętności

gdzie w ogole mozna znalezc ta tabelke z prawdopodobienstwem na trafienie na jakis skill przez dana klase?
dawno nie gralem z artyleria, nie wiedzialem, ze sie tak zwieksza jej sila. ale prawda, zywy gracz ja rozwali, co z tego, ze potem mozna ja kupic za grosze. chociaz zawsze musi zmarnowac na to jeden atak, jakies to pocieszenie. W ogole, chetnie bym dostal wpierdziel od jakiegos gracza stad, do tej pory raz gralem tylko przez neta, z jakims rumunem, i dwoma innymi, po pewnym czasie wszyscy wyszli, a moje doswiadczenia sa nieciekawe, czeka sie nawet jeszcze dluzej niz w grze z kims na jednym kompie, do tego nic z tego nie wynika, bo w koncu wychodza.

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pasywny dom