Rekrut
Smocza Ważka i Gryf Królewski to dwie b. przydatne jednostki.
Smocza Ważka - Pozwala nam szybko zablokować Łuczników wroga i przejąć inicjatywę.A także rzuca Osłabienie, które może wyrządzić dużo... szkód.
Gryf Królewski - Służy on do eliminowania silnych jednostek w Armii wroga, a także zawsze kontratakuje, co nie pozwala mu za szybko zginąć.
Daję pusty głos, bo obie jednostki są b. przydatne.
Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-10-07 19:49:14)
Offline
Przestępca
King of Slayer napisał:
także zawsze kontratakuje, co nie pozwala mu za szybko zginąć.
Co ma nieskończony kontratak do długości życia gryfa - doprawdy nie mam pojęcia i mam wrażenie, że nigdy się tego nie dowiem. Nieskończony kontratak ma zastosowanie jedynie takie, że z gryfa nie można zdjąć kontrataku np. pojedynczym goblinem, jednak nie jest to jakaś nadzwyczajna zaleta gryfa, bo kiedy stajemy naprzeciw armii Zamku, to raczej kontratak zdejmujemy z krzyżowców bądź koni, a gryfy to taki dodatek, miły, aczkolwiek niekonieczny do zbudowania silnej armii. Też nie rozumiem stwierdzenia, że służy do eliminowania silnych jednostek wroga - z silnymi jednostkami gryf sobie nie poradzi, bo to tylko trzeci poziom i jak rzucisz się nim na jakieś smoki (które są "silnymi jednostkami wroga"), lub bardziej realnie - na jakieś wampiry, to z gryfa z reguły nic nie zostanie.
Offline
Przybysz
Ogólnie lepszy gryf - bo kontratakuje, niezły atak i staty.
Ale 1 vs 1 wygra WAŻKA, ponieważ:
pierwsza zaatakuje (13 szybkości), przy okazji osłabi atak gryfa, którego obrażenia będą mniejsze. Ważka będzie miała więcej ataku niż gryf, dlatego zada więcej obrażeń i wygra.
Offline
Ważka jest niezbędna w Cytce, a gryf może być, może go nie być i nic się nie stanie...ogólnie lepsza ważka...
Offline
Ważka nie tyle lepsza, ale o wiele bardziej potrzebna w cytadeli niż gryf w zamku. Z drugiej strony brak konieczności używania gryfów sprawia, że po jakimś czasie może się ich nazbierać całkiem spora ilość, która przy ich skillu może zrobić sporą różnicę. Z ważkami niestety tak nie jest, bo są nieodzowne.
Post Dai Shi/Korraga itd. z 2010-09-08
"Co ma nieskończony kontratak do długości życia gryfa - doprawdy nie mam pojęcia i mam wrażenie, że nigdy się tego nie dowiem."- chodzi mi dokładnie o ten fragment.
Ma się to tak do żywotności gryfa, że nie zaatakujemy go pierwszą lepszą jednostką. Trzeba go ubić w dużych ilościach jednym strzałem (więc 5-7 lvl mają zajęcie), albo uderzyć czymś co powstrzymuje kontre (czyli np. taki diabeł ma co robić).
A idąc dalej. Gryf ogólnie szału nie robi, bo jest stawiany obok lepszych jednostek ze swojego miasta, ale ma jedną zaczepistą cechę. Bardzo się przydaje przy podbijaniu miast. Ta kontra dopiero wtedy pokazuje swoją użyteczność.
Offline
A wiesz, jakie zaczepise jest osłabienie wszystkich strzelaków wroga? Ważek nie traci się za wiele, na neutrali nie są aż tak potrzebne, gdyż tam mało kto ma pierwszy ruch( przed wiwkami), szczególnie jak mamy taktykę...
Offline
Zależy jakich, gdy neutral jest za szybki, lub strzela to się po prostu nie opłaca ich tracić...
Offline
Przybysz
Głosik na gryfa. Wmiarę szybka jednostka latająca no i oczywiście kontrataki + bastion gryfi
Offline