Wygląda najlepiej ze wszystkich ale żadnych szczególnych bonusów nie ma, a szkoda.
Offline
Hm. Obczaj.
Mając Wir magii, podwajasz liczbę many do wiedzy, więc np. zamiast 70 masz 140. I to powinno wystarczać! I Graal dodaje przy oblężeniu mocy, a nie jak w Fortecy wiedzy, co jest genialne, bo wiedzy masz full z Wiru Magii. I dodatkowo Moc. Przemyślane rozwiązanie i podczas obrony zamku głównym bohem albo w miarę rozwiniętym przybocznym z Graalem i Wirem Magii nawet jeśli boh jest Władcą, sporo zdziałasz rzucając zaklęcia.
Offline
No to mnie powaliłeś. Więcej pytań nie mam. Widać, że dużo w herosy grasz
Offline
Rekrut
Loch to bardzo dobre, jak dla mnie miasto.
Piekielny Troglodyta - B. dobra jednostka, dobre dmg i odporność na oślepienie.
Harpia Wiedźma - Najlepsza na poziomie.
Beholder - Strzela i ma brak ograniczeń w walce wręcz.
Meduza Królewska - Zamienia w kamień i strzela.
Minotaur Królewski - Czołówka poziomu.
Mantykora - Badziewne dno morza.
Czarny Smok - B. dobra jednostka odporna na czary.
Magia - Magia na 5. poziomie i czary ziemi (lOOl)
Bohaterzy - Jedni z najlepszych
Graal - Nawet, nawet
Offline
Crassus11 napisał:
No to mnie powaliłeś. Więcej pytań nie mam. Widać, że dużo w herosy grasz
No niestety, takie życie. Mi ten Graal pasuje najbardziej ze wszystkich, no może z wyjątkiem Graala z WŻ [wszystkie czary].
Zamek? +2 morale? o.O
Wojsko w Lochach ma duże morale.
Bastion?To samo.
Forteca? Wiedza? Mam Wir Magii.
Inferno? No jeszcze, tydzień Chochlika. Tyle, ze Chochliki to jest dno totalne prócz tego, że kradną manę
Necro? Nekromancja +20%, ale my tu ponoć na forum nekromancji nie uznajemy.
Twierdza? Atak +20 przy obronie Zamku, w miarę dobry Graal - czołówka.
Cytka? Po 10 ataku i obrony przy obronie Zamku, też czołówka.
Jednak Wir Magii + Graal Lochów daje nam porządne staty jeśli chodzi o Moc i Wiedzę przy obronie zamku, dodatkowo mając Władcę nie przeszkadza to mieć też duże staty w ataku i obronie.
Offline
Przestępca
King of Slayer napisał:
Mantykora - Badziewne dno morza.
Badziewiem to sobie możesz co najwyżej kolegów ze szkoły nazywać, a nie chimerę. Chimera jest konkretną jednostką, z świetną szybkości, niezgorszymi statami ataku i obrony oraz szansą na paraliż. Wiadomo, że nie można jej porównywać do czarnych rycerzy, bo ma mało wytrzymałości i zadaje stosunkowo niskie obrażenia, ale jako jednostka wspomagająco-szturmowa sprawdza się lepiej, niż dobrze.
King of Slayer napisał:
Bohaterzy - Jedni z najlepszych
Konkretnie to najlepsi, bo Gunnara nic i nikt (poza Kyrre) nie przebije, a mamy na dodatek świetnego Shaktiego.
King of Slayer napisał:
Czarny Smok - B. dobra jednostka odporna na czary.
"Bardzo dobra" to dla smoka obraza - on jest najlepszy na swoim poziomie.
Offline
Mantykora - Badziewne dno morza.
Staty ma minimalnie lepsze od Nagi, jest od niej szybsza i lata I to jest badziewie? o.O Naga ją przebija tylko w hp i dmg
Offline
Wiadomo, że jest to najlepsze miasto minimalnie słabsze od zamku, ALE TYLKO MINIMALNIE. Ta matinkora robi sporo problemów. Potrzebna jest do szturmu na zamek bo jest stosunkowo szybka i lata. Razem ze smokiem i harpiami mogą nieźle namieszać zanim dojdą minotaury i trogi. Lepiej wygląda oblężenie lochów niż zamku. W zamku jedynie wlecisz gryfami i archem. Strzelający padają od byle czaru. Problem jest jak dziura się w murze pojawi. Ogólnie w lochach liczy się taktyka. Bez tego ani rusz.
Offline
a w ktorym miescie nie liczy sie taktyka bez taktyki to nie ma sensu grac multi... Lochy są bardzo silnym miastem z Shatkim spokojnie mozna tym miastem zrobic wjazd w 3 tyg ale zamek za to na troche wiekszych mapach spisuje sie wysmienicie bo ma bardzo dobre i odporne jednostki
Offline
Na wielkich mapach Loch też jest świetny - Gunnara masz i jedziesz, gdzie chcesz. Logistyka + Znajdowanie Drogi robi swoje (i artefakty ). A jeszcze na dużych mapach rozgrywka trwa długo, więc więcej Smoków, Beholderów, Meduz i Minotaurów. I gitara Rozjadą wszystko
Offline