Owszem gra z kompem nie jest równa, ale są takie mapki, gdzie wszystko jest tak skonstruowane, że trzeba po kilka razy wczytywać grę, by pokonać kompa.
Offline
Gdy porównujesz miasta nie masz pojęcia jaka może być mapa. Musisz założyć, że oba miasta mają podobne warunki rozwoju i umiejętności graczy.
Offline
Podałem ogólnikowy system porównywania zamku, porównując je na konkretnej mapie, czy templu wytyczasz określone warunki obu miastom, oceniasz jak radzą sobie w konkretnych sytuacjach.
Offline
Tak tak właśnie wytyczam. Dla mnie porównywanie " a co by było gdyby" nie ma sensu. Trzeba znać możliwości miasta na danym templu czy FiXie i dopiero można ogólnie napisać, zresztą i tak najczęściej wszyscy porównują miasta pod kątem pc2.
Offline
wiadomo, każdy schemat posiada jakąś zmienną, co ma czynić go uniwersalnym. Większość ocenia poziomami .
Offline
Wiem, przecież sam o tym ciągle mówiłem, mimo to Magyar próbował mi wmówić, że inaczej się nie da. Ale prawda jest taka, że większość osób tak właśnie robi...
Offline
Obywatel
Tutaj twierdza im pozniej tym ma wieksze szanse bo behemot obniza tym wiecej im wiecej punktow maja bohaterowie a i cyklopow przybywa . Na poczatku twierdza jest slaba a zamek ma kolejne swietne jednostki z poziomu na poziom . Pozniej ilosc behemotow + cyklopi dodaja sil...
Offline